Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Boodschappen budget

<<

Anoniem304

Bericht 27 Jan 2015 15:44

Re: Boodschappen budget

Jans schreef:
Cotton schreef:Januari was een lange, dure maand met extreem veel goede aanbiedingen, dus behoorlijk ingeslagen. Zou erin moeten resulteren dat februari en maart goedkopere maanden worden. Ben benieuwd!


Dat zou idd mooi zijn, Cotton. Hier werkt dat op de 1 of andere manier niet. Dus ik heb me afgelopen tijd redelijk ingehouden.

Een pot B&J van €5 helpt uiteraard ook niet echt mee, uhum. :eyes:

Ik ben benieuwd hoe het gaat lopen. Door de muffins die ik nu steeds maak en m`n ontbijt weer met Griekse yoghurt kopen we ook weer meer fruit, wat toch ook wel snel aantikt. Maarja, dat hoort erbij.

Goed dat je je kan inhouden!
<<

Anoniem186

Bericht 27 Jan 2015 15:52

Re: Boodschappen budget

Ik wilde vorige week hertog ijs kopen. Maar het was op. Achteraf gelukkig maar, scheelde geld en het is slecht. Maar wel lekker haha
<<

Anoniem304

Bericht 27 Jan 2015 15:58

Re: Boodschappen budget

Herkenbaar haha. Ik had er echt al weken zin in en steeds was DE smaak er niet. Nu wel, dus kans gepakt. :thumbdown:
<<

Josephine

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 575

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:28

Bericht 27 Jan 2015 16:06

Re: Boodschappen budget

Bij 'mijn' Albert Heijn kun je dan bij de service balie een tegoedbon krijgen en dan kan je het later alsnog kopen voor de aanbieding prijs :-)
Trotse moeder van 2 prachtige meiden, 17-12-2015 & 10-05-2017
<<

Anoniem186

Bericht 27 Jan 2015 16:07

Re: Boodschappen budget

Hier hadden ze laatst B&J in de aanbieding. 3,50 voor een pot. Dagenlang zitten twijfelen (haha vrij kansloos, maar goed), hadden ze hem niet meer. Paar dagen later alsnog wel en toen heb ik hem toch gekocht. Half baked, lekker!
<<

Anoniem186

Bericht 27 Jan 2015 16:08

Re: Boodschappen budget

Josephine schreef:Bij 'mijn' Albert Heijn kun je dan bij de service balie een tegoedbon krijgen en dan kan je het later alsnog kopen voor de aanbieding prijs :-)


Ja, bij ons ook. Maar dat doe ik alleen met nuttige dingen. Met ijs kan ik dat beter niet doen haha
<<

Anoniem304

Bericht 27 Jan 2015 16:10

Re: Boodschappen budget

Josephine schreef:Bij 'mijn' Albert Heijn kun je dan bij de service balie een tegoedbon krijgen en dan kan je het later alsnog kopen voor de aanbieding prijs :-)

Oh. Je moet het maar weten. Ga ik vragen de volgende keer. Thanks!
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 27 Jan 2015 19:15

Re: Boodschappen budget

hier heeft mijn man zonet de boodschappen gehaald ik had alles duidelijk opgeschreven. En hij heeft alles gehaald voor €22,60 hij had alleen van 1 ding een liter fles genomen ipv halve liter. Maar he hij moest onder de €25 blijven en dat heeft die gedaan haha
Afbeelding
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 14:45

Bericht 27 Jan 2015 21:14

Re: Boodschappen budget

sarah1985 schreef:hier heeft mijn man zonet de boodschappen gehaald ik had alles duidelijk opgeschreven. En hij heeft alles gehaald voor €22,60 hij had alleen van 1 ding een liter fles genomen ipv halve liter. Maar he hij moest onder de €25 blijven en dat heeft die gedaan haha


haha... Dat is altijd weer spannend hè waar die mannen mee thuis komen :palm:

Ik heb vrijdagavond de week boodschappen al gedaan, was ruim 50 euro kwijt bij de lidl, viel me mee. Donderdag gaan we uiteten met schoonfamilie dus dat scheelt weer.
Brood en vlees had Ik Nog in de vriezer en ook luiers waren er nog voldoende.
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 28 Jan 2015 01:39

Re: Boodschappen budget

afgelopen maand zijn we Nog wat over budget (ongeveer €50,-) dus deze maand toch nog wat beter opletten.
Gisteren boodschappen gedaan voor €16,25 en nu genoeg in huis voor tm vrijdag dus deze week zitten we wel goed!
<<

Anoniem304

Bericht 28 Jan 2015 08:54

Re: Boodschappen budget

:hulde:
<<

Wolfinschaapskleren

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2141

Geregistreerd: 22 Apr 2014 09:27

Bericht 28 Jan 2015 15:32

Re: Boodschappen budget

Wij hadden ook zo goed ingeslagen met de aanbiedingen, vooral vlees.
Gaat onze vriezer kapot, dag vlees :(.
Kwamen er pas te last achter. Vrees dat februari daardoor duurder zal worden, gezien we weer vlees moeten inslaan.

Verder gaat het redelijk goed. Laatste tijd eten we vaker wraps, maar die dingen zijn nog best duur. Laatst geprobeerd elf te maken, maar was nog niet heel lekker dus nog flink oefenen. De salsa saus was wel goed gelukt.
<<

Mezzoforte

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 469

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 01 Feb 2015 09:16

Re: Boodschappen budget

Ik moet nog even mijn administratie updaten, maar deze maand is niet zo goed gegaan. Wel wat extra dingen als voorraad ingekocht enzo, maar los daarvan teveel extra's gekocht waardoor we over budget zijn gegaan. Ik ga er deze maand beter op letten, want als ik niet snel werk vind moeten we het vanaf komende maand met wat minder geld doen.
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:20

Bericht 01 Feb 2015 11:00

Re: Boodschappen budget

Ik was deze week ruim 40 euro kwijt maar daar zat wel een hele grote doos waspoeder bij van 10 euro bij de Lidl, en XXL verpakking vlees waar ik wel weer even mee vooruit kan dus al met al ben ik wel tevreden.
<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 22:54

Bericht 01 Feb 2015 11:58

Re: Boodschappen budget

Winegum schreef:Waar halen jullie je noten? Ik schrik toch elke keer weer als ik bij de Aldi vandaan kom. Ik kom daar eens in de zoveel tijd om spa rood te kopen (is daar volgens mij het goedkoopste 0,29 cent voor 1,5 liter) en noten. Dat zijn echt de twee belangrijkste redenen dat ik daar dan heen ga. Maar ik blijf noten gewoon zo duur.


Heb je een Turkse/Marokkaanse supermarkt in de buurt? Daar zijn noten meestal veel voordeliger uiteindelijk, maar de zakken vaak ook groter. Meestal toch wel 400-600 gram. Bij een enkele kun je het scheppen. Als je het niet in de buurt hebt is het misschien een optie om een adresje te zoeken als je een dagje gaat winkelen in een stad.
Afbeelding

I & N juni 2010
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 20:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 01 Feb 2015 12:10

Re: Boodschappen budget

Ongeveer 70 perweek best veel per week
Zoon *
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 11:19

Bericht 01 Feb 2015 17:21

Re: Boodschappen budget

Wij hebben deze maand eindelijk écht eens voorraad gebruikt i.p.v. telkens weer nieuwe voorraad te kopen. Boodschappenmaand afgesloten met 105 euro, jeej!
2012 & 2016
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2363

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:13

Bericht 01 Feb 2015 21:28

Re: Boodschappen budget

Netjes Snoes!

@Babyboy is dat incl. voeding en luiers voor je kindje of puur boodschappen voor jullie zelf? Dan is het idd best veel, anders vind ik het best meevallen.

Ikzelf heb een heel slechte week achter de rug. Niet eens zozeer voorraad aangelegd (alleen wc blokjes), maar toch €50 kwijt bijna ipv €30. Nu moet ik er wel bij zeggen dat ik 3 nachten loge heb gehad, dat is gewoonlijk niet zo natuurlijk. Komende week maar weer netjes terug naar €30 of minder :)
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 09:40

Bericht 02 Feb 2015 16:09

Re: Boodschappen budget

Afgelopen weekend veel te veel uitgegeven. Op het laatst het menu gewijzigd toen vrienden kwamen eten (en ik had al boodschappen gedaan natuurlijk) dus hup weer 16 euro uitgegeven. Gisteren nog even wat dingetjes halen incl. een pak flesvoeding en potjes voor onze dochter en toen dus weer 28 euro kwijt. Voordeel is wel dat het eten dat we vrijdag zouden eten nu is doorgeschoven naar vandaag. Verder boodschappen t/m donderdag gedaan:
Boerenkool
Ontbijtkoek
Cracottes
Koekjes
3x wereldgerecht
1,5 brood
Eieren
Beschuit
Kipburger
Aardappelschijfjes
Champignons
2x vers sap
Wortels
Blauwe bessen
Gerookte kipfilet broodbeleg
Smeerkaas
Kaas
Melk
Yoghurt
Vla
Rijstwafels
Notenpasta

In totaal 32 euro kwijt. Veel voorraad producten. Voor vanavond en woensdag heb ik nog vlees in huis. Gisteren hebben we veel fruit gehaald en groentes. Ik vind het dus nog vrij veel wat ik uitgegeven heb. Komt door het sap, kaas en de notenpasta denk ik.
<<

vlinder-2011

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 488

Geregistreerd: 09 Sep 2013 12:32

Bericht 02 Feb 2015 16:45

Re: Boodschappen budget

Ik haal altijd kaas bij de kaasboer, schilt hier nogal een stuk.
❤️ 2016
❤️ 2018
❤️ 2019
❤️ 2021
<<

Mezzoforte

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 469

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 02 Feb 2015 17:54

Re: Boodschappen budget

Lookie, die aanbiedingen van de Lidl zijn echt fijn he :) Jammer genoeg hebben wij niet zoveel ruimte in de vriezer, anders konden wij ook nog meer gebruik maken van die aanbiedingen.

Snoes, wat goed zeg, dat is echt niet veel.

Wij mogen t/m zaterdag nog ruim 50 euro uitgeven, en ik ben er echt op gebrand om nu binnen budget te blijven. Moet prima lukken dus.
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 20:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 02 Feb 2015 18:07

Re: Boodschappen budget

mii_joyce schreef:Netjes Snoes!

@Babyboy is dat incl. voeding en luiers voor je kindje of puur boodschappen voor jullie zelf? Dan is het idd best veel, anders vind ik het best meevallen.

Ikzelf heb een heel slechte week achter de rug. Niet eens zozeer voorraad aangelegd (alleen wc blokjes), maar toch €50 kwijt bijna ipv €30. Nu moet ik er wel bij zeggen dat ik 3 nachten loge heb gehad, dat is gewoonlijk niet zo natuurlijk. Komende week maar weer netjes terug naar €30 of minder :)



Aleen boodschappen
Zoon *
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2363

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:13

Bericht 02 Feb 2015 18:25

Re: Boodschappen budget

Net voor bijna hele week boodschappen gedaan en was 23 euro kwijt. Nog maar voor 1 of 2 dagen wat halen en nog €7 over..

- boerenkool
- aardappelen
- rookworst
- spekjes
- jus
- vla
- pannenkoekenmix
- melk
- spek
- ham (voor brood)
- half wit / half bruin brood
- knakworstjes 2 blikjes (voor vrijdag, kort tijd om te eten)
- kipkarbonade
- beenham
- tartaartjes
- bakaardappeltjes
- bananen
- peer
- appel
- stroop
- poedersuiker

Gelukkig ook veel dingen die op voorraad kunnen blijven :) En mocht ik een van die 2 dagen alleen eten, waarvoor ik nog niets heb, kan ik nog lasagne uit de vriezer halen..
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

vlinder-2011

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 488

Geregistreerd: 09 Sep 2013 12:32

Bericht 03 Feb 2015 19:24

Re: Boodschappen budget

Zag dat jullie het ook over kortingisleuk.nl hadden gehad, misschien nog een tip om dan ook op aanbiedingen te letten.
Ik doe dat ook, had laatst 2x activa voor €3,- bij de ah en kon 2x geld terug krijgen. Heb 2x €1,95 terug gekregen,
Of 1+1 gratis op producten die je gratis kunt krijgen, dan heb je 2 gratis. Vaak kun je dit dan ook nog combineren met andere producten.

Dit is dan een actie van de supermarkt, de merken die je koopt krijgen wel gewoon 2 producten betaald.
❤️ 2016
❤️ 2018
❤️ 2019
❤️ 2021
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 14:45

Bericht 03 Feb 2015 20:00

Re: Boodschappen budget

Ik was vrijdag bij de lidl EUR 70,- kwijt voor onze week boodschappen. Ik ben best tevreden Tot nu toe voor deze maand. Ik heb nog 240,- boodschappen geld voor 2x week boodschappen halen. In het weekend dat onze nieuwe maand begint gaan we en weekje op wintersport dus haal dan alleen een paar houdbare dingetjes voor na de vakantie maar dat doe ik van deze 240,- ook moet ik daar nog wat eten en drinken voor onderweg voor kopen maar dat moet allemaal wel lukken.
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
VorigeVolgende

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers