Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Slee advies nodig

<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11153

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 05 Feb 2015 19:05

Slee advies nodig

Moet R nog op een slee met leuning? (Hij is bijna twee).

Is zo'n standaard houten slee wel wat? Of wat voor slee is handig?

Nu we toch een schuur hebben moet ik hem ook maar volstouwen :banaan:
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem148

Bericht 05 Feb 2015 19:09

Re: Slee advies nodig

Ik zou wel met leuning doen. Als hij zijn evenwicht verliest heeft hij steun in zijn rug en valt er dan niet af.
Wij hebben altijd een houten gehad maar het ijzer moet je wel behandelen. Kunststof heb ik nooit gebruikt.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 05 Feb 2015 19:11

Re: Slee advies nodig

Ja, ik zou sowieso met leuning doen.
Geeft meer steun, en stel dat jij ineens trekt en hij is er niet op voorbereid kan hij er niet zomaar vanaf kletteren.
En het lijkt me fijner om ergens tegen aan te kunnen leunen :P
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11153

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 05 Feb 2015 19:33

Re: Slee advies nodig

Oh dat wilde ik niet horen Haha. Mijn vriend wil geen slee dus zo'n dure met leuning ga ik er niet door krijgen.
R. 2013
D. 2016
<<

snoezel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1129

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Bericht 05 Feb 2015 19:44

Re: Slee advies nodig

Wij hebben mijn slee van vroeger (zo'n gewone houten), waar we een losse rugleuning bijgekocht hebben die je erop kon zetten
Afbeelding

Afbeelding
<<

-Ieniemienie-

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1477

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:23

Bericht 05 Feb 2015 19:54

Re: Slee advies nodig

Hier hebben we ook een houten.
Hij is inklapbaar en heb er een losse leuning bij gekocht.
Dit is het eerste jaar dat ik hem eraf gehaald hebt.
Omdat ze er nu dan ook samen oppassen en M oud genoeg is om zich goed vast te houden. Als T er alleen op zit, deed ik de leuning er wel op.

Ik heb de slee (was helemaal nieuw, nijdam) via marktplaats gekocht. Misschien kun je daar kijken?
Insta: klippies_haarspeldjes

♡ 2009 ♡ & ♡ 2011 ♡
<<

Anoniem162

Bericht 05 Feb 2015 19:54

Re: Slee advies nodig

Maar zo'n leuning is toch niet zo prijzig, beetje zoeken heb ik hem vorig jaar gekocht voor 11/12 euro. de houten slee van vroeger had ik nog. de leuning kan er straks ook weer af gemakkelijk als hij groter is.
<<

Anoniem304

Bericht 05 Feb 2015 20:06

Re: Slee advies nodig

Spencer schreef:Oh dat wilde ik niet horen Haha. Mijn vriend wil geen slee dus zo'n dure met leuning ga ik er niet door krijgen.

Huh? Wat kost een houten slee met een losse leuning nou? Leuning is toch niet eens €15,-?
<<

Annie24

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1405

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:22

Bericht 05 Feb 2015 20:13

Re: Slee advies nodig

Geen slee??? :omg:

kijk anders eens op mp?
Afbeelding
<<

Annemie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1380

Geregistreerd: 03 Sep 2013 17:01

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 05 Feb 2015 20:21

Re: Slee advies nodig

Wij hebben een houten slee met leuning, ideaal.. ook als je kindje al 4 is, kan hij iig niet achterover vallen als je er hard mee gaat rennen :-)
Zoon: 26-06-2010
Zoon: 25-08-2013
<<

Anoniem166

Bericht 05 Feb 2015 20:31

Re: Slee advies nodig

Ik vind zo'n houten slee ook best prijzig. Toen hier anderhalve week geleden eindelijk sneeuw viel, hebben we een plastic slee gekocht voor 15 euro. Gaat mijn voorkeur niet naar uit, maar onze dochter kennende wilde ze zich toch zelf voortbewegen in plaats van getrokken worden op een slee. En dan bleek na een eerste ronde ook zo te zijn, dus dan ben ik wel blij dat ik er niet al te veel geld aan heb besteed.
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 05 Feb 2015 21:47

Re: Slee advies nodig

Wij hebben ook een houten slee met rugleuning.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Anoniem124

Bericht 05 Feb 2015 21:58

Re: Slee advies nodig

Ik zou lekker een plastic slee kopen. Die hebben geen rugleuning maar zijn ook veel lager en glijden beter. Wij hebben een houten mét rugleunig maar dat ding is zo sloom en zwaar en de rugleuning hebben we er juist afgehaald omdat ze dan met de beentjes erlangs omlaag kunnen zitten.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 05 Feb 2015 22:11

Re: Slee advies nodig

Cotton schreef:
Spencer schreef:Oh dat wilde ik niet horen Haha. Mijn vriend wil geen slee dus zo'n dure met leuning ga ik er niet door krijgen.

Huh? Wat kost een houten slee met een losse leuning nou? Leuning is toch niet eens €15,-?


Inderdaad. Je hoeft voor zo'n bedragje toch geen goedkeuring te vragen?
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem222

Bericht 05 Feb 2015 22:30

Re: Slee advies nodig

Cotton schreef:
Spencer schreef:Oh dat wilde ik niet horen Haha. Mijn vriend wil geen slee dus zo'n dure met leuning ga ik er niet door krijgen.

Huh? Wat kost een houten slee met een losse leuning nou? Leuning is toch niet eens €15,-?

Zegt the queen of besparingen haha!
<<

Anoniem304

Bericht 05 Feb 2015 22:39

Re: Slee advies nodig

Harrison schreef:
Cotton schreef:
Spencer schreef:Oh dat wilde ik niet horen Haha. Mijn vriend wil geen slee dus zo'n dure met leuning ga ik er niet door krijgen.

Huh? Wat kost een houten slee met een losse leuning nou? Leuning is toch niet eens €15,-?

Zegt the queen of besparingen haha!

Als sneeuwliefhebber zou ik geen moment twijfelen over zo'n relatief kleine uitgave.

Ben Dagobert Duck niet :P
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 05 Feb 2015 22:46

Re: Slee advies nodig

Gewoon op mp kijken! Ik heb hem daar voor 12,50 incl leuning.
Leuning is nog wel echt nodig!! Sneeuw is oneffen en zwaar, het glijden gaat dus niet effen, en de hobbels kunnen ze nog niet goed zelf opvangen. En als je van een berg(je) af wilt is t ook nodig
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Anoniem97

Bericht 06 Feb 2015 09:40

Re: Slee advies nodig

Wij hebben een houten gekocht en bij bijvoorbeeld bij de intratuin kan je een losse leuning erbij kopen, dat was niet heel duur. Op Mp kan je ook kijken maar moet je net geluk hebben.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron