Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Karlstad bank Ikea

<<

Novalee

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:28

Bericht 01 Feb 2015 15:32

Karlstad bank Ikea

Is er hier iemand die deze bank heeft? Of iemand kent die hem heeft?

Onze banken zijn namelijk heel erg aan vervanging toe en nou is mijn oog op deze gevallen. We vinden hem beide lekker zitten en de grijze Isundahoes is precies de kleur die we zoeken. Ook zijn alle hoezen wasbaar wat ook echt een pré is. Maar toch blijf ik twijfelen. Als je op internet ervaringen zoekt is het heel wisselend. De een zegt dat hij na 8 jaar er nog goed uitziet, bij de ander werd de stof al snel te los. Hij hoeft geen 15 jaar mee te gaan, maar 7/8 toch graag wel graag. We hebben kleine kinderen en hij moet dus wel tegen een stootje kunnen. Er staan veel foto's op Pinterest en daar ziet hij er mooi uit, maar op Marktplaats bijvoorbeeld zijn ze allemaal toch best wel "lelijk" geworden.

Het gaat om deze bank:

Afbeelding
<<

Anoniem136

Bericht 01 Feb 2015 16:17

Re: Karlstad bank Ikea

Wij hebben deze in het Sivik donkergrijs (als ik dat goed schrijf). We hebben m dit jaar 5 jaar en ik vind het nog steeds een hele fijne bank, ook met drie jonge kinderen. Het enige wat ik nu zie, de bank staat onder het raam en vol in de zon als die schijnt en de bekleding begint wat te verkleuren. Maar verder is ie echt nog prima, en het fijne juist met jonge kinderen is dat je de bekleding en kussens kunt wassen. Het is hier bijv een keer gebeurd dat mn zoon in zn slaap op de bank plaste, dat krijg je er op die manier makkelijk weer uit dus.
<<

Anoniem148

Bericht 01 Feb 2015 18:36

Re: Karlstad bank Ikea

Zijn er geen losse hoezen te verkrijgen?
<<

Anoniem127

Bericht 01 Feb 2015 20:38

Re: Karlstad bank Ikea

Ik heb hem ook, helemaal eens met Lucy. De losse hoezen zijn ook fijn, die kun je per gedeelte aanschaffen. Nu heeft mijn oudste zowel nagellak als inkt over de bank laten vallen, dus binnenkort haal ik een nieuwe hoes.
<<

Ravioli

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 182

Geregistreerd: 04 Sep 2013 22:25

Bericht 01 Feb 2015 23:43

Re: Karlstad bank Ikea

Ik heb die bank gehad.. Vond het helemaal niks!
Stof ging snel 'pillen', al zal dat per stof verschillen natuurlijk maar ook de kussens zakte vrij snel in. Echt zitplekken en niet meer goed te krijgen.
<<

Blumpke

Noob

Berichten: 10

Geregistreerd: 23 Okt 2014 18:27

Bericht 02 Feb 2015 19:35

Re: Karlstad bank Ikea

Super fijne bank, wij hebben hem nu acht jaar en er is echt nog niks mis mee. Eerst hadden we de blauwe hoes en nu die jij op de afbeelding ook hebt. Wij hebben een nieuwe hoes gekocht omdat de kleur ons niet meer beviel.

Groetjes
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5488

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 02 Feb 2015 19:59

Re: Karlstad bank Ikea

Wij hebben hem ook, nu bijna twee jaar denk ik. Er is nog niks mee aan de hand hoor.

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers