Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Als zwangere meebetalen aan alcoholische drank?

<<

Truus

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 334

Geregistreerd: 28 Dec 2013 16:39

Bericht 13 Feb 2015 19:04

Re: Als zwangere meebetalen aan alcoholische drank?

Ben ook benieuwd naar de reactie! Denk dat het goed is dat je hebt gemaild. Hopelijk wordt het goed opgepikt.
<<

Moraalridder

Noob

Berichten: 25

Geregistreerd: 28 Jan 2015 10:51

Bericht 15 Feb 2015 10:10

Re: Als zwangere meebetalen aan alcoholische drank?

Nougat schreef:Ik zal verder niet ingaan op alle persoonlijke aantijgingen, niet zo'n zin in en ook niet de bedoeling van dit topic.


Misschien kan je dit de volgende keer ook even bedenken in topic van een ander
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 15 Feb 2015 12:26

Re: Als zwangere meebetalen aan alcoholische drank?

Ik vind het raar dat iedereen iets mee moet nemen én daarna ook nog €35 moet bijleggen. Meestal is het toch dat je of iets meeneemt of iets bijlegt, niet beide. Iedereen beslist zelf wat hij/zij meeneemt en wat hij/zij daaraan besteedt. Goed dat je een mailtje hebt gestuurd, Nougat. Ik ben benieuwd of je al een reactie hebt gehad.
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Anoniem125

Bericht 16 Feb 2015 10:31

Re: Als zwangere meebetalen aan alcoholische drank?

Ik heb een mail terug, dat het ingewikkeld wordt om het voor iedereen apart uit te gaan rekenen, maar dat als ik niet wil meebetalen ik het maar moet laten en dat zij die kosten dan op zich nemen. Het is nogal kortaf geformuleerd vind ik, maar ja, soit, dan vinden ze me maar een zeikerd.
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3087

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:50

Bericht 16 Feb 2015 11:27

Re: Als zwangere meebetalen aan alcoholische drank?

Ik zou zoiets ook niet per mail doen, maar gewoon even bellen. Dan weet je zeker dat het niet aanvallend of raar opgevat wordt. Mail is zo onpersoonlijk. Maar ik vind het wel vreemd dat dit niet van tevoren is afgesproken. Als het nou om een tientje zou gaan, zou ik er niet moeilijk over doen, maar dit is wel heel gek.
<<

Anoniem193

Bericht 16 Feb 2015 11:35

Re: Als zwangere meebetalen aan alcoholische drank?

Wat vind je man hier eigenlijk van?
<<

Anoniem125

Bericht 16 Feb 2015 11:36

Re: Als zwangere meebetalen aan alcoholische drank?

Die is het met mij eens, maar heeft er verder weinig mee te maken. Hij was zelf niet op het dinertje.
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers