Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Lekkage buren

<<

anoniem203

Bericht 28 Jan 2015 10:02

Lekkage buren

Ik kwam vanochtend de buurvrouw tegen en die vertelde dat ze een lek hadden in een van de slaapkamers. Die slaapkamer zit tegen onze muur aan en daar in de hoek hebben ze een flinke vochtplek gekregen in het plafond. De kamers zitten aan de voorkant van het huis en onze gevels zijn altijd vrij nat als het flink heeft geregend. Bij de slaapkamer van onze zoon is er verder niks te zien. Wel staat onze wasmachine op zolder tegen de buitenwand aan. Is er dan een mogelijkheid dat die lekkage van ons af kan komen of is het onmogelijk omdat er bij ons verder niks te zien is? En stel het ligt aan hun kan die lek dan ook naar onze kant trekken of gaat dat niet ivm de muur die er tussen zit?

Ik ben echt een leek in dit maar ik maak me wel druk of het niet door ons komt of dat het niet naar onze kant kan doortrekken. We hebben wel 1x een lek gehad maar dat was aan de andere kant van het huis en dat is opgelost maar dat was niet fijn. Vandaar dat druk maken waarschijnlijk..
<<

Anoniem154

Bericht 28 Jan 2015 10:08

Re: Lekkage buren

Wat hebben zij zelf daarboven staan? Lijkt me niet dat het door de muren naar hen trekt, en bij jullie zelf niet.
<<

anoniem203

Bericht 28 Jan 2015 10:19

Re: Lekkage buren

Bij hun staat daar ook de wasmachine.

Er komt vrijdag of zaterdag iemand bij hun kijken dus zaterdagavond ga ik er wel even langs om te horen wat het is of kan zijn. Ik hoop dat het meevalt voor ze.
<<

Anoniem154

Bericht 28 Jan 2015 10:51

Re: Lekkage buren

Wat laat, met een lek zou ik zo snel mogelijk zijn. Niet dat het nog meer schade aanricht. Kunnen ze de was achine niet van de kant halen en zelf alvast op onderzoek uit?


Ik denk overigens niet dat het echt van jullie komt, maar kan me voorstellen dat je dat wel in achterhoofd houdt.
<<

anoniem203

Bericht 28 Jan 2015 11:45

Re: Lekkage buren

Ja dat vond ik ook. Ze werken beide wel fulltime dus ik denk dat het daar mee te maken heeft.
<<

cinn

Noob

Berichten: 122

Geregistreerd: 17 Sep 2013 20:49

Bericht 28 Jan 2015 16:15

Re: Lekkage buren

Een lek kan wel doortrekken.. bij ons was er een waterleiding van de cv geknapt.. Bij ons weinig schade maar bij de onderburen des te meer
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8165

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 28 Jan 2015 20:48

Re: Lekkage buren

Ik bleek ook een lek in mn badkamervloer te hebben. Bij de onderbuurman al zn behang er af, schimmel in de wc en weer ik het wat. Mn buurman krom laminaat in de gang en uiteindelijk een lekkage bij de onder-onderbuurman in de meterkast. Ik zelf had nergens last van. Water neemt de weg van de minste weerstand en gaat dus naar het laagste punt. De vloeren/muren zuigen zich vol en uiteindelijk komt het eruit.

Gelukkig huur ik anders was het wel heeeel zuur geweest.

Hoop dat jullie snel de oorzaak vinden!
<<

Anoniem154

Bericht 11 Feb 2015 23:26

Re: Lekkage buren

Is er al meer bekend?
<<

anoniem203

Bericht 12 Feb 2015 14:15

Re: Lekkage buren

Ik was dit topic helemaal vergeten excuus!

De lekkage kwam door de goot die overvol zat met bladeren etc. Het water kon dus niet weg en klotste over de stenen heen. Steeds precies op dezelfde plek en trok dus door de stenen naar binnen bij hun. Ze hebben gelijk iemand gebeld die de goot kwam schoonmaken en gaat nu iets over de stenen aan de buitenkant doen zodat hij niet meer kan gebeuren. Wij hebben gelukkig geen schade. Onze huizen zijn qua dak anders als de meeste normale huizen. Normaal kijk je als je voor een huis staat tegen het dak/dakpannen maar bij ons is dat gedraaid. Bij ons zit het aan de zijkant en de goot zit dus precies tussen 2 huizen in. Ze laten ieder jaar iemand naar de goot kijken en dat staat altijd gepland voor de eerste week van Maart. Alleen nu zat er gewoon extreem veel rommel in.

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers