Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Winterjassen

<<

Reva

Bericht 02 Sep 2013 14:11

Winterjassen

Welke heb jij op het oog of al in bezit?
Ik heb al een jaar of twaalf geen winterjas meer, maar wil dit jaar toch eens kijken of ik iets naar mijn smaak kan vinden. Al vrees ik van niet.
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:23

Bericht 02 Sep 2013 14:13

Re: Winterjassen

Haha die wilde ik ook openen! Ik ben ook een ramp wat winterjassen betreft, ik vind ze nooit staan! Ik heb altijd een leren jasje aan, maar eigenlijk is dat gewoon te koud. Ik fiets nogal veel en als ik hartje winter met een leren jasje op de fiets stap dan bevriezen zelf mijn ingewanden.

Maar vaak kom je dan meteen op een lelijke, niet sexy sportjas uit. Lekker warm, maar dat vind ik dan zonde om het geld aan uit te geven omdat ik 'm niet mooi vind.
<<

Reva

Bericht 02 Sep 2013 14:15

Re: Winterjassen

Kowalski schreef:Haha die wilde ik ook openen! Ik ben ook een ramp wat winterjassen betreft, ik vind ze nooit staan! Ik heb altijd een leren jasje aan, maar eigenlijk is dat gewoon te koud. Ik fiets nogal veel en als ik hartje winter met een leren jasje op de fiets stap dan bevriezen zelf mijn ingewanden.

Maar vaak kom je dan meteen op een lelijke, niet sexy sportjas uit. Lekker warm, maar dat vind ik dan zonde om het geld aan uit te geven omdat ik 'm niet mooi vind.


Van A tot Z idem.
<<

Anoniem9

Bericht 02 Sep 2013 14:15

Re: Winterjassen

Praat me er niet van.. Omdat ik zo breed geschouderd ben, lange armen heb en natuurlijk niet het kleinste maatje heb, kan ik met geen mogelijkheid een winterjas vinden. Vorig jaar had ik een hele mooie, maar ben bang dat ik daar niet meer in pas.. :( Nu ben ik nog wel van plan om weer te beginnen met afvallen, maar moet maar hopen dat het zo snel lukt zodat die jas weer past.
<<

Anoniem9

Bericht 02 Sep 2013 14:16

Re: Winterjassen

<<

Anoniem4

Bericht 02 Sep 2013 14:17

Re: Winterjassen

Ik ga met de Glamour shopping day op zoek naar een winterjas.
Ik heb nog twee winterjassen van een paar jaar terug, die allebei nog netjes zijn maar ik wil er ook een meer casual jas bij.
<<

Jeanette

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 955

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:31

Bericht 02 Sep 2013 14:29

Re: Winterjassen

Nu zijn er nog weinig leuke winterjassen in de winkels vind ik persoonlijk. Ik heb er nog 5, dus is geen moetje om er dit jaar een bij te nemen.
<<

Jeanette

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 955

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:31

Bericht 02 Sep 2013 14:31

Re: Winterjassen

<<

Anoniem17

Bericht 02 Sep 2013 14:35

Re: Winterjassen

Oh ik houd dit topic in de gaten! Ik heb nog wel een jas van vorig jaar, maar aangezien in afgelopen winter zo'n 12 kilo zwaarder was dan dat ik nu ben is die wel ietsjes aan de grote kant... ;)
<<

Anoniem29

Bericht 02 Sep 2013 15:24

Re: Winterjassen

Mijn go to website natuurlijk.. ASOS en ZARA ;)

Ik heb deze.. alleen vindt mijn vriend dat een vest. Terwijl hij toch echt gewoon bij de jassen hing en ook op de website staat. Wie weet komt er nog een bij (moet ik eerst mijn oude winterjassen verkopen.. Interesse haha ;) )

Afbeelding
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6220

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 02 Sep 2013 15:27

Re: Winterjassen

Ik heb voor de wintersport nog een superlekkere van Salomon, voor netjes een gele lange stoffen jas van de Steps en voor werk een paars geblokte van Rehall.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Anoniem12

Bericht 02 Sep 2013 15:28

Re: Winterjassen

Ik moet er ook aan geloven nu ik fiets naar m`n werk. :shock:
<<

Anoniem23

Bericht 02 Sep 2013 15:33

Re: Winterjassen

Ik heb ongeveer 600 leuke winterjassen gezien bij ZARA en ASOS. Beh. Helaas geen van allen echt warm en dat was juist mijn voornemen voor dit jaar. Ik heb al 10 wollen jassen hangen.
<<

Moira

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 314

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:25

Bericht 02 Sep 2013 15:37

Re: Winterjassen

Deze vind ik wel heel leuk:
Afbeelding

Ben meer van de wat stoerdere winterjassen. Daarnaast ook een giga koukleum, dus een dikke en lange jas is wel een must voor mij. Zoek zoiets nog, alleen in een andere kleur.
<<

Anoniem23

Bericht 02 Sep 2013 15:38

Re: Winterjassen

Woolrich heeft zoiets Moira! Echt heel mooi!
<<

Anoniem193

Bericht 02 Sep 2013 15:45

Re: Winterjassen

Hier ook winterjassen dilemma.
<<

Anoniem10

Bericht 02 Sep 2013 15:54

Re: Winterjassen

Ik ben ook weer op zoek. Ik heb nog een hele mooie maar daar heb ik afgelopen jaar zo'n beetje in gewoond dus ik wil nu graag een nieuwe. Ik heb het echt altijd koud dus ik heb moeite om een lekkere warme jas te vinden.
<<

Anoniem29

Bericht 02 Sep 2013 16:05

Re: Winterjassen

Ohh nou zag ik net deze. Die wil ik.. NU! Super leuk!

Afbeelding
<<

Anoniem23

Bericht 02 Sep 2013 16:06

Re: Winterjassen

Die vind ik wel een beetje lijken op die je vorige winter had intoxicated. Ik zoek een afkorting voor jou. Into? Toxi? Cate?
<<

Anoniem29

Bericht 02 Sep 2013 16:11

Re: Winterjassen

haha ja ergens heb je wel gelijk. En die stof ging echt snel stuk. Dat wil ik niet meer.

Haha Elliot zocht ook al iets. Ik heb geen idee. Het is niet echt een lekkere 'afkortnaam' volgens mij haha.
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:23

Bericht 02 Sep 2013 16:11

Re: Winterjassen

Toxi 8-)
<<

Anoniem91

Bericht 02 Sep 2013 16:29

Re: Winterjassen

Ik heb mijn zinnen gezet op deze jas.

Afbeelding

Maar ik vind deze ook zo mooi, dus ik ga eind van de maand veel geld uitgeven aan een nieuwe winterjas.

Afbeelding
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 02 Sep 2013 16:36

Re: Winterjassen

Ik had vorige jaar een hele fijne van only, maar daar ben ik uitgescheurd tijdens het sleeen. Ik hou het topic in de gaten, want ik zoek ook nog inspiratie.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

VanillaRose

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 92

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:29

Bericht 02 Sep 2013 16:49

Re: Winterjassen

Ik ben verliefd op een hele mooie bordeauxrode jas van VILA. Heb hem al twee keer bewonderd in de winkel. Wil graag een bordeauxrode jas en ben tot nu toe geen mooiere tegen gekomen.
Afbeelding
<<

Pure*

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1936

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:18

Bericht 02 Sep 2013 17:01

Re: Winterjassen

Ik heb ook echt een nieuwe nodig. Een mooie vooral, een wintersportjas heb ik al. Maar daar wil ik niet altijd mee gezien worden. Waar zoeken jullie naar winterjassen? Is de collectie nu alweer te vinden of is het te vroeg?
Juli 2015
Maart 2017
Volgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers