Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Voor de meiden met een huurwoning..

<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1551

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:10

Bericht 10 Feb 2015 10:49

Voor de meiden met een huurwoning..

Als de woningbouw langs komt blijf jij er dan bij staan?

Mijn vriend en ik wonen hier bijna een jaar en 2x zijn ze langs geweest en elke keer bleef ik erbij staan..maar vind dat eigenlijk best raar want misschien krijgt dat mannetje dan wel het idee dat je hem op de vingers kijkt? Vanmiddag komen ze weer (toilet loopt door) en wat doe jij dan? Blijf je er ook bij staan of ga je gewoon je eigen ding doen?
Wat als het lukt
<<

Anoniem313

Bericht 10 Feb 2015 10:58

Re: Voor de meiden met een huurwoning..

Waarom blijf je erbij staan?
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:55

Bericht 10 Feb 2015 11:00

Re: Voor de meiden met een huurwoning..

Ligt er een beetje aan waar ze voor komen. Als hij in bij het toilet moet zijn gaat hij z'n gang maar, ik ga gewoon op de bank zitten. Maar moeten ze ergens zijn waar veel spullen van mij staan dan zou ik er wel bij willen zijn. Maar ook meer of eventueel spullen weg te leggen als het in de weg zou liggen.
Maar laatst kwam er een monteur voor controle van de ketel, die zit in de berging, daar ben ik niet bij blijven staan. Toen hij klaar was liep hij de gang in richting de kamer, klopte netjes en toen ben ik hem tegemoet gelopen.
<<

Anoniem222

Bericht 10 Feb 2015 11:23

Re: Voor de meiden met een huurwoning..

Nee ik blijf er niet bij staan. Ik zorg dat hij er goed bij kan, licht eventueel wat toe en laat hem zijn gang gaan. Tenzij het iets is dat ik de volgende keer dan zelf zou kunnen doen, dan vraag ik of ik mee mag kijken.
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1551

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:10

Bericht 10 Feb 2015 12:11

Re: Voor de meiden met een huurwoning..

Caulfield schreef:Waarom blijf je erbij staan?


Ja dat weet ik eigenlijk niet..vind het gewoon een raar idee als een 'vreemde man' in mijn huis bezig is denk ik :P
Wat als het lukt
<<

Anoniem313

Bericht 10 Feb 2015 12:21

Re: Voor de meiden met een huurwoning..

Ik zou me niet druk maken over wat die man er van denkt of wat anderen daarvan denken. Als jij het vertrouwt (en waarom niet, hij is van de woningbouw) dan kun je mooi je eigen ding doen. Zo niet, dan blijf je erbij staan.
<<

Boerenkool

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1299

Geregistreerd: 17 Dec 2014 20:51

Bericht 10 Feb 2015 12:30

Re: Voor de meiden met een huurwoning..

Nee want het is rete irritant als mensen je op je vingers kijken. Wil jij toch ook niet tijdens je werk. Naar gelang hoe lang ze blijven bied ik ze een bakje koffie aan en ga dan m'n eigen ding doen.
Toen hier een tijdje geleden de waterleiding was gesprongen heb ik wel gevraagd of die man wilde dat ik er bij bleef of niet. Hij wilde dat wel omdat hij wat vragen had. Maar meestal laat ik ze lekker hun gang gaan en kijk ik zo nu en dan.
<<

Paperclip

Noob

Berichten: 101

Geregistreerd: 04 Dec 2013 20:22

Bericht 10 Feb 2015 14:28

Re: Voor de meiden met een huurwoning..

Boerenkool schreef:Nee want het is rete irritant als mensen je op je vingers kijken. Wil jij toch ook niet tijdens je werk. Naar gelang hoe lang ze blijven bied ik ze een bakje koffie aan en ga dan m'n eigen ding doen.
Toen hier een tijdje geleden de waterleiding was gesprongen heb ik wel gevraagd of die man wilde dat ik er bij bleef of niet. Hij wilde dat wel omdat hij wat vragen had. Maar meestal laat ik ze lekker hun gang gaan en kijk ik zo nu en dan.


Hier ook zo.
<<

Anoniem125

Bericht 10 Feb 2015 14:50

Re: Voor de meiden met een huurwoning..

Lijkt me erg irritant als iemand erbij blijft staan kijken. Ik laat klusjesmannen gewoon binnen, wijs ze waar ze moeten zijn, zet koffie als ze daar zin in hebben en zeg dan dat als er iets is ze maar moeten roepen. Je hebt toch ook helemaal geen zin/tijd om daar te staan?
<<

Anoniem304

Bericht 10 Feb 2015 15:23

Re: Voor de meiden met een huurwoning..

Jorja schreef:Ligt er een beetje aan waar ze voor komen. Als hij in bij het toilet moet zijn gaat hij z'n gang maar, ik ga gewoon op de bank zitten. Maar moeten ze ergens zijn waar veel spullen van mij staan dan zou ik er wel bij willen zijn. Maar ook meer of eventueel spullen weg te leggen als het in de weg zou liggen.
Maar laatst kwam er een monteur voor controle van de ketel, die zit in de berging, daar ben ik niet bij blijven staan. Toen hij klaar was liep hij de gang in richting de kamer, klopte netjes en toen ben ik hem tegemoet gelopen.

Dat ruim je toch van te voren op?
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1551

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:10

Bericht 10 Feb 2015 16:04

Re: Voor de meiden met een huurwoning..

Nougat schreef: Je hebt toch ook helemaal geen zin/tijd om daar te staan?


Haha nee..daarom vroeg ik het mij ook af.
Maar hij is geweest en ik heb hem maar zijn gang laten gaan, wel fijn zo! :)
Wat als het lukt
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 11 Feb 2015 11:29

Re: Voor de meiden met een huurwoning..

Ik ruim van tevoren op, wijs de man waar hij moet zijn en dan ga ik gewoon mijn eigen dingen doen.
De deur naar de woonkamer wil ik nog wel eens open laten staan en de andere deuren (naar de slaapkamer ed) doe ik juist wel dicht.
Lijkt me heel vervelend om er steeds bij te moeten blijven staan.. Ook voor de monteur zelf.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:55

Bericht 11 Feb 2015 11:44

Re: Voor de meiden met een huurwoning..

Cotton schreef:
Jorja schreef:Ligt er een beetje aan waar ze voor komen. Als hij in bij het toilet moet zijn gaat hij z'n gang maar, ik ga gewoon op de bank zitten. Maar moeten ze ergens zijn waar veel spullen van mij staan dan zou ik er wel bij willen zijn. Maar ook meer of eventueel spullen weg te leggen als het in de weg zou liggen.
Maar laatst kwam er een monteur voor controle van de ketel, die zit in de berging, daar ben ik niet bij blijven staan. Toen hij klaar was liep hij de gang in richting de kamer, klopte netjes en toen ben ik hem tegemoet gelopen.

Dat ruim je toch van te voren op?


Meer de grote dingen. Ga geen kast van te voren weghalen als ik niet weet of dat nodig is. Maar goed ik woon niet zo groot, dus berging/wc/badkamer zou ik ze hun gang laten gaan. De rest ben ik er automatisch bij, want het is zo goed als 1 ruimte. Maar naast die monteur nooit iemand gehad, ja toen ik nog niet verhuisd was, maar toen gaf ik ze gewoon de sleutel en ging ik zelf werken:D

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers