Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Frustratie-topic

<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 10 Feb 2015 13:56

Frustratie-topic

Hallo.

Ik ben vandaag mega gefrustreerd. Dus ik kom hier even mijn gal spuwen. Voel je vrij om mij te vertellen dat ik me ontzettend aanstel!

Mijn collega's lezen hun mails nooit goed. ZO irritant. Ik mail heel vaak updates over bijvoorbeeld verlofregistratie of het publiceren van uitspraken of whatever. En nog wordt er meerdere keren per dag aan mij gevraagd: Hoe zit het ook alweer met verlofregistratie? Waar moet ik zijn op stukken te laten publiceren?
Ik word er echt strontchagerijnig van. Jemigmina, lees gewoon even je mail en val mij niet lastig met je domme vragen. Geldt ook voor vergaderdata. Mail ik maandag een uitnodiging voor een bijeenkomst op vrijdag; woensdag een eerste herinnering en vrijdag vlak voor de bijeenkomst nog een herinnering en dan nog komen mensen vrijdag niet opdagen. "Oh, was er een bijeenkomst dan?" :palm: :12: :cry:

ZO. Dat lucht op.
Laatst gewijzigd door Elliot op 10 Feb 2015 14:04, in totaal 1 keer gewijzigd.

♥♥
<<

Anoniem91

Bericht 10 Feb 2015 14:01

Re: Frustratie-topic

Lezen en luisteren is blijkbaar ernstig lastig tegenwoordig. Ik heb er op mijn werk last van, stond weer ingeroosterd terwijl ik al 4 keer heb gezegd en zelfs heb gemaild dat ik er niet ben.
<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1966

Geregistreerd: 18 Nov 2013 21:57

Bericht 10 Feb 2015 14:13

Re: Frustratie-topic

Dat IS gewoon schijtirritant, je stelt je niet aan haha!
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

Rebecca

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2918

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 10 Feb 2015 14:18

Re: Frustratie-topic

Oh, dat is inderdaad heel frustrerend! Vast ook genoeg mensen die de mail überhaupt niet lezen!

Ik vond gisteravond de man van de ziggo-helpdesk frustrerend. We hadden donderdag een verbetering van het televisienetwerk (zoals ze het zelf noemen ;)) gekregen. Deed ineens het geluid het niet meer, geweldige verbetering! Van het weekend werkte het nog om het kastje weer een keer aan en uit te zetten, maar gisteravond niet. Dus ik bellen...eerst het gratis nummer, daar werd ik gewoon vanaf geknikkerd, uiteindelijk dus toch maar het 0900 nummer. Ik mijn verhaal uitleggen, antwoord: 'o....u heeft helemaal geen geluid meer?' 'nee.' 'Dat is vervelend....u heeft het volume al omhoog gezet?'
19 juni 2015
2 februari 2017
<<

Anoniem301

Bericht 10 Feb 2015 14:28

Re: Frustratie-topic

Herkenbaar. Zo stuurde mijn voormalige manager wel eens een mail 'graag reageren op deze mail naar Carrie en niet naar mij, zij zorgt ervoor dat bla bla bla'. Deden ze toch een reply naar de manager.
<<

Anoniem193

Bericht 10 Feb 2015 15:00

Re: Frustratie-topic

Elliot: Schijt irritant is dat er niet gelezen wordt!

Misschien kun je iets aanpassen aan je mailtjes, waardoor ze wel gelezen worden? De hoeveelheid, de opmaak, het onderwerp oid?
Hoeveel mailtjes stuur je per week aan je collega's? Misschien is het teveel, waardoor het niet meer gelezen wordt?
Is het een idee om 1 mail op een vast moment in de week als een soort nieuwsbrief te sturen?

@Carrie: Dat is gewoon gemakzucht van je collega's :P
Hoeveel mensen beantwoorden wel niet op het email adres no-reply@bladiebla.nl
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 10 Feb 2015 15:06

Re: Frustratie-topic

Nouja het is niet alsof ik er meerdere per week stuur hoor :D
Meestal 1 per maand, een nieuwsbriefje. En dan dus uitnodigingen voor vergaderingen, zo vaak als nodig (afhankelijk van hoe vaak er een vergadering is).

♥♥
<<

Anoniem193

Bericht 10 Feb 2015 15:07

Re: Frustratie-topic

Elliot schreef:Nouja het is niet alsof ik er meerdere per week stuur hoor :D
Meestal 1 per maand, een nieuwsbriefje. En dan dus uitnodigingen voor vergaderingen, zo vaak als nodig (afhankelijk van hoe vaak er een vergadering is).


Dan is het in ieder geval niet door een shitload aan mails :P

Gemakzucht dus, geen zin iets zelf even op te zoeken, want elliot weet het wel.

Van die vergaderingen vind ik gewoon ronduit slecht, wat vind je leidinggevende daar van?
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 10 Feb 2015 15:09

Re: Frustratie-topic

Haha nee, maar ik snap je reactie omdat ik in mijn OP begon over 'heel vaak'. Het is inderdaad puur gemakzucht. Ik heb het er eigenlijk nooit met mijn leidinggevende over gehad, zal het eens vragen.

♥♥
<<

Anoniem304

Bericht 10 Feb 2015 15:13

Re: Frustratie-topic

Rebecca schreef:Oh, dat is inderdaad heel frustrerend! Vast ook genoeg mensen die de mail überhaupt niet lezen!

Ik vond gisteravond de man van de ziggo-helpdesk frustrerend. We hadden donderdag een verbetering van het televisienetwerk (zoals ze het zelf noemen ;)) gekregen. Deed ineens het geluid het niet meer, geweldige verbetering! Van het weekend werkte het nog om het kastje weer een keer aan en uit te zetten, maar gisteravond niet. Dus ik bellen...eerst het gratis nummer, daar werd ik gewoon vanaf geknikkerd, uiteindelijk dus toch maar het 0900 nummer. Ik mijn verhaal uitleggen, antwoord: 'o....u heeft helemaal geen geluid meer?' 'nee.' 'Dat is vervelend....u heeft het volume al omhoog gezet?'

Lullig gezegd, maar vaak is zoiets 'doms' wel de oplossing. Zij kunnen niet ruiken dat je dat al gedaan hebt.

Ik snap dat je als klant vaak de helpdeskmedewerkers onnozel vindt, dat heb ik als klant ook. Maar ik zit ook aan de andere kant van de telefoon als medewerker en je wilt niet weten hoeveel domme mensen er op de aardbol rondlopen haha. :smile:
<<

Anoniem124

Bericht 10 Feb 2015 15:40

Re: Frustratie-topic

Ik ben ook gefrustreerd. Ik werk me kapot om iets neer te zetten met een eigen bedrijf en ik word de helft van mn tijd in beslag genomen door klaplopers die voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten en dan nog eisen gaan stellen en onbeleefd en dwingend zijn. Ik leer echt een andere kant van de mensheid kennen sinds ik ondernemer ben. En dat is een kant die ik niet leuk vind en hoe ik me zelf nooit zou opstellen. Zo.
<<

Rebecca

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2918

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 10 Feb 2015 15:42

Re: Frustratie-topic

Dat kan ik me goed voorstellen, dat het inderdaad vaak van die domme dingen zijn en dat ze dat dus wel moeten vragen, omdat er genoeg mensen zullen zijn bij wie het wel zoiets is.

Het was denk ik ook vooral zijn hele stemgebruik/stiltes die hij liet vallen waar ik zo de kriebels van kreeg, de 'o u heeft helemaal geen geluid meer?', inclusief een hele lange stilte, terwijl dat voor mij voelde als een retorische vraag, kwam een beetje onnozel over.
19 juni 2015
2 februari 2017

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron