Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Show je kapsel!

<<

Anoniem9

Bericht 29 Nov 2013 23:50

Re: Show je kapsel!

Thanks! :) Hihi. Ik vind het zelf ook erg mooi, alleen wil ik het zomers altijd weer blond hebben. Mijn kapper ziet me straks weer aankomen.
<<

Anoniem57

Bericht 01 Dec 2013 02:42

Re: Show je kapsel!

Mooi je haar june, wat ben je een mooie vrouw! Heel 'zacht' zie je eruit.

Ik vind jouw haar ook leuk elliot, ik kan wel invlechten maar krijg dan heel snel lamme armen :laughcry:
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 01 Dec 2013 08:31

Re: Show je kapsel!

Nice June! Ik vind je slag mooi om je gezicht vallen.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

anoniem213

Bericht 02 Dec 2013 10:17

Re: Show je kapsel!

Ah lief, bedankt!
<<

Anoniem83

Bericht 26 Jan 2015 22:13

Re: Show je kapsel!

-
<<

Anoniem315

Bericht 26 Jan 2015 23:40

Re: Show je kapsel!

Stond hier net Mini's kapsel? Ik dacht: Hee leuk, ff kapsels kiekn. Maar, naast dat het topic al heel oud is, is er geen foto meer :(
<<

Anoniem83

Bericht 27 Jan 2015 00:27

Re: Show je kapsel!

Nee sorry ging iets fout bij mij geloof ik.
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 21:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 06 Feb 2015 23:54

Re: Show je kapsel!

,
Zoon *
Vorige

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers