Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


The bold and beautiful

<<

Luenca

Noob

Berichten: 34

Geregistreerd: 04 Sep 2013 08:48

Bericht 13 Feb 2015 13:23

The bold and beautiful

Kan iemand mij helpen?
Ik ben een enorme fan van the b&b al 20 jaar kijk ik maar door mijn verhuizing heb ik het bijna 2 weken gemist. En ik ben al een uur aan t zoeken maar kan nergens afleveringen ouder dan een week terug vinden :cry: :cry:
Als ik ze al vind en ik druk op play krijg ik blauwe bolletjes en daarna niks, zwart beeld.
Ik wil er zelfs voor betalen
Maar zoek me een ongeluk, vanaf episode 6594 moet ik het nog inhalen :palm: :eyes: :popcorn:
11 oktober 2016
<<

Anoniem304

Bericht 13 Feb 2015 13:24

Re: The bold and beautiful

Krijg je geen melding bij die blauwe bolletjes? Klinkt alsof Silverlight uit staat of dat er een regio restrictie op zit.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 13 Feb 2015 13:29

Re: The bold and beautiful

youtube?
<<

Luenca

Noob

Berichten: 34

Geregistreerd: 04 Sep 2013 08:48

Bericht 13 Feb 2015 13:36

Re: The bold and beautiful

Bij een zo'n site kreeg ik melding dat ik silverlight moet installeren terwijl dat al op mijn laptop staat en ook toen ik het downloadde en de pagina vernieuwde gebeurde er weer niks. Lejow op YouTube ook al gezocht. Krijg alleen sneak previews te zien met enkele afleveringen ertussen maar niet de juiste. Ook op CBS.com pakt ie niet verder terug dan seizoen 26 aflevering 6631
Heb op kijk tv blik uitzendinggemist hebikietsgemist CBS YouTube rtlxl gezocht. :cry:
11 oktober 2016
<<

Anoniem304

Bericht 13 Feb 2015 13:39

Re: The bold and beautiful

Luenca schreef:Bij een zo'n site kreeg ik melding dat ik silverlight moet installeren terwijl dat al op mijn laptop staat en ook toen ik het downloadde en de pagina vernieuwde gebeurde er weer niks. Lejow op YouTube ook al gezocht. Krijg alleen sneak previews te zien met enkele afleveringen ertussen maar niet de juiste. Ook op CBS.com pakt ie niet verder terug dan seizoen 26 aflevering 6631
Heb op kijk tv blik uitzendinggemist hebikietsgemist CBS YouTube rtlxl gezocht. :cry:

Pas je daar wel goed mee op? Vaak als je een melding krijgt om zoiets te installeren terwijl je het al hebt, is het een virus.
<<

Luenca

Noob

Berichten: 34

Geregistreerd: 04 Sep 2013 08:48

Bericht 13 Feb 2015 13:50

Re: The bold and beautiful

Hoe kan ik daar achterkomen?
Kan ik daardoor de afleveringen niet terugkijken(ouder dan een week, recentere afleveringen doen t wel)
11 oktober 2016
<<

Anoniem304

Bericht 13 Feb 2015 13:55

Re: The bold and beautiful

Nee, ik denk dat je niet ingelogd bent op CBS.com. Je kan alleen terugkijken als je een account hebt.

Als ik een episode uit januari wil kijken, krijg ik deze melding;

You must be a CBS All Access subscriber to enjoy this video.
Try it now and get 1 week FREE.
Learn More
Already have CBS All Access? Sign In.

Maak eens een screenshot van je beeld als je een oudere aflevering wilt kijken.
<<

Anoniem304

Bericht 13 Feb 2015 13:56

Re: The bold and beautiful

Als je een virus hebt merk je het trouwens vaak wel. Dan word je helemaal knettergek en kan je bijna niks meer in je browser.
<<

Luenca

Noob

Berichten: 34

Geregistreerd: 04 Sep 2013 08:48

Bericht 13 Feb 2015 15:28

Re: The bold and beautiful

Ja mijn laptop is heel langzaam. Ik doe altijd alles op de iPad maar soms werken uitzendingen gemist op bepaalde sites alleen op een laptop of pc dus vandaar. Maar avast geeft geen virus aan.
Ik zal straks als ik thuis ben even screenshot maken
11 oktober 2016

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers