Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Extensions: Weave of Clip-ins

<<

Mochi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 275

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:26

Bericht 27 Jan 2015 16:59

Extensions: Weave of Clip-ins

Hoi,

Ik wil een keer extensions uitproberen. Nu twijfel ik tussen het laten zetten van een weave of clip-ins. Clip-ins omdat ik dan zelf kan bepalen wanneer ik ze in doe, ik vraag me alleen af of het wel zo makkelijk in te zetten is...

Iemand ervaring met 1 van de 2 of tips?
<<

Marinaa_

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 344

Geregistreerd: 03 Sep 2013 13:14

Bericht 27 Jan 2015 19:32

Re: Extensions: Weave of Clip-ins

Ik heb ervaring met beide. Clip-ins zijn ideaal. Kun je in en uit doen wanneer je wilt en als je het een paar keer gedaan hebt dan lukt dat binnen een paar minuten.

Een weave vond ik zelf minder fijn. Ze maken dan een heel strak vlechtje in je daar en daar weven ze het in. Ik kreeg heel erg jeuk van dat strakke vlechtje en ik vond het niet fijn dat ik mijn haar niet "gewoon" kon wassen.
<<

Anoniem301

Bericht 28 Jan 2015 09:45

Re: Extensions: Weave of Clip-ins

Ik zou voor de clip ins gaan. Heb deze ook ruim een jaar gedragen, kost 's ochtends hooguit 5 minuten tijd. Ik deed ze elke dag in. Je kunt je eigen haar tenminste makkelijk wassen.

Een weave (ingenaaide stroken) heb ik ook meer dan een jaar gehad, het jeukt, ligt niet zo lekker met slapen en je kunt je haar niet zo goed wassen. Met clip ins deed ik ook langer. Een weave moet je ook hooguit elke 6 weken opnieuw laten zetten, dit kost je dus ook weer geld. Je kunt dezelfde matten hergebruiken maar voor het innaaien betaal je ook vaak zo'n 60 euro of meer.
<<

Loenatik

Noob

Berichten: 164

Geregistreerd: 14 Sep 2013 10:14

Bericht 07 Feb 2015 19:39

Re: Extensions: Weave of Clip-ins

Ik heb ook clip ins, en vind het ideaal wat hier boven ook verteld word met wassen en slapen.
En had ze al voor 40 euro via vakantieveiling nu ondertussen 1,5 jaar geleden.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers