Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


x

<<

SummerBeach

Kwebbel

Berichten: 372

Geregistreerd: 27 Okt 2013 19:23

Bericht 12 Feb 2015 23:35

x

X
Laatst gewijzigd door SummerBeach op 23 Sep 2015 13:14, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5453

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:34

Bericht 12 Feb 2015 23:53

Re: ik ben mezelf even kwijt. ..

Ik denk dat je even op de rem moet trappen zodat je weer goed kan functioneren. En daarna alles weer rustig opbouwen.
<<

Zero

Bericht 13 Feb 2015 00:17

Re: ik ben mezelf even kwijt. ..

Ik ken het wel een beetje. Soms ben je gewoon 'op' en kun je nergens een oplaad punt vinden..

Sterkte in elk geval! Ik weet er helaas ook geen middeltje op... hoop dat je je snel beter voelt iig!
<<

Anoniem211

Bericht 13 Feb 2015 09:44

Re: ik ben mezelf even kwijt. ..

Nou, als je jezelf kapot wil hebben moet je weer volop aan de bak gaan ja..

Je lichaam zegt genoeg. Stoppen dus. Het klinkt alsof je opgebrand bent. Ga eens naar de huisarts, kan het geen burn out zijn?
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11501

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 13 Feb 2015 12:20

Re: ik ben mezelf even kwijt. ..

Rust nemen en tijd voor jezelf, dit is niet goed. Jij bent nu belangrijk.
2015 💙
<<

Emmeve

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 512

Geregistreerd: 22 Sep 2014 14:00

Bericht 13 Feb 2015 12:26

Re: ik ben mezelf even kwijt. ..

Goed uitrusten!

Ik herken het, ik zit zelf in een moeilijke periode en vond dat ik me er over heen moest zetten en door gaan. Dat werkt uiteindelijk niet. Ik vergat ook steeds meer dingen, het was chaotisch in mijn hoofd en moest me overal toe zetten. Ik vond het heel erg moeilijk maar na advies van verschillende artsen en hulpverleners ben ik tijdelijk minder gaan werken. Door die rem erop kan ik juist weer vooruit, terwijl met doorgaan het alleen maar achteruit ging.

Eerlijk gezegd klinkt het bij jou nog een beetje erger, dus zou ik echt rustig aan doen. Als je zelf niet goed weet hoe of wat kun je met de huisarts praten.
If only wishes could be dreams and all my dreams could come true..

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers