Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Te druk of niet?

<<

Anoniem103

Bericht 05 Feb 2015 14:11

Te druk of niet?

Mijn dochter heeft de laatste tijd veel driftbuien en ze is ook huileriger dan normaal. Ik twijfel een beetje waar dat door komt. Doordat ze moe is omdat ze 3 dagen per week naar de peuterspeelzaal gaat en dan natuurlijk nog veel weg is om haar broer op te halen en weg te brengen. Of omdat ze gefrustreerd is omdat we haar niet goed begrijpen omdat ze nogal onduidelijk praat.

Nu zijn we vandaag bij de logopedie geweest en vanaf nu zal ze elke week daar naartoe gaan. Maar dan heeft ze dus nog weer iets erbij. Ik twijfel nu of ik een dag peuterspeelzaal zal opzeggen zodat we in ieder geval twee dagen in de week hebben dat ze niks hoeft en het lekker rustig aan kan doen. Maar ja ze heeft het ook wel weer naar haar zin op de peuterspeelzaal, en het wordt weer mooier weer binnenkort en dan gaan ze vaak buitenspelen en dat vindt ze helemaal geweldig met de andere kindjes. Dus ik twijfel echt ontzettend wat ik zal doen. Iemand advies?
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 05 Feb 2015 14:15

Re: Te druk of niet?

Als ze het daar zo naar haar zin heeft dan zou ik zeker niet een dag minderen. Daar spelen is voor haar dan ook ontspanning. Het zou anders zijn als ze daar op haar tenen moest lopen.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

anoniem203

Bericht 05 Feb 2015 15:19

Re: Te druk of niet?

Ik zou wel 1 dag minderen. Ik vind drie dagen psz best veel. En vooral omdat er nu die logopedie bij komt lijkt mij het dan best veel voor haar.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 05 Feb 2015 15:21

Re: Te druk of niet?

Ik vind drie dagen peuterspeelzaal helemaal niet zoveel. Gewoon normaal.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

anoniem203

Bericht 05 Feb 2015 15:24

Re: Te druk of niet?

Hier in het dorp en in mijn oude dorp kon je alleen maar kiezen tussen 2 of 4 dagen. En alle kindjes bij S. toen in de klas waren er allemaal maar 2 dagen op 1 na. Misschien is dat per regio verschillend ofzo.
<<

Anoniem103

Bericht 05 Feb 2015 15:28

Re: Te druk of niet?

Je kan hier kiezen hoeveel dagen je wil. De meeste kindjes gaan volgens mij 2 of 3 dagen. Ze ging altijd 2 dagen maar omdat ze het zo leuk vond gaat ze sinds september 3 dagen. De laatste tijd is ze wat minder enthousiast om te gaan maar als ze er eenmaal is heeft ze het wel goed naar haar zin, ze speelt met de andere kindjes en is vrolijk zegt de juf.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 05 Feb 2015 15:38

Re: Te druk of niet?

Bij ons waren er in principe twee groepen, maandag-woensdag-vrijdag en dinsdag-donderdag. Je kon ook zelf dagen combineren en je kon dus ook kiezen voor vier of vijf dagen. Dan zat je kind dus in beide groepen.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem127

Bericht 05 Feb 2015 21:35

Re: Te druk of niet?

Drie dagen vind ik ook niet veel, is maar een paar uurtjes toch, de peuterspeelzaal?

Mijn iets oudere dochter was ook al weken chagrijnig, maar bij haar was het verveling. We gaan nu elke dag de boodschappen voor die dag doen en een paar keer per week naar de indoor speeltuin en nu is ze weer vrolijk.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers