Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vraag over Google Drive --> foto's opslaan

<<

Anoniem238

Bericht 04 Feb 2015 17:15

Vraag over Google Drive --> foto's opslaan

Via Google Drive heb ik een heleboel foto's ontvangen waar ik binnenkort graag een digitaal fotoalbum van wil maken,
Weet iemand hoe ik vanuit Google Drive de foto's op mijn computer kan opslaan?
<<

Anoniem304

Bericht 04 Feb 2015 17:18

Re: Vraag over Google Drive --> foto's opslaan

Rechtmuisknop > Copy

En dan gewoon ergens neergooien waar je ze hebben wilt.
<<

Anoniem238

Bericht 04 Feb 2015 17:22

Re: Vraag over Google Drive --> foto's opslaan

Cotton schreef:Rechtmuisknop > Copy

En dan gewoon ergens neergooien waar je ze hebben wilt.


'Copy' zie ik er niet tussen staan :palm:, Alleen downloaden.
<<

Anoniem304

Bericht 04 Feb 2015 17:23

Re: Vraag over Google Drive --> foto's opslaan

Dan doe je downloaden.

Ligt er wss aan hoe ze in Google Drive gezet / geupload zijn.
<<

Anoniem238

Bericht 04 Feb 2015 17:25

Re: Vraag over Google Drive --> foto's opslaan

Cotton schreef:Dan doe je downloaden.

Ligt er wss aan hoe ze in Google Drive gezet / geupload zijn.


Bedankt voor je hulp! Ik ben nog niet zo bekend met de mogelijkheden van Google Drive.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 05 Feb 2015 12:09

Re: Vraag over Google Drive --> foto's opslaan

Google Drive is hetzelfde als dropbox. Als je het programmaatje installeert, krijg je op je harde schijf gewoon een map te zien. Daaruit kan je kopieren, plakken, deleten etc. Als je dat niet doet, ga je naar de online versie. als je dan toch de documenten op je harde schijf wil, kan je inderdaad 'downloaden'. En dan heb je ze (waarschijnlijk) als zipfile in je 'downloads' staan.

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers