Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


ok

<<

Boerenkool

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1299

Geregistreerd: 17 Dec 2014 20:51

Bericht 09 Feb 2015 15:06

Re: Langer mijn haar doen of niet

Ik zou het zelfs een stuk afknippen. Lang haar vind ik alleen mooi als je haar dik en vol is. Van de onderkant lijkt het dood.
<<

Siem

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2321

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:25

Bericht 09 Feb 2015 15:14

Re: Langer mijn haar doen of niet

Ik vind het zonder extensions mooier en zou er inderdaad ook nog een stuk aflaten knippen de punten vind ik persoonlijk ook niet erg mooi zoals ze nu vallen.
<<

Spark

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 122

Geregistreerd: 30 Jan 2014 15:10

Bericht 09 Feb 2015 18:45

Re: Langer mijn haar doen of niet

Heb je op de foto in je openingspost extensions/clips in?
Ik vind lang haar mooi mits gezond en vol , in dat geval zal ik er centimeter of 5 afknippen.
<<

Anoniem94

Bericht 09 Feb 2015 19:45

Re: Langer mijn haar doen of niet

Ik zou het zo laten of er een stukje af laten knippen, maar ik zou het zeker niet langer laten groeien.
<<

Discodip

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 217

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:24

Bericht 09 Feb 2015 20:43

Re: Langer mijn haar doen of niet

Ik vind als je er een aantal cm laat afknippen mooier em voller ogen. Ik heb 4 jaar lang extentions gehad. Die werden er met waxjes ingesmolten. Mijn eigen haar werd super dun en dood van de extensions. Nu heb ik al bijna 2 jaar geen extensions meer. Het is wennen. Maar het scheelt ook een hoop geld.
<<

Anoniem315

Bericht 09 Feb 2015 21:05

Re: Langer mijn haar doen of niet

Stukje (10cm) er af! Verder vind ik je haar erg mooi... Extensions zijn niet echt nodig.
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 20:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 10 Feb 2015 20:45

Re: Langer mijn haar doen of niet

Thanks voor reacties!
Zoon *
<<

Waxinelichtje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 415

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:32

Bericht 12 Feb 2015 09:20

Re: Langer mijn haar doen of niet

De lengte is prima! :ja:
<<

anoniem203

Bericht 13 Feb 2015 20:03

Re: Langer mijn haar doen of niet

Babyboy schreef:Die kraan staat precies goed bij de foto . Jezus haha


:smile: haha!

Ik vind het zonder dat nep haar ook mooier. Mooie lengte ook. En eens met Nonnevot. Duckface is nergens voor nodig!
Vorige

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers