Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Dagje weg met de trein

<<

Anoniem128

Bericht 14 Feb 2015 07:58

Dagje weg met de trein

Wie weet er iets te doen met de kinderen dat met de trein goed bereikbaar is, hoeft niet iets groots te zien, want met de trein gaan is ook al heel leuk.
<<

Anoniem122

Bericht 14 Feb 2015 08:54

Re: Dagje weg met de trein

Of iets goed bereikbaar is met de trein hangt uiteraard af van waar je vandaan komt? iets kan in Friesland goed bereikbaar zijn, maar als je vanaf Maastricht moet komen, is dat toch ietsje lastiger..
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 14 Feb 2015 09:31

Re: Dagje weg met de trein

Uitwaaien op t strand?
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:32

Bericht 14 Feb 2015 10:44

Re: Dagje weg met de trein

Vliegtuigen kijken op Schiphol?
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Anoniem272

Bericht 14 Feb 2015 11:06

Re: Dagje weg met de trein

Waar woon je en hoe oud zijn de kinderen?

Wat ik leuk vind:
Beeld en Geluid in Hilversum
Spoorwegmuseum in Utrecht
NEMO in Amsterdam
Naturalis in Leiden
Zwembad Sportiom in Den Bosch (ook een stukje met de bus)
Het Amstelpark bij station Amsterdam RAI

En ik kan nog wel even doorgaan, wij gaan ontzettend vaak met de kinderen met de trein, door het hele land! We hebben geen auto.

Vanaf 1 april kunnen alle kinderen van 4 tot 12 trouwens een gratis ov-chipkaart aanvragen bij NS waarmee ze gratis kunnen reizen met de trein!
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:49

Bericht 14 Feb 2015 11:14

Re: Dagje weg met de trein

Je kunt ook naar een dierentuin toe gaan of in Zeeland naar Neeltje Jans (bij de Deltawerken). Al moet je bij dat laatste ook een heel stuk met de bus.
<<

Anoniem162

Bericht 14 Feb 2015 11:21

Re: Dagje weg met de trein

Elsa schreef:Uitwaaien op t strand?


Daar zat ik aan te denken om dat volgende week te doen met mijn zoontje maar ik kan niet vinden welk strand bereikbaar is met de trein. Ik wou een seizoenstreinkaart kopen (3x een kaartje voor dit jaar in het weekend in verschillende maanden).
Nu is bijvoorbeeld den haag al meer dan 2 uur met de trein dus. ik ga toch op zoek naar wat anders.
<<

Anoniem272

Bericht 14 Feb 2015 11:37

Re: Dagje weg met de trein

Bijvoorbeeld de stranden van Hoek van Holland, Zandvoort en Scheveningen zijn goed bereikbaar met OV!
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5678

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 14 Feb 2015 17:00

Re: Dagje weg met de trein

Hier is het al feest om met de trein naar opa en oma te gaan (die 1station verder wonen) een ritje van ongeveer 12 minuten.
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Anoniem162

Bericht 14 Feb 2015 17:15

Re: Dagje weg met de trein

Filoria schreef:Bijvoorbeeld de stranden van Hoek van Holland, Zandvoort en Scheveningen zijn goed bereikbaar met OV!


Dan moet ik na de treinrit nog ver met de bus en dat vind ik niks, als ik er al 2 uur in heb gezeten.
dus helaas we gaan niet met de trein weg. Ga maar gewoon naar de bossen met hem.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 14 Feb 2015 17:46

Re: Dagje weg met de trein

Volgens mij hoef je in Zandvoort niet meer met de bus, die trein stopt vrij dicht bij het strand.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Ayla

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1830

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:06

Bericht 14 Feb 2015 18:19

Re: Dagje weg met de trein

Jawel hoor je moet ook nog met de tram in zandvoort.
<<

Anoniem238

Bericht 14 Feb 2015 18:26

Re: Dagje weg met de trein

Ayla schreef:Jawel hoor je moet ook nog met de tram in zandvoort.


De laatste keer dat ik in Zandvoort ben geweest, zijn we vanaf het station gewoon lopend naar het strand gegaan. Is goed te doen! :smile:
<<

Ayla

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1830

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:06

Bericht 14 Feb 2015 18:38

Re: Dagje weg met de trein

Ja? Is dat veranderd dan. Ik moest toen echt nog wel een kwartier of halfuur met de tram, maar dat is al lang geleden hoor.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 14 Feb 2015 18:44

Re: Dagje weg met de trein

http://www.vvvzandvoort.nl/contact/parkeerbeleid/

Het strand ligt op 150 meter van het station.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem88

Bericht 14 Feb 2015 18:48

Re: Dagje weg met de trein

Ayla schreef:Ja? Is dat veranderd dan. Ik moest toen echt nog wel een kwartier of halfuur met de tram, maar dat is al lang geleden hoor.


Dat moet dan wel heel lang geleden geweest zijn, want de tramlijn in Zandvoort is al in '57 gesloten. Voor zo ver ik weet, rijdt er nu geen tram meer.

http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Tramlijn ... _Zandvoort
<<

Ayla

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1830

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:06

Bericht 14 Feb 2015 20:35

Re: Dagje weg met de trein

Haha dundas :') zolang geleden ook weer niet. Oh ik vergis me bedenk ik me nu... Iets met moe en baby :-D ik bedoel Scheveningen
<<

Anoniem88

Bericht 14 Feb 2015 20:37

Re: Dagje weg met de trein

Ayla schreef:Haha dundas :') zolang geleden ook weer niet. Oh ik vergis me bedenk ik me nu... Iets met moe en baby :-D ik bedoel Scheveningen

Hahaha! Zoiets dacht ik eigenlijk al :wink:
<<

Anoniem272

Bericht 15 Feb 2015 20:49

Re: Dagje weg met de trein

Klopt, tussen Den Haag en Scheveningen rijdt een tram, maar dat vinden mijn kinderen ook hartstikke leuk altijd.

Ach, wij zijn het zo gewend. Als we om ergens te komen eerst twee uur in de trein moeten, dan een halfuur in de bus en dan nog twintig minuten lopen doen we het ook gewoon. We hebben een goede conditie en I. gaat op mijn rug in de drager :)
<<

Anoniem272

Bericht 15 Feb 2015 20:50

Re: Dagje weg met de trein

Ik vind alleen de Efteling behoorlijk vervelend met het OV.
<<

Anoniem162

Bericht 16 Feb 2015 09:23

Re: Dagje weg met de trein

Ik ben het niet gewend. Ben praktisch altijd thuis. Ik weet ook dat mijn zoontje niet super ver kan lopen en dan gedragen wil worden en dat kan ik weer niet.
Zit nu dus te bedenken of ik zaterdag 2 uur en 20 minuten met de trein zal gaan helemaal naar Zandvoort of dat ik in de buurt maar naar de bossen ga en hem daar laat uitleven.
Hij wil ook gewoon graag een keertje met de trein, mijn man zit dan in het buitenland (die heeft een hekel aan reizen met de trein) dus vandaar dat ik het had bedacht.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Spencer, Zora