Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat doen voor vader die 65 wordt?

<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 02 Feb 2015 21:50

Wat doen voor vader die 65 wordt?

Over anderhalve maand wordt mijn vader 65 en hij geeft die dag ook een feestje. Nu is dat natuurlijk wel een mijlpaal, die mijn zusje en ik niet ongemerkt voorbij kunnen laten gaan. Wie heeft er een leuk idee wat wij kunnen maken/doen om hem in het zonnetje te zetten? Ik heb hier geen ervaring mee!

Wat me nu net te binnen schiet is een andere tekst schrijven op een bekend lied en dat met alle gasten ten gehore brengen. Er komt ook een band, die dan misschien zou kunnen begeleiden. Verder nog tips voor iets tastbaars? Cadeautips zijn ook welkom trouwens!
❤ 7 juni 2018
<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2086

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:04

Bericht 02 Feb 2015 23:44

Re: Wat doen voor vader die 65 wordt?

Wij hebben een weekendje weg met alle kinderen cadeau gegeven. Dat deden we vroeger vaak, maar is nu bijna niet meer te organiseren. Daarom is het extra bijzonder.
<<

Femme

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 405

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:42

Bericht 03 Feb 2015 11:25

Re: Wat doen voor vader die 65 wordt?

Mijn vader wilde heel graag een iPad voor zijn 60e verjaardag. Het verschilt natuurlijk per karakter want sommigen houden van verrassingen en grapjes, anderen kun je niet blijer maken dan door ze iets te geven wat ze graag willen hebben. We hebben m'n vader dus een iPad gegeven, terwijl ik bij m'n moeder juist alles op stelten zou zetten.
2019
2022
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:20

Bericht 03 Feb 2015 11:42

Re: Wat doen voor vader die 65 wordt?

Mijn vader wilde altijd al een ballonvaart maken, dus wij hebben hem dat als cadeau gegeven. Hij gaf zelf een borrel die dag voor vrienden en familie en daar deed een broer van hem nog een leuke toespraak, verder niets geloof ik.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 03 Feb 2015 11:49

Re: Wat doen voor vader die 65 wordt?

Hee mijn vader wordt ook over een paar weken 65 :). We hebben zijn 60ste verjaardag groot gevierd, en omdat hij over een paar maanden met pensioen gaat hebben we een feestelijk afscheid op zijn werk waar wij ook voor worden uitgenodigd. Daarom denk ik dat we het niet heel groots gaan vieren. Hij wilde geloof ik met z'n allen naar de film, haha :D . Maar ik zoek ook nog inspiratie voor een cadeau, dus ik lees even mee.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Janne

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:08

Bericht 03 Feb 2015 12:57

Re: Wat doen voor vader die 65 wordt?

Onlangs waren mijn ouders 25 jaar getrouwd en hebben wij (mijn broertjes en ik) foto's van vroeger geremaked naar nu. Echt heel leuk om te doen en de reacties waren erg positief! Ik kan mij zo indenken dat zoiets ook erg leuk is voor zo'n speciale leeftijd als 65.
Het is iets wat ze nog snel even terugpakken en je haalt er leuke herinneringen mee op.
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 22:40

Bericht 04 Feb 2015 20:49

Re: Wat doen voor vader die 65 wordt?

Wj gaven een weekendje weg.
04-2014
10-2015
<<

Esperanza

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:42

Bericht 04 Feb 2015 21:04

Re: Wat doen voor vader die 65 wordt?

Iets met oude foto's en de verhalen erachter is altijd wel heel leuk! Wellicht dat je die kunt verzamelen en bundelen.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers