Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welk wc-blok houdt het lang vol?

<<

Anoniem258

Bericht 06 Feb 2015 01:15

Re: Welk wc-blok houdt het lang vol?

September schreef:Brrr mij lijken die fresh disks juist vies. Iets wat vast pakt. Brrr.
Ik heb wel zo'n houder. Volgens mij van wc eend. Van de action. Er zit sinaasappel geur in, en echt lekker! Wc ruikt gewoon heerlijk fris nu. Aanrader is het. Alleen zie ik ze bij action niet meer. Alleen navullingen, maar dat vind ik vies. Moet ik alsnog met mijn handen aan het blok.



Je raakt zelf niks aan hè met die discs. Het is gewoon een soort gel wat je in de wc-pot plakt met de houder. Ik vind het juist heel hygiënisch.
<<

Anoniem173

Bericht 06 Feb 2015 11:09

Re: Welk wc-blok houdt het lang vol?

Wij hebben ook de fresh discs. Zijn echt ideaal! Maak als ze er nog opzitten er gewoon omheen schoon.
<<

Patsy

Bericht 06 Feb 2015 12:26

Re: Welk wc-blok houdt het lang vol?

Wij hebben ook die discs, ik vind ze heel fijn, hygiënisch ook.
<<

Anoniem222

Bericht 06 Feb 2015 12:38

Re: Welk wc-blok houdt het lang vol?

Cotton schreef:Huh hoe hebben jullie het dan Harrison? Als je zo'n ding aan de muur hebt met spoelknoppen, kan het front er toch altijd af?


Ja maar dat hebben wij dus niet. Wij hebben gewoon zo'n losse spoelbak. Heel ouderwets :P.
<<

Anoniem304

Bericht 06 Feb 2015 12:41

Re: Welk wc-blok houdt het lang vol?

Harrison schreef:
Cotton schreef:Huh hoe hebben jullie het dan Harrison? Als je zo'n ding aan de muur hebt met spoelknoppen, kan het front er toch altijd af?


Ja maar dat hebben wij dus niet. Wij hebben gewoon zo'n losse spoelbak. Heel ouderwets :P.

Zo`n ouderwetse spoelbak kan toch juist gemakkelijk open?

Of misschien heb ik nu een nieuwerwetse ouderwetse spoelbak voor me :P

Mijn moeder heeft ook zo`n blokje in de spoelbak, juist omdat zo`n losse spoelbak zo makkelijk open kan. Maar daar zal ook weer verschil in zitten.
<<

Moontje

Noob

Berichten: 141

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:37

Bericht 06 Feb 2015 15:23

Re: Welk wc-blok houdt het lang vol?

We hebben zo'n speciale bedieningsplaat die je open kunt klappen.
Aan de linkerkant zit dan een opening waar het blokje door kan en in de stortbak valt.

Kijk zo,
Afbeelding[/quote]


Werkt dat bij alle bedieningsknoppen dat jij weet?
Ik dacht altijd dat zo'n blokje niet aan ons besteed was omdat we niet bij het reservoir kunnen komen. :P
Ons leven eindigt op de dag dat we zwijgen over dingen die ertoe doen.
<<

September

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:28

Bericht 08 Feb 2015 10:12

Re: Welk wc-blok houdt het lang vol?

Meggy schreef:
September schreef:Brrr mij lijken die fresh disks juist vies. Iets wat vast pakt. Brrr.
Ik heb wel zo'n houder. Volgens mij van wc eend. Van de action. Er zit sinaasappel geur in, en echt lekker! Wc ruikt gewoon heerlijk fris nu. Aanrader is het. Alleen zie ik ze bij action niet meer. Alleen navullingen, maar dat vind ik vies. Moet ik alsnog met mijn handen aan het blok.



Je raakt zelf niks aan hè met die discs. Het is gewoon een soort gel wat je in de wc-pot plakt met de houder. Ik vind het juist heel hygiënisch.


Je hebt gelijk hoor. Het zit ook tussen mijn oren. Maar ik vind het gewoon een vies idee dat je die disks niet meer eraf krijgt voordat hij op is. En naar mijn idee kleven er bacteriën aan.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Kitkat-chuncky

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 249

Geregistreerd: 03 Okt 2013 09:41

Bericht 09 Feb 2015 22:51

Re: Welk wc-blok houdt het lang vol?

Ik heb nu die blauwe dingen van AH die je aan de rand moet hangen, maar daar loopt de vloeistof gewoon vanzelf uit tussendoor waardoor ze super snel leeg gaan. Ik ga denk ik ook maar eens die discs gebruiken.
<<

Anoniem91

Bericht 10 Feb 2015 05:14

Re: Welk wc-blok houdt het lang vol?

Hier werken die dingen niet want Mas veegt ze altijd weg met de wc borstel... gevolg die troep in de wc borstel...
<<

Anoniem222

Bericht 10 Feb 2015 10:54

Re: Welk wc-blok houdt het lang vol?

Cotton schreef:
Harrison schreef:
Cotton schreef:Huh hoe hebben jullie het dan Harrison? Als je zo'n ding aan de muur hebt met spoelknoppen, kan het front er toch altijd af?


Ja maar dat hebben wij dus niet. Wij hebben gewoon zo'n losse spoelbak. Heel ouderwets :P.

Zo`n ouderwetse spoelbak kan toch juist gemakkelijk open?

Of misschien heb ik nu een nieuwerwetse ouderwetse spoelbak voor me :P

Mijn moeder heeft ook zo`n blokje in de spoelbak, juist omdat zo`n losse spoelbak zo makkelijk open kan. Maar daar zal ook weer verschil in zitten.


Ik moet eerlijk bekennen dat ik het nog nooit geprobeerd heb haha! Maar hij ziet er niet uit alsof ie makkelijk open gaat. Ik ga het vanavond eens bekijken. Ik zou dat best tof vinden, blauw water :P.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 10 Feb 2015 10:57

Re: Welk wc-blok houdt het lang vol?

Anders kun je ook deze nemen Harri:
Afbeelding

Die zorgt ook voor blauw water :D

♥♥
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9475

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 10 Feb 2015 11:10

Re: Welk wc-blok houdt het lang vol?

Die blokjes voor in de spoelbak, 3 voor €0,50 bij de Action!
08♡02♡2018
07♡04♡2020
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers