Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Landal parken

<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1945

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:52

Woonplaats: Goeree Overflakkee

Bericht 07 Feb 2015 20:48

Landal parken

Wij gaan in (waarschijnlijk juni) met mijn ouders mee naar een Landal park. Onze dochter is dan bijna een jaar.
Wil graag wat advies kwa park.

Onze eisen zijn:
Liefst een bungalow met baby/kinder spullen (bedje, commode, bad, kinderstoel)
Vaatwasser (eis van mijn moeder haha)
Kinderboerderij
Binnenzwembad
Bosrijke omgeving
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Blue

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 251

Geregistreerd: 18 Apr 2014 09:04

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 07 Feb 2015 20:54

Re: Landal parken

Rabbit Hill of Miggelenberg!
<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1945

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:52

Woonplaats: Goeree Overflakkee

Bericht 07 Feb 2015 20:56

Re: Landal parken

Ik vergeet erbij te zetten dat we wel eenpaar parken op het oog hebben:

Landgoed het Loo
Coldenhove
Aelderholt
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Blue

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 251

Geregistreerd: 18 Apr 2014 09:04

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 07 Feb 2015 21:26

Re: Landal parken

Sorry, met die parken (nog) geen ervaring.
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:20

Bericht 07 Feb 2015 21:49

Re: Landal parken

Ik ben vroeger op de camping van Coldenhove geweest als kind (toen was een deel bungalows, deel camping, geen idee hoe het nu is) en dat was echt heel leuk. Mooie omgeving, leuk zwembad en veel te doen voor kinderen.
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5672

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 07 Feb 2015 23:21

Re: Landal parken

Annemijn!!!!!
Waar ben je, die heeft er veel ervaringen mee.

Misschien als je via de zoekopties landal en annemijn intikt je dit topic kun vinden, want nog niet zo lang geleden was er ook een topic over.

Edit; dit topic:

post230314.html?hilit=Landal%20Annemijn#p230314
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Zoethout

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 702

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:43

Bericht 08 Feb 2015 18:37

Re: Landal parken

Wij zijn een paar weken terug naar Landal Coldenhove geweest. Dit park voldoet aan al je eisen.
Bosrijk, huisjes van Lief! dus helemaal in kinderstyle en pas allemaal gerenoveerd, dus netjes en schoon en ze hebben een binnenzwembad, binnenspeeltuin en een kinderboerderij.
Leven en laten leven
<<

Burgemeester Esmee

Bericht 08 Feb 2015 21:22

Re: Landal parken

Hier kwamen eerder ook wat tips voorbij welk-landal-park-in-nederland-t13961.html?hilit=landal
<<

Patsy

Bericht 09 Feb 2015 08:16

Re: Landal parken

Wij zijn, voordat we een kind hadden, naar Aelderholt geweest. Mooi park en mooie omgeving. Er is ook veel te doen voor kinderen en een binnenzwembad.
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:09

Bericht 13 Feb 2015 13:29

Re: Landal parken

aederholt is leuk, rustig zwembad. bungalows zijn bijna allemaal vrijstaand. leuke omgeving met genoeg te doen.
M:21072011
J :08012014
<<

Anoniem88

Bericht 13 Feb 2015 13:34

Re: Landal parken

Ik wil graag een keer naar Hoog Vaals, maar ik vind al die parken (ook van CenterParcs) zo belachelijk duur. Ze hebben niet een mysterie-concept he, net zoals centerparcs? Dat je heel goedkoop iets kunt boeken al alleen niet van te voren weet waar je terecht komt?
<<

Miccie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1061

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:01

Woonplaats: Den Haag

Bericht 13 Feb 2015 15:06

Re: Landal parken

Uit jouw rijtje zou ik Coldenhove kiezen.
Ik ben daar vorig jaar geweest. Mijn zoontje was toen nog 16 maanden.

Het is een leuk park. Vernieuwde kinderhuisjes en leuke dingen in de omgeving te doen.
Zwembad zijn we toen niet geweest, maar wat ik me kan herinneren is het een simpel zwembad. Voor kleine kinderen juist fijn.

Afgelopen december zijn we naar de Rabbit Hill geweest.Dat is ook een erg leuk park.
Afbeelding

Afbeelding
<<

Zoethout

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 702

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:43

Bericht 13 Feb 2015 20:24

Re: Landal parken

Dundas schreef:Ik wil graag een keer naar Hoog Vaals, maar ik vind al die parken (ook van CenterParcs) zo belachelijk duur. Ze hebben niet een mysterie-concept he, net zoals centerparcs? Dat je heel goedkoop iets kunt boeken al alleen niet van te voren weet waar je terecht komt?

Hema heeft af en toe een actie dat je een midweek of een weekend kunt gaan voor €125-, inclusief eindschoonmaak. Van die actie hebben wij laatst ook gebruik gemaakt.
Leven en laten leven
<<

Anoniem88

Bericht 13 Feb 2015 21:08

Re: Landal parken

Zoethout schreef:
Dundas schreef:Ik wil graag een keer naar Hoog Vaals, maar ik vind al die parken (ook van CenterParcs) zo belachelijk duur. Ze hebben niet een mysterie-concept he, net zoals centerparcs? Dat je heel goedkoop iets kunt boeken al alleen niet van te voren weet waar je terecht komt?

Hema heeft af en toe een actie dat je een midweek of een weekend kunt gaan voor €125-, inclusief eindschoonmaak. Van die actie hebben wij laatst ook gebruik gemaakt.

Oh, dat valt wel mee!
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 21:40

Bericht 15 Feb 2015 18:28

Re: Landal parken

Iemand ervaring met Landal Livingstone in Burgh Haamstede?
Heb er een 6 persoons villa op het oog, met sauna en zonnebank, maar is er ook wat te doen in de omgeving? Is er in de buurt bijv een mooi zwembad? Op het park is er niet veel te beleven volgens Zoover.
04-2014
10-2015

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers