Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


facebook vraag

<<

Anoniem85

Bericht 26 Sep 2013 17:21

facebook vraag

Als ik iemand verwijder uit mijn facebook lijst als vriend, dan kan diegene dat toch alleen zien door alle contactpersonen in haar lijst na te lopen en te vergelijken,, of krijgt diegene daar een.melding van?
<<

Anoniem331

Bericht 26 Sep 2013 17:23

Re: facebook vraag

Nee krijgt diegene geen melding van hoor.
<<

Anoniem85

Bericht 26 Sep 2013 17:25

Re: facebook vraag

Oké dat dacht ik al, nog geen 10 minuten nadat ik diegene verwijdert had kreeg ik een privé bericht waarom ik haar niet meer als vriend had, beetje obsessief haha
<<

Anoniem331

Bericht 26 Sep 2013 17:35

Re: facebook vraag

Oh erg obsessief. Reden om te verwijderen. Haha!
<<

Anoniem 48

Bericht 26 Sep 2013 18:16

Re: facebook vraag

Wow dat is wel apart, ik kom daar vaak pas maanden later achter.
<<

Anoniem20

Bericht 26 Sep 2013 22:44

Re: facebook vraag

Pfff, toch denk ik dat er serieus mensen zijn die een xls of iets bijhouden, met namen van vrienden...
Heel bizar
<<

Elysia

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 371

Geregistreerd: 14 Sep 2013 10:40

Woonplaats: Ergens in Zeeland

Bericht 26 Sep 2013 23:30

Re: facebook vraag

Je hebt wel speciale Facebook addons voor bijv Google Chrome en Firefox met speciale functies, waarop ze ook te zien krijgen dat iemand ze heeft verwijdert.
Dus het hoeft niet zo te zijn dat ze heel obsessief haar vriendenlijst controleert, al heb je die er ook wel bij natuurlijk haha.
<<

Anoniem 48

Bericht 27 Sep 2013 00:16

Re: facebook vraag

Elysia schreef:Je hebt wel speciale Facebook addons voor bijv Google Chrome en Firefox met speciale functies, waarop ze ook te zien krijgen dat iemand ze heeft verwijdert.
Dus het hoeft niet zo te zijn dat ze heel obsessief haar vriendenlijst controleert, al heb je die er ook wel bij natuurlijk haha.


Echt :o maar dan nog vind ik het obsessief.
<<

Sushi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 449

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:15

Bericht 27 Sep 2013 15:05

Re: facebook vraag

Oh wat obsessief inderdaad dat mensen lijsten bijhouden of via zo'n addon kunnen zien wie ze heeft verwijderd. Ik merk dat nooit als iemand me verwijdert haha.
<<

Fjell

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1579

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:27

Bericht 27 Sep 2013 20:56

Re: facebook vraag

'Vroeger' toen ik net facebook had hield ik het wel bij.. maar toen was dat ook wel makkelijk want had nog niet zoveel vrienden. Maar ben er al snel mee gestopt. Heb nu zoiets van als iemand mij niet als fb-vriend wil is dat haar/zijn probleem.

Maar het verbaasd me niet dat mensen dat obsessief bijhouden.. voor sommigen is het nogal belangrijk.
-Jeg har det som plommen i egget-

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron