Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Gestopt met roken

<<

Vause

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 115

Geregistreerd: 11 Jun 2014 19:38

Bericht 31 Jan 2015 21:46

Gestopt met roken

Ik ben zo trots op mezelf! Vandaag ben ik 11 dagen gestopt met roken!
Jaja, ik ben er nog niet, maar het is een begin toch? :smile:
Ik zet nu telkens wat geld opzij, en heb me voorgenomen om wat vaker iets voor mezelf te kopen, zoals nieuwe schoenen/kleding etc :cheering: . Nu blijft dat er vaak bij.
Wat hebben jullie gedaan met het geld dat je "overhield"?
~*~The reason the grass seems greener on the other side, is because it's been fertilized with bullshit. ~*~
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 31 Jan 2015 21:47

Re: Gestopt met roken

Wat goed, Vause! En wat leuk dat je nu geld overhoudt voor leuke dingen :D
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Anoniem193

Bericht 31 Jan 2015 21:59

Re: Gestopt met roken

Super goed! Ik ben echt helemaal gestopt sinds eind november en zet elke maand 50 euro apart. wat ik er precies mee doe of koop weet ik nog niet. Ik denk mooie duurdere kleding/schoenen kopen dan normaal.
<<

Anoniem178

Bericht 31 Jan 2015 22:00

Re: Gestopt met roken

Ik stopte het elke week cash in mijn portemonnee en kocht er dingen voor die ik normaliter aan de dure kant vond om mezelf zo te verwennen. Inmiddels doe ik dat niet meer. Ben 2 jaar verder en denk er amper meer aan.
<<

Anoniem304

Bericht 31 Jan 2015 22:41

Re: Gestopt met roken

Geld overhouden? Haha, noooooooit meegemaakt.

Ik ben in 2011 gestopt, maar dat geld kwam zonder te roken ook wel op :P
<<

Anoniem131

Bericht 01 Feb 2015 00:32

Re: Gestopt met roken

Ik pin wekelijks het bedrag dat ik normaal oprookte (ik ben niet helemaal gestopt) en dat stop ik een spaarpot. Ik ga er een weekend van shoppen in Londen.
<<

moon72

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 205

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:05

Bericht 01 Feb 2015 11:42

Re: Gestopt met roken

Wat goed van je!! Nu volhouden he!! Ik ben bijna een jaar gestopt :) en had in begin elke keer geld opzij gelegd en en nieuwe bank er van gekocht!!
<<

Vause

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 115

Geregistreerd: 11 Jun 2014 19:38

Bericht 01 Feb 2015 18:30

Re: Gestopt met roken

Wat leuk om jullie reacties te lezen! :)
Ook ik ga deze keer voor dingen die ik mezelf normaal niet "gun", zoals (duurdere) schoenen en kleding.
Ik kijk er zo naar uit om weer eens lekker te "mogen" shoppen! :banaan:
~*~The reason the grass seems greener on the other side, is because it's been fertilized with bullshit. ~*~
<<

Anoniem181

Bericht 01 Feb 2015 20:05

Re: Gestopt met roken

-
Laatst gewijzigd door Anoniem181 op 09 Feb 2016 18:15, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Vause

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 115

Geregistreerd: 11 Jun 2014 19:38

Bericht 01 Feb 2015 22:10

Re: Gestopt met roken

O nee ik ben ook echt niet in de waan dat ik nu spontaan rijk ga worden. Maar ik hoop wel dat dit de motivatie is om nu de eerstkomende maanden door te komen zonder te roken. Waarschijnlijk vergeet ik over een paar maanden geld opzij te zetten en verdwijnt het weer bij de vaste lasten :)
~*~The reason the grass seems greener on the other side, is because it's been fertilized with bullshit. ~*~
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5490

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 03 Feb 2015 14:24

Re: Gestopt met roken

Goed bezig!!!
<<

Vause

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 115

Geregistreerd: 11 Jun 2014 19:38

Bericht 03 Feb 2015 18:37

Re: Gestopt met roken

~*~The reason the grass seems greener on the other side, is because it's been fertilized with bullshit. ~*~
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 03 Feb 2015 18:44

Re: Gestopt met roken

Wat goed, Vause! Ben je gewoon ineens gestopt of heb je het afgebouwd? Gebruikte je pillen/kauwgom oid?
Mijn vader en mijn oudste broertje willen ook stoppen met roken en ik hoop zo dat het ze gaat lukken.

En gelijk heb je dat je geld opzij zet om voor jezelf leuke dingen te kopen. Juist leuk om jezelf te verwennen! :) Mooie schoenen!
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Vause

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 115

Geregistreerd: 11 Jun 2014 19:38

Bericht 03 Feb 2015 18:52

Re: Gestopt met roken

Ik ben wel in een keer gestopt, ik was er echt helemaal klaar mee. Ik gebruik nu nog wel nicotinepleisters.
Nu maar even verder sparen, want zoveel had ik natuurlijk niet gespaard na 2 weken niet roken :redface:
Zou gaaf zijn als het jouw broertje en vader ook lukt!
~*~The reason the grass seems greener on the other side, is because it's been fertilized with bullshit. ~*~
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 03 Feb 2015 19:00

Re: Gestopt met roken

Haha dat is waar maar 2 weken is toch al iets, je mag trots zijn! Zomaar in een keer stoppen is volgens mij niet gemakkelijk.
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Anoniem280

Bericht 07 Feb 2015 09:05

Re: Gestopt met roken

Ik ben nu bijna 9 maand gestopt, voor een goed doel natuurlijk, maar begin er nu weer moeite mee te krijgen!
Ik ga het volhouden hoor!
Maar geld besparen, vast wel alleen merk er niets aan, want koop er nu andere dingen voor. Voor mezelf en voor de meiden.

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers