Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kindje met het syndroom van down

<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 27 Sep 2013 14:02

Re: Kindje met het syndroom van down

Nee hoor, ik vind je ook helemaal niet overkomen als een monster. Sowieso vind ik mensen die voor abortus kiezen in zo'n situatie uiteraard geen monster.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem44

Bericht 27 Sep 2013 14:40

Re: Kindje met het syndroom van down

Ik vind eigenlijk niemand die voor een abortus kiest een monster.
<<

Anoniem66

Bericht 27 Sep 2013 15:24

Re: Kindje met het syndroom van down

Ik vind je ook geen monster, Peinture! Kan me niet voorstellen dat mensen dat wel vinden.
<<

Anoniem7

Bericht 27 Sep 2013 15:45

Re: Kindje met het syndroom van down

Weet je wat het is, je hebt ene bepaald toekomstbeeld voor je, als gezinnetje. Het totaalplaatje van werk, woning, vakanties, indeling vrije tijd, etc etc. Als je een kindje hebt die op watvoor manier dan ook beperkt blijkt te zijn, wordt dat totaalplaatje echt drastisch anders. Jullie als ouder zijn de enigen die kunnen bepalen of je die last kunt dragen, ja of nee. Als je dan de keuze tot abortus hebt en je bent bang dat je al die extra zorgen niet kunt bolwerken, dan is het alleen maar fijn dat de keuze er is, en vind ik niet dat iemand daar überhaupt over kan oordelen.

Bij Down komt veel meer kijken dan alleen een extra chromosoompje. Het is echt heel intensief met je kindje aan de slag gaan, dag in dag uit, dat moet je wel kunnen.
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 27 Sep 2013 16:43

Re: Kindje met het syndroom van down

Toevallig hoor ik net (echt net, 5 min geleden) dat er weer op een woning sprake is geweest van onjuiste bejegening naar bewoners. Hardhandigheid en grof taalgebruik. Begeleider is op staande voet ontslagen. En ik werk voor een hele grote instelling op een heel groot terrein en het zal vast niet alleen op onze instelling op alleen ons terrein gebeuren..
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

Anoniem44

Bericht 27 Sep 2013 18:59

Re: Kindje met het syndroom van down

De zorg trekt nu eenmaal veel vrouwen aan die kicken op macht, er komt veel machtsmisbruik voor, alleen komt dit vaak niet uit, omdat de mensen die worden misbruikt afhankelijk zijn van de zorg. Erg ziek vind ik dat. Getver.
<<

Artemis

Bericht 27 Sep 2013 20:20

Re: Kindje met het syndroom van down

-ED- schreef:De zorg trekt nu eenmaal veel vrouwen aan die kicken op macht, er komt veel machtsmisbruik voor, alleen komt dit vaak niet uit, omdat de mensen die worden misbruikt afhankelijk zijn van de zorg. Erg ziek vind ik dat. Getver.

Moet er weer geprovoceerd worden?
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 27 Sep 2013 21:32

Re: Kindje met het syndroom van down

Artemis schreef:
-ED- schreef:De zorg trekt nu eenmaal veel vrouwen aan die kicken op macht, er komt veel machtsmisbruik voor, alleen komt dit vaak niet uit, omdat de mensen die worden misbruikt afhankelijk zijn van de zorg. Erg ziek vind ik dat. Getver.

Moet er weer geprovoceerd worden?


Waarom denk je dat niemand reageert? Ik geloof dat iedereen deze truc nou onderhand wel kent.
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

Peinture

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1304

Geregistreerd: 09 Sep 2013 18:27

Bericht 27 Sep 2013 21:49

Re: Kindje met het syndroom van down

Dank jullie wel iedereen!
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers