Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wie gaat het ook kijken; ik word moeder

<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 20:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 02 Feb 2015 21:58

Wie gaat het ook kijken; ik word moeder

Om half 11 heb je ,Ik word moeder. Ben zo benieuwd naar die programma
Zoon *
<<

Anoniem144

Bericht 02 Feb 2015 22:18

Re: Wie gaat het ook kijken; ik word moeder

Ik heb het vorige seizoen ook gezien. Leuk programma.
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 20:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 02 Feb 2015 22:25

Re: Wie gaat het ook kijken; ik word moeder

Ow dan heb ik die waarschijnlijk gemist. Jammer
Zoon *
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 20:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 02 Feb 2015 22:37

Re: Wie gaat het ook kijken; ik word moeder

Hey Rotterdam overschie. Ik kom daar dicht vandaan 15 min lopen :-) dan sta je bij me vader de huis :-) en moeder :smile:

De 2de vrouw waar ze net was liep ik elke dag en liep daar dicht bij consult en verloskundige. Ik ken het overal waar ze rijd
Zoon *
<<

Anoniem280

Bericht 04 Feb 2015 09:04

Re: Wie gaat het ook kijken; ik word moeder

Wij keken er eerst ook naar, maar hebben het afgezet.
Misschien omdat we alles wel hebben afgesloten op eind gesprek met gynaecoloog na, dat gesprek moet nog komen.
Maar komt ook wel bijkijken dat het bij mij anders gegaan is dan dit op tv. Is allemaal nog zo vers.
<<

Anoniem119

Bericht 04 Feb 2015 09:26

Re: Wie gaat het ook kijken; ik word moeder

Waar gaat het precies over? Ik vind dit soort programma's altijd wel leuk. Is het gewoon een soort 'standaard' bevallingsprogramma (niets mis mee hoor), of zit er nog een twist aan (jonge tienermoeders, etc dat soort dingen)? Ben wel benieuwd!
<<

Anoniem148

Bericht 04 Feb 2015 11:33

Re: Wie gaat het ook kijken; ik word moeder

Niets speciaals, de eerste twee afleveringen dan. Vrijdag gaan ze wel naar het buitenland dus misschien is die interessant. De eerste twee heb ik gezien en ben er nu al op uit gekeken. Dus denk dat ik alleen vrijdag nog kijk.
Ze gaan gewoon met een verloskundige mee en filmen dat. 2 thuis bevallingen, 1 ziekenhuis bevalling met een kindje met hart problemen en een tweeling die geboren wordt middels keizersnede omdat de bevalling niet op gang komt.
Dus marin, niets gemist.
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 20:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 05 Feb 2015 12:43

Re: Wie gaat het ook kijken; ik word moeder

Marin gaat over vrouwen die gaan bevallen enzo


Ik kijk elke dag
Zoon *
<<

Anoniem119

Bericht 05 Feb 2015 13:03

Re: Wie gaat het ook kijken; ik word moeder

Dandelion schreef:Niets speciaals, de eerste twee afleveringen dan. Vrijdag gaan ze wel naar het buitenland dus misschien is die interessant. De eerste twee heb ik gezien en ben er nu al op uit gekeken. Dus denk dat ik alleen vrijdag nog kijk.
Ze gaan gewoon met een verloskundige mee en filmen dat. 2 thuis bevallingen, 1 ziekenhuis bevalling met een kindje met hart problemen en een tweeling die geboren wordt middels keizersnede omdat de bevalling niet op gang komt.
Dus marin, niets gemist.


Alright, nou kan best leuk zijn vind ik!
<<

Anoniem148

Bericht 05 Feb 2015 13:18

Re: Wie gaat het ook kijken; ik word moeder

Ja maar is steeds hetzelfde. Dus op D'n duur heb ik het gezien. Duurt ook maar een half uurtje maar echt bijzonder is het niet.
<<

Anoniem258

Bericht 05 Feb 2015 14:52

Re: Wie gaat het ook kijken; ik word moeder

Kan aan mij liggen maar ik moet toch echt slikken bij elke geboorte hoor ;) Blijft bijzonder.
<<

Anoniem148

Bericht 05 Feb 2015 16:29

Re: Wie gaat het ook kijken; ik word moeder

Misschien is het omdat ik er meer van verwacht had.

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers