Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Iemand al eens in Petra (Lesbos-Griekenland) geweest?

<<

Anoniem187

Bericht 14 Feb 2015 21:34

Iemand al eens in Petra (Lesbos-Griekenland) geweest?

Ik ben weer eens vakanties aan het uitzoeken. Nu heb ik een tof appartement gevonden in Petra, maar ik ken echt niemand die daar al eens is geweest. Iemand hier toevallig? Is het ook een leuke plek om in je uppie heen te gaan? Is er iets van een boulevard of een straat met restaurantjes/winkeltjes/barretjes? En zijn er leuke dingen te doen/beleven in de buurt? Vertel!
<<

Anoniem331

Bericht 14 Feb 2015 21:34

Re: Iemand al eens in Petra (Lesbos-Griekenland) geweest?

Was hier nou laatst niet ook een topic over?
<<

Anoniem331

Bericht 14 Feb 2015 21:35

Re: Iemand al eens in Petra (Lesbos-Griekenland) geweest?

Ja hoor, in de reisrubriek!
<<

Anoniem187

Bericht 14 Feb 2015 21:37

Re: Iemand al eens in Petra (Lesbos-Griekenland) geweest?

Nee, dat is Petra in Jordanië!
<<

Anoniem173

Bericht 14 Feb 2015 22:36

Re: Iemand al eens in Petra (Lesbos-Griekenland) geweest?

Ja ik ben er geweest! Ik vond lesbos echt heel erg leuk. Mooi eiland waar zoveel te zien us.

Petra is een leuke plaats maar wel klein. Je hebt een boulevard met veel restaurantjes en kroegjes maar dat is het ook. Het strand is er prachtig en de mensen heel aardig.

Wij zaten in een appartement ongeveer 2 kilometer buiten het plaatsje vond ik ver lopen. Welke accomodatie heb je in gedachten?
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 22:40

Bericht 15 Feb 2015 19:26

Re: Iemand al eens in Petra (Lesbos-Griekenland) geweest?

Wij vonden Lesbos het minst leuke eiland van Griekenland tot nu toe. Best kaal. Niet veel te zien en te beleven. Je kon er nergens een motorbootje huren of met een boottocht mee de hele dag.
We zaten gelukkig in een mooi appartementencomplex met zwembad, Harris. In het dorpje naast Petra, Analipsis geloof ik. Petra is ook erg klein en je hebt er een paar barretjes en restaurantjes. Molivos/Eftalou is dan veel bruisender en gezelliger om heen te gaan.
04-2014
10-2015
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3086

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:50

Bericht 16 Feb 2015 16:41

Re: Iemand al eens in Petra (Lesbos-Griekenland) geweest?

Oh ik vond het versteende woud daar prachtig! Heel bijzonder om die oude bomen te zien. Toen wij er waren was het alleen wel echt stikheet. Ik vond het een heel rustig en fijn eiland. Geen massa's toeristen, kleine stranden. En inderdaad hele aardige mensen.

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers