Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zwangerschap & kinderen biechttopic

<<

Anoniem328

Bericht 16 Feb 2015 12:10

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Wat een super nieuws. Van harte gefeliciteerd!
Ben wel benieuwd wie je bent, want ik kan me niemand herinneren uit het moeilijk zwanger worden topic die met haar eerste ivf poging bezig was.
Geniet er lekker van!
<<

Anoniem315

Bericht 16 Feb 2015 20:01

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Wat super IVF biechtje!! Een gezonde en fijne zwangerschap toegewenst!
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 10:40

Bericht 16 Feb 2015 20:04

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Gefeliciteerd IVF biechtje!
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4578

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:53

Bericht 17 Feb 2015 14:20

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Wat vinden jullie van de namen voor een Nederlands kindje ?

Lennox
Loyt /Loydt
Maren
<<

Anoniem301

Bericht 17 Feb 2015 14:24

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Is Lloyd niet de juiste schrijfwijze? Mijn oom heet Lloyd. Waarom met dt? Maren vind ik leuk!
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:44

Bericht 17 Feb 2015 14:26

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Ik vind Maren het leukst.
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 17 Feb 2015 14:33

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Anoniem148

Bericht 17 Feb 2015 14:33

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Ik vind ze alle 3 niet zo mooi maar deze Namen komen in de omgeving ook niet voor dus misschien niet gewend?
<<

Anoniem315

Bericht 17 Feb 2015 20:49

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Maren is een meisjesnaam, toch? De andere namen ben ik geen fan van. Te Engels/Amerikaans naar mijn smaak.
<<

Fiene

Bericht 17 Feb 2015 20:53

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Ik vind de namen eigenlijk geen van allen mooi of leuk. Maar ik hou dan ook niet van Amerikaanse of Engelse namen.
<<

Anoniem123

Bericht 17 Feb 2015 21:03

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Fiene schreef:Ik vind de namen eigenlijk geen van allen mooi of leuk. Maar ik hou dan ook niet van Amerikaanse of Engelse namen.

Dit dus. Ik denk aan een donker kindje bij de naam lennox.


Ivf biechtje, gefeliciteerd! Super leuk :love:
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 17 Feb 2015 21:16

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

SarahKey schreef:
Fiene schreef:Ik vind de namen eigenlijk geen van allen mooi of leuk. Maar ik hou dan ook niet van Amerikaanse of Engelse namen.

Dit dus. Ik denk aan een donker kindje bij de naam lennox.


Ivf biechtje, gefeliciteerd! Super leuk :love:


Bij Loydt denk ik idd ook aan een donker kindje....Lennox vind ik op zich nog wel stoer. Maren vind ik niks.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem301

Bericht 17 Feb 2015 21:50

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Da's grappig want mijn oom die dus Lloyd heet (ben nog steeds benieuwd waarom met dt?) is Surinaams. En mijn vriendin die half Surinaams is, haar zoontje heet Lennox.
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4578

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:53

Bericht 17 Feb 2015 22:49

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Hier het biechtje die de map heeft geslikt.

Ik zit vandaag inmiddels op dag 37 en ben helaas nog niet ongesteld.
Heb wel al 2 dagen last van mijn buik en had vanmorgen een veeg roze/licht rood na het plassen.
Ik begin hem nu toch wel te knijpen dat ik zwanger ben...

Ik lees wel dat het normaal is dat de boel uitgesteld word enz maar toch.
Word morgen toch maar een test kopen denk ik.

Ik verwacht niet echt antwoorden hier hoor maar wilde het gewoon even kwijt. En misschien dat er toch iemand is die dit ook heeft meegemaakt met de map.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15970

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 18 Feb 2015 08:14

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Misschien eens gaan testen? Stress kan de menstruatie uitstellen.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem166

Bericht 18 Feb 2015 08:19

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Ik zou er ook even een test aan wagen. Je zit er al een tijdje mee in je maag, dus misschien houdt dat de menstruatie ook wel tegen.
<<

Ayla

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1830

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:06

Bericht 18 Feb 2015 09:49

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Eens met lady en Sanne. Hoelang geleden had je de map geslikt? Als dat al 2,5 week geleden is kun je ook nu overdag al testen, evt je plas een uur of 3 ophouden en wat minder drinken zodat het wat geconcentreerder is.
<<

Anoniem304

Bericht 18 Feb 2015 10:06

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Carrie schreef:Is Lloyd niet de juiste schrijfwijze? Mijn oom heet Lloyd. Waarom met dt? Maren vind ik leuk!

Ik vind het ook bijna sneu met dt haha. Heel apart.

Lloyd vind ik een leuke naam!
<<

Janelie

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 365

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:33

Bericht 18 Feb 2015 11:04

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Ik vind alle drie de namen niet zo mooi. Ik dacht ook dat Maren een meisjesnaam was, omdat ik een Mare ken. Maar als jullie het mooie namen vinden dan doe je dat toch gewoon. Je omgeving went er vanzelf aan. Tot op zekere hoogte dan, maar dit vind ik nog wel normale namen.

Laatste biechtje, ik zou ook gewoon testen. Geeft zoveel rust en mocht je wel zwanger zijn dan wordt je niet minder zwanger van het niet testen. Succes!
Twee dochters!
Nov 2014 & Maart 2018
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4578

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:53

Bericht 18 Feb 2015 15:33

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Hier het zwangere IVF biechtje, dankjulliewel voor de felicitaties! 10 maart hebben we met 7 weken een echo. Hard duimen dat alles goed is.
@Olijfje, ik heb me ooit eens gemeld, maar heb daarna niet meer gepost. Had er tijdens de behandeling toch niet zo'n behoefte aan.
<<

Wen

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 06 Okt 2013 23:55

Bericht 20 Feb 2015 09:08

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Ivf biechtje ik hoop dat je bent wie ik denk dat je bent. Hoe dan ook geniet van je zwangerschap en hopelijk op 10 maart eengoede echo!!
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4578

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:53

Bericht 20 Feb 2015 13:58

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Kan een Kruidvat 2 voor €5,- test vals positief worden binnen de afleestijd? Ik heb al anderhalve week vage buikpijn wat lijkt op menstruatiepijn, alleen minder heftig. Al 2 keer eerder in die tijd een test gedaan, just in case. Deze waren spierwit. Mijn menstruatie is altijd heel erg onregelmatig geweest, en sinds de bevalling van ons kind (1,5) ben ik nu pas 2 keer ongesteld geweest. Nu heb ik vanochtend weer getest, en kreeg ik een heel licht streepje, maar wel binnen de afleestijd. Op de foto bijna niet te zien, en in eerste instantie in het echt ook heel lastig. Na een kwartiertje ofzo werd de streep wel wat duidelijker. Op dit moment komt een zwangerschap niet heel erg uit, maar is het wel meer dan welkom als het wel zo is. Afijn, mijn vraag is dus, kan dit ook een vals streepje zijn, of kan ik er wel vanuit gaan dat de test echt positief is, en dat het dan nog gewoon heel vroeg is?
Aaaaaahhhh, ik wordt nu echt gek van mezelf!
<<

Anoniem236

Bericht 20 Feb 2015 14:03

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Volgens mij zijn testen voor 99% betrouwbaar, dat zou dus betekenen dat 1 op 100 een verkeerde uitslag geeft. Dus ja dat kan.

Ik zou morgen of overmorgen opnieuw testen. Succes!
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 20 Feb 2015 14:10

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

In theorie kan het, maar onder die 1% tests die niet kloppen vallen natuurlijk ook de vals-negatieve testen en ik heb wel eens gelezen dat een vals-postieve test veel minder vaak voorkomt dan een vals-negatieve test. Als er binnen de afleestijd een streepje te zien is dan denk ik dat de kans heel groot is dat het echt een positieve test is.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem118

Bericht 20 Feb 2015 14:14

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Volgens mijn huisarts is het de kans dat hij vals positief is onmogelijk. Vals negatief kan weer wel.
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers