Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ik schaam me een beetje: update ziek thuis

<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 27 Jan 2015 19:27

Re: Ik schaam me een beetje: update ziek thuis

Sterkte, Minx!
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Anoniem166

Bericht 27 Jan 2015 20:31

Re: Ik schaam me een beetje: update ziek thuis

Goed dat je voor jezelf hebt gekozen, Minx. Hopelijk kom je wat tot rust en kan de huisarts je verder helpen.
<<

anoniem203

Bericht 27 Jan 2015 20:39

Re: Ik schaam me een beetje: update ziek thuis

Heb je het met je vk al over gehad over de Pop Poli? Dat is speciaal voor vrouwen die zich tijdens de zwangerschap niet goed in hun vel zitten/depressief voelen. Ik ben daa geweest tijdens de zwangerschap van de jongste omdat ik bij de oudste na de bevalling een pnd had. De Pop Poli heeft mij er toen goed doorheen gesleept.

En verder even on topic. Ik vond bij de eerste de zwangerschap echt heerlijk! Ik had geen kwaaltjes alleen enorme bekkenpijn. Maar ondanks dat genoot ik met volle teugen. Bij de jongste voelde ik me lichamelijk helemaal goed alleen vond ik het zwanger zijn na de 30ste week vervelend. Het was wel te doen maar ik was die dikke buik en dat ik geen energie meer had niet tof meer. Ik zou nog best wel een keer zwanger willen zijn. Ik wil alleen geen kindjes meer ;)
<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:49

Bericht 27 Jan 2015 21:27

Re: Ik schaam me een beetje: update ziek thuis

Goed dat je je ziek heb gemeld!
Inderdaad wat ava zegt... Vraag via de vk maar de pop poli.

Sterkte...
november 2010-januari 2013-november 2014
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 21:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 27 Jan 2015 23:07

Re: Ik schaam me een beetje

Gaia schreef:Niet schuldig voelen hoor, het is ook gewoon verschrikkelijk als je je zo beroerd voelt.
Ik geniet van deze zwangerschap ook bijna niet omdat ik me gewoon zo belabberd voel, de eerste 20 weken kots misselijk en daarna de bekken,banden pijn en maagzuur en nu slaap ik amper.

Hopelijk voel je je straks beter.


Helemaal mee eens

Hier tijdens me zwangerschap ooronsteking gehad . Zo fijn is dat niet Auw!
Zoon *
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 28 Jan 2015 00:16

Re: Ik schaam me een beetje: update ziek thuis

Eh...oorontsteking? Dat is natuurlijk heel vervelend, maar toch niet echt vergelijkbaar met als je je helemaal de hele tijd slecht voelt omdat je allerlei klachten hebt of erg somber bent.

Minx, goed dat je je ziek gemeld hebt, het zat je zo hoog, ik hoop dat je nu even een beetje bij kunt komen en hopelijk krijg je de juiste hulp en kun je toch nog een beetje prettig je zwangerschap door.
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 28 Jan 2015 00:26

Re: Ik schaam me een beetje: update ziek thuis

Goed dat je hebt gebeld en aan jezelf denkt, sterkte!
Trots op mijn stoere ventje!
<<

anoniem196

Bericht 28 Jan 2015 08:25

Re: Ik schaam me een beetje: update ziek thuis

Goed dat je heb gebeld.
Voel je niet schuldig. Hoop dat je snel een manier vind om je de komende maanden een beetje beter te voelen. :hug:
<<

Patsy

Bericht 28 Jan 2015 09:09

Re: Ik schaam me een beetje: update ziek thuis

Goed dat je nu ziekgemeld bent. Hormonen doen rare dingen met je, zeker wanneer er ook nog andere dingen spelen waardoor je niet lekker in je vel zit. Helaas is zwanger zijn niet voor iedereen een roze wolk. :hug:
<<

Anoniem136

Bericht 28 Jan 2015 09:51

Re: Ik schaam me een beetje: update ziek thuis

Minx goed dat je nu die rust kan nemen. Hopelijk ga je je beter voelen. Ik herken je gevoel wel, ik voel me beter sinds de eerste echo maar daarvoor was ik erg somber. Nog steeds geen roze wolk maar ik kan het weer dragen. Bij mij heeft het niet per se te maken met lichamelijke klachten, ik was elke zwangerschap (bijna) 9 maanden ziek en toen voelde ik me toch blij. Ik ben nu heel dankbaar dat ik zwanger ben, dat zeker wel.

En geef mij een pen en ik teken voor een oorontsteking ipv maandenlang ellendig voelen. Dat is echt geen vergelijking.
<<

anoniem203

Bericht 28 Jan 2015 10:06

Re: Ik schaam me een beetje: update ziek thuis

God weet heeft ze wekenlang oorontsteking gehad en is ze daar flink ziek van geweest. Weten jullie veel.
<<

Anoniem141

Bericht 28 Jan 2015 10:17

Re: Ik schaam me een beetje: update ziek thuis

Hopelijk helpt een beetje rust Minx. Ik hoop dat je je snel wat beter voelt!
<<

Anoniem301

Bericht 28 Jan 2015 10:28

Re: Ik schaam me een beetje: update ziek thuis

Pompoen schreef:Eh...oorontsteking? Dat is natuurlijk heel vervelend, maar toch niet echt vergelijkbaar met als je je helemaal de hele tijd slecht voelt omdat je allerlei klachten hebt of erg somber bent.



Oorontsteking kan anders flink flink pijn doen! Als je dat 9 maanden lang hebt, lijkt me om gek van te worden.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11593

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 28 Jan 2015 10:30

Re: Ik schaam me een beetje: update ziek thuis

Zullen we de oorpijndiscussie hier niet voeren?

Net bij de verloskundige geweest voor de nekplooimeting. Hebben toen een extra lange echo gehad omdat een van de verloskundigen bezig is met het leren van echo's. Toevallig had ik haar gister ook aan de telefoon dus dat was wel prettig. Gister vooral veel rust gepakt. Ook regelmatig telefoon en iPad beneden laten liggen. Soms wel een beetje onder lichte dwang. Even minder prikkels. Merk dat het ziekmelden me al best wel wat rust geeft. Als iemand nu tegen me zou zeggen je gaat vrijdag weer werken denk ik dat ik gek word. Merkte ook dat ik ergens toch wel wat spanning had voor de nekplooimeting maar die was netjes (1,6) dus nu de gehele uitslag afwachten. Zo eerst weer slapen :)
2015 💙
<<

Anoniem148

Bericht 28 Jan 2015 10:39

Re: Ik schaam me een beetje: update ziek thuis

Sterkte. Ik heb mij ziek moeten melden vanwege pijn maar het lijkt soms wel of er een taboe op ligt. Je bent zwanger en kiest er zelf voor. Waarom dan ziekmelden terwijl je zelf weet dat het gewoon echt niet meer gaat.
Moet mij regelmatig verantwoorden waarom ik in de ziektewet zit en daar heb ik geen behoefte aan.
Ik weet dat het bij mij enigszins gaat als ik rustig aandoe.
Dat heb jij natuurlijk niet. Dus ik wil jou heel veel sterkte wensen. Kies nu voor jezelf want je moet nog een hele tijd. Ik hoop dat je er nog van kunt genieten en dat dit maar een periode is nu.
Probeer ook af te spreken om vaker op controle te gaan zodat je gerust gesteld wordt.
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 28 Jan 2015 15:47

Re: Ik schaam me een beetje: update ziek thuis

Sterkte Minx! Volgens mij ging het al niet zo lekker met je werk toch. Goed dat je nu voor jezelf en de baby hebt gekozen.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11593

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 28 Jan 2015 19:21

Re: Ik schaam me een beetje: update ziek thuis

Thnx, heb vanochtend nog weer zo'n 5 uur geslapen. Morgen ga ik mijn ontslag indienen. Verder was de uitslag van de combinatietest heel erg goed 1/5000. Morgen nog weer ff proefkonijn spelen voor het leren van echo's ff leuke dingen doen.
2015 💙
<<

Anoniem148

Bericht 28 Jan 2015 19:46

Re: Ik schaam me een beetje: update ziek thuis

Goed dat je voor jezelf kiest en dat je goed geslapen hebt.
Waarom meteen ontslag nemen en niet gewoon ziektewet?
echo laten maken als ze moeten leren is echt leuk. Hebben ze tenminste tijd voor je. Geniet ervan!
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11593

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 30 Jan 2015 13:04

Re: Ik schaam me een beetje: update ziek thuis

Vanochtend bij de dokter geweest. Die gaf aan dat dit een probleem voor de bedrijfsarts was. Verder wel een afspraak bij de praktijkondersteuner staan.
Heb m'n werkgever opgebeld die weigert mee te werken. Hij heeft geen bedrijfsarts en legde het probleem bij mij neer. vervolgens contact gehad met het UWV die ook niets voor me konden doen. Volgende stap word het juridisch loket bellen op advies van het UWV.
2015 💙
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4823

Geregistreerd: 22 Nov 2013 08:57

Bericht 30 Jan 2015 13:12

Re: Ik schaam me een beetje: update ziek thuis

He bah Minx, wat naar dat het nu allemaal op deze manier moet en dat je werkgever niet meewerkt :(
Zo wordt het voor jou er ook niet beter op. En dat terwijl je nu juist zo hard die rust nodig hebt...
Sterkte ermee, hopelijk kan het juridisch loket je helpen! :hug:
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 02 Feb 2015 17:15

Re: Ik schaam me een beetje: update ziek thuis

Hoe is het nu met je Minx?
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11593

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 02 Feb 2015 17:46

Re: Ik schaam me een beetje: update ziek thuis

Vandaag best wel rustig, de hele situatie werkt alleen wel overal op door. Kleine irritaties worden ineens enorme irritaties. Dat werkt ook niet mee. Want dat zet m'n relatie ook onder spanning. Vandaag ook ff contact gehad met m'n neefje. Die rechten gestudeerd heeft. Daarnaast heb ik nog een contract ergens voor waarnemingen die vandaag ook gebeld en de situatie uitgelegd en verteld dat ik niet weet wat ik mag. Verder merk ik dat ik heel veel spanning in m'n lichaam op sla. Mijn nek en rug doen pijn. Van tijd tot tijd voelt m'n buik onwijs gespannen aan. En internetten kost veel energie. Zit dus lekker ontspannen op de bank boeken te lezen. Morgen even lunchen met m'n beste vriendin. En verder deze week vooral leuke dingen doen.
2015 💙
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers