Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


ik lig wakker omdat....

<<

maia

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 918

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:01

Bericht 06 Feb 2015 05:41

ik lig wakker omdat....

Mijn dochter nu aan de beurt is voor de buikgriep. Zoon kalefatert net wat op na 3 dagen spugen nu gaat zij. Niet handig als je dan in 1 bed slaapt....net het bed verschoont en dochter gewassen. Iedereen slaapt alweer alleen T hangt aan de borst en ik ben klaarwakker.

Waarom liggen jullie wakker?
Mother of 3 adorable children
<<

Anoniem151

Bericht 06 Feb 2015 06:14

Re: ik lig wakker omdat....

Beterschap!
Ik ben J even aan het voeden, maar slaap zo weer lekker verder :)
<<

Anoniem97

Bericht 06 Feb 2015 09:37

Re: ik lig wakker omdat....

Beterschap! Ik lag vannacht ook 3uur wakker, was gewoon klaar wakker. Gelukkig kan ik zo weer terug naar bed.
<<

Appel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1210

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:42

Bericht 06 Feb 2015 10:25

Re: ik lig wakker omdat....

Beterschap. Ik heb vannacht ook een paar keer wakker gelegen, K is op het moment 's nachts erg aan het dromen en wordt dan huilend wakker.
1 april 2014
31 juli 2017
<<

Anoniem166

Bericht 06 Feb 2015 10:26

Re: ik lig wakker omdat....

Beterschap, Maia.

Ik heb vannacht uren wakker gelegen met pijnlijke harde buiken. En toen ik eindelijk in slaap viel, hoorde ik mijn dochter roepen. Ze moest plassen en was daarna klaarwakker.
<<

Anoniem118

Bericht 07 Feb 2015 15:59

Re: ik lig wakker omdat....

Beterschap! Ik lag vannacht veel wakker zonder echt te weten waarom. Sliep erg licht en werd wakker van elk geluidje en met mijn man naast me en zoon in de kamer zijn dat nogal wat geluiden :P
Uiteindelijk heb ik zelfs om 4 uur 's nachts de keuken opgeruimd en flessen staan uitkoken omdat ik gek werd in bed.
<<

maia

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 918

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:01

Bericht 07 Feb 2015 22:47

Re: ik lig wakker omdat....

Sanne wat spannend de laatste loodjes!

Bedankt voor jullie beterschapswensen. Ze zijn nog steeds ziek allebei. N gooit al 5 dagen alles eruit wat hij eet, hij was vandaag zo futloos.... hopen op een goede nacht. We liggen met z'n allen in de woonkamer. Leek me het makkelijkst.
Mother of 3 adorable children
<<

Anoniem166

Bericht 07 Feb 2015 22:56

Re: ik lig wakker omdat....

Sneu dat ze nog steeds ziek zijn, Maia. Mijn dochter is inmiddels flink verkouden en hoest zich ongeveer om het kwartier/half uur wakker. Vanmiddag heeft ze twee keer zo hard moeten hoesten dat ze ervan moest spugen, dus hier verwacht ik wederom geen beste nacht.
<<

maia

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 918

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:01

Bericht 08 Feb 2015 00:27

Re: ik lig wakker omdat....

Wat sneu voor je dochter Sanne maar ook wel heel vervelend voor jou zo hoog zwanger! Beterschap!
Mother of 3 adorable children
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 08 Feb 2015 09:58

Re: ik lig wakker omdat....

Allemaal sterkte met de zieke kindjes Maia en Sanne.
Hier nu wakker en beneden, maar vannacht ook slecht geslapen.
De jongste is vanaf vrijdag aan het overgeven. Gister overdag ging het wel redelijk alleen dunne luiers, maar rond 22.00 haar hele bed onder en daarna de vloer beneden en ikzelf nog een keer onder.
Vannacht ook steeds wakker en dunne luiers.
Om half 5 de oudste ook over gegeven.
En daarna werd ik ook steeds beroerder en elke 10 min naar de wc rennen :(.
Nu dus met z'n drieën ziek en mijn vriend begint zich ook slechter te voelen...
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem112

Bericht 09 Feb 2015 03:56

Re: ik lig wakker omdat....

Iets met laatste loodjes, maagzuur en een baby die tegen m'n ribben klem ligt... Zit een keiharde bal rechts onder m'n ribben..
<<

Anoniem97

Bericht 09 Feb 2015 08:06

Re: ik lig wakker omdat....

Hier ook annemijn, ik word er gek van en word nog zo moe wakker elke keer :(
<<

Anoniem112

Bericht 10 Feb 2015 04:40

Re: ik lig wakker omdat....

Zelfde verhaal als gisteren.. :smile:
<<

Anoniem91

Bericht 10 Feb 2015 05:09

Re: ik lig wakker omdat....

Chaos in mijn hoofd... Tweede nacht dat ik niet slaap.. Al heb ik er ondertussen een slaappil in gegooid en heb het ook gemeld.
<<

Anoniem123

Bericht 10 Feb 2015 05:40

Re: ik lig wakker omdat....

Beterschap met de zieke kindjes en succes met de laatste loodjes!

Hier ook wakker, niet door de kinderen. Ik lig de laatste tijd vaak rond 4 uur al wakker, teveel aan het piekeren

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers