Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zwangerschap & kinderen biechttopic

<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2375

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:36

Bericht 27 Jan 2015 20:09

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Wat dijn Carrie dat er nu actie wordt ondernomen. Dus je moet over 4 weken weer terug en dan krijg je ook gelijk de bloeduitslagen?

Spannend allemaal hoor!! Hopelijk kan je ons snel goed nieuws komen brengen.
<<

Emmeve

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 512

Geregistreerd: 22 Sep 2014 14:00

Bericht 28 Jan 2015 09:37

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Carrie, wat fijn dat ze het meteen zo goed en serieus aanpakken. Het gevoel van boosheid en verdriet dat je dit niet wilt, maar zwanger wilt zijn is heel herkenbaar.
Een oorzaak weten is niet altijd fijn. Ik weet waarom mijn kansen kleiner zijn, maar daar is geen oplossing voor. Daarom hoop ik toch voor je dat er niks gevonden wordt en je alsnog snel zwanger mag zijn. En als er wel een oorzaak gevonden wordt hoop ik natuurlijk dat ze daar een oplossing voor hebben.
In ieder geval sterkte en succes!
If only wishes could be dreams and all my dreams could come true..
<<

Anoniem301

Bericht 28 Jan 2015 09:39

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

ShallY schreef:Wat dijn Carrie dat er nu actie wordt ondernomen. Dus je moet over 4 weken weer terug en dan krijg je ook gelijk de bloeduitslagen?

Spannend allemaal hoor!! Hopelijk kan je ons snel goed nieuws komen brengen.


Ja! Over 4 weken terug en dan hoor ik als het goed is ook of ik geopereerd ga worden.

Emmeve, ja dat is ook weer zo natuurlijk. Een oorzaak weten is ook niet altijd fijn, want dan moet er vooral ook een goede oplossing zijn en die is er niet altijd. Ik wil jou ook heel veel sterkte wensen :hug:
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 28 Jan 2015 10:42

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Yes wat fijn dat ze meteen actie ondernemen! Ik vind het helemaal niet gek dat je heel even wat minder positief bent hoor, nu wordt het toch wel even serieus, zeker als ze in het ZH ook vinden dat er best meteen actie ondernomen mag worden.

Mijn vriend en ik zijn ook gestopt met roken na mijn eerste miskraam (tijdens die zwangerschap natuurlijk ook). Wat mij ENORM heeft geholpen zijn nicotinepleisters. Ik werd zo doodongelukkig van andere probeersels? Dit hielp heel goed! En wat ons ook hielp was voor de semi-grap zeggen: ach, over een jaar mogen we weer :D

Wat betreft die oorzaak al dan niet... bij ons is er wel een oorzaak gevonden, maar ook eentje waar niks aan te doen is. Althans, het is niet op te lossen. Toch zijn wij soms wel 'blij' hoor, dat de 3 miskramen niet gewoon domme pech waren maar dat er een reden voor is. Ik hou niet zo van toevalligheden, heb liever gewoon duidelijkheid, dan weet je waar je aan toe bent. Maar ik denk dat dat persoon erg verschilt :)
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem216

Bericht 28 Jan 2015 10:51

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Wat fijn Carrie dat ze er serieus mee aan de slag gaan. Heel veel succes.
<<

Emmeve

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 512

Geregistreerd: 22 Sep 2014 14:00

Bericht 28 Jan 2015 12:46

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Zora, ja daar kan ik me ook wel in vinden. Ik hou ook niet van domme pech en toevaligheden. Verder zal het ook wel per situatie verschillen. De endometriose en dat het niet lukt voelt ook nog als domme pech. En eigenlijk weet ik nu nog niet waar ik aan toe ben. Maargoed, genoeg over mezelf weer :smile: Voor het wel en niet iets vinden valt allebei wel wat te zeggen.
If only wishes could be dreams and all my dreams could come true..
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 28 Jan 2015 21:35

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Carrie! Ik kom hier nooit, maar las toevallig je posts hier en hoop heel erg voor je dat het jullie snel gegund is. Ik gun het je iig van harte! Knap dat je gaat stoppen met roken (en minderen met drinken). Zet 'm op!
❤ 7 juni 2018
<<

Lady starstruck

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1725

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:18

Bericht 28 Jan 2015 21:52

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Ik reageer hier niet zo vaak meer. Maar ik lees wel mee. En Carrie jouw verhaal heb ik toch wel een beetje gevolgd van toen ik hier nog veel reageerde. Heel veel sterkte met alles. Ikzelf zit nu helaas ook in de medische molen voor de eerste. Bij mij is het helaas ook anders gelopen als dat ik wilde. Maar Carrie jij bent heel positief. Daar kan ik nog wat van leren!!!
L. 02-03-2016
A. 15-01-2018
♥️♥️
<<

Anoniem301

Bericht 29 Jan 2015 08:37

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Lady starstruck schreef:Ik reageer hier niet zo vaak meer. Maar ik lees wel mee. En Carrie jouw verhaal heb ik toch wel een beetje gevolgd van toen ik hier nog veel reageerde. Heel veel sterkte met alles. Ikzelf zit nu helaas ook in de medische molen voor de eerste. Bij mij is het helaas ook anders gelopen als dat ik wilde. Maar Carrie jij bent heel positief. Daar kan ik nog wat van leren!!!


Dank je wel Bliss!
Zora, het is bij mij puur geestelijk, dat stoppen met roken. Even na het eten, om 10 uur in de pauze, enz. Ik kan het wel, dat stoppen maar vind het erg moeilijk.
LS wat verdrietig dat jij hier ook voor naar het ziekenhuis moet. Oneerlijk voelt dat soms he? Sterkte.
<<

Lady starstruck

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1725

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:18

Bericht 29 Jan 2015 10:16

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Carrie Ja ik vind het vrij zwaar. Ik ben normaal niet zo'n pieperd. Dat oneerlijke gevoel heeft wel de overhand inderdaad. Het gevoel dat iedereen zwanger word behalve jij. Ik hoop dat er bij jou maar iets kleins uitkomt en dat je snel zwanger bent.
L. 02-03-2016
A. 15-01-2018
♥️♥️
<<

Anoniem301

Bericht 29 Jan 2015 10:26

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Lady starstruck schreef:Carrie Ja ik vind het vrij zwaar. Ik ben normaal niet zo'n pieperd. Dat oneerlijke gevoel heeft wel de overhand inderdaad. Het gevoel dat iedereen zwanger word behalve jij. Ik hoop dat er bij jou maar iets kleins uitkomt en dat je snel zwanger bent.


Hoe ver zijn jullie? Wil je er iets meer over vertellen of houd je dat liever voor jezelf?
<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2375

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:36

Bericht 29 Jan 2015 16:49

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Lady starstruck schreef:Carrie Ja ik vind het vrij zwaar. Ik ben normaal niet zo'n pieperd. Dat oneerlijke gevoel heeft wel de overhand inderdaad. Het gevoel dat iedereen zwanger word behalve jij. Ik hoop dat er bij jou maar iets kleins uitkomt en dat je snel zwanger bent.


Het is ook oneerlijk allemaal. Hopelijk kan je er wel goed over praten met je partner?
Sterkte!
<<

Anoniem117

Bericht 29 Jan 2015 18:09

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Sterkte LS en Carrie. Ik weet zo goed hoe het voelt. En het is ook oneerlijk en het is ook een rotgevoel om te ervaren dat je de laconieke 'we zien wel of het ons gegeven is en anders is het leven ook leuk' houding steeds meer verliest en dat je op een gegeven moment ook jaloezie kan ervaren, omdat het zo confronterend is dat de hele wereld zwanger wordt behalve jij. Het is gewoonweg ***.

Ik had zelf weleens moeite met de succesverhalen als je het maar loslaat, want ik was op een gegeven moment al tig keer op vakantie geweest, had al jaren een hond, zocht afleiding, deed aan yoga maar geen doorgaande zwangerschap. Ook had ik zelf heel erg het idee dat er iets niet goed zat. Dus na 3 jaar medisch circuit is de oorzaak gevonden. En na de eerste ingreep (voor die oorzaak) was ik zwanger. En nu ben ik moeder. Zonder medische hulp had ik geen doorgaande zwangerschap gehad. Ook al was ik 100 keer op vakantie gegaan en een meester geworden in loslaten.

Toen ik startte met behandelingen ben ik ook gestopt met roken. Tussen de behandelingen (soms deed ik een half jaar niet aan behandelingen) door rookte ik nog heel af en toe (niet meer dan 2 sigaretten per maand) en ik ben ook geminderd met alcohol, maar ben wel af en toe blijven drinken, maar nooit meer dan 2 drankjes en niet meer dan 1 keer in de week.

Heel veel sterkte. Ik hoop voor jullie allebei op heel snel een geweldig succesverhaal al dan niet met behulp van artsen.
<<

Lady starstruck

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1725

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:18

Bericht 29 Jan 2015 20:36

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Carrie Wij zijn eigenlijk net pas gestart. Het probleem ligt zeg maar bij mijn man (klinkt niet zo aardig, maar zo bedoel ik hem niet). Ik had het eigenlijk al wel gedacht. De vrouwen in mijn familie zijn super vruchtbaar en na 2 of 3 keer zwanger. De mannen aan mijn man zijn kant totaal niet. Dus alle pijlen wezen wel naar hem. In nov. zijn we maar naar de dokter gegaan, Het duurde al een jaar en nog niet zwanger. Er gingen allemaal alarmbellen rinkelen. We werden doorverwezen naar het ziekenhuis. En dan krijg je eerst zo'n vragenlijst. Het leek de gyn. een goed idee om het zaad van mijn man na te kijken. En ik moest bloed prikken om te kijken of ik wel een eisprong had. Nadat allemaal gedaan te hebben kregen we een maand later de uitslagen. Wat ik al vermoedde was waar helaas. Voor ons is alleen IVF of ICSI weggelegd. IUI begonnen ze al geen eens meer over. Maar eind febr. moeten we naar een ander ziekenhuis voor het tweede onderzoek. En daarna horen we in maart wat ze gaan doen uiteindelijk. Met mij is trouwens niks aan de hand. Ik heb inwendige echo gehad en geen cystes en niks, ik zag gewoon een rijpend eitje. Ik heb gewoon een eisprong. Dus mij gaan ze verder ook niet meer onderzoeken. Dat is wel een opluchting dan weer. Spannende tijden. Soms heb je nog de hoop dat het spontaan lukt. Maar ja aan andere kant ook verloren hoop he.


AnnaK Wat lief dat je dat zegt. Je omschrijft het zo goed. Zo ervaar ik het ook echt. Ik vind het ook lastig om te zien dat iedereen zwanger word en jij niet. Alsof de tijd stil staat ofzo voor jou. En wat je zegt die laconieke houding is helemaal niet leuk. Ik wil eigenlijk gewoon moeder worden, maar dat is dan niet makkelijk. En die jaloezie wil ik gewoon niet hebben maar soms ontkom je er niet aan. Aan de andere kant probeer ik verder te leven, soms is het dan weer even slikken en dan weer doorgaan. Ik probeer echt positief te blijven. En die succesverhalen hoor ik ook zoveel. Ik weet ze zijn goed bedoeld. Maar je hebt er zo weinig aan soms. Maar ik ben blij voor je dat je moeder bent AnnaK (ik weet nog wel wie je eerder was op Yes, heb je verhalen destijds ook gelezen over jullie traject). Echt super voor je. Alcohol drink ik ook nog amper. En vroeger was ik feestbeest nummer 1. Maar ja nu zijn er andere prioriteiten. Mijn man is ook sterk geminderd. Ik denk weleens soms kon je maar in de toekomst kijken! Maar nu leef ik bij de dag.
L. 02-03-2016
A. 15-01-2018
♥️♥️
<<

Anoniem301

Bericht 30 Jan 2015 11:00

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

AnnaK omschrijf het inderdaad goed. Maar AnnaK ik ben zo blij voor jou dat het uieindelijk toch is gelukt. Ik leefde altijd met je mee.

LS, oh het ligt bij je man. Is er helemaal geen beweging of gewoon te weinig? Kom ik toch met een succesverhaal :D Mijn vriendins man had nagenoeg geen levend zaad. Met ICSI is ze de eerste keer zwanger geraakt! (ICSI is IVF alleen bij IVF laten ze de zaadjes zelf naar het eitje zwemmen en bij ICSI injecteren ze het zaadje direct in de eicel, verder is het hetzelfde) Maar, succesverhalen daargelaten, je hoopt gewoon dat je op de natuurlijke manier zwanger wordt, binnen een half jaar. En dan is het soms echt moeilijk om positief te blijven.

De woorden 'je moet het loslaten' komen mij ook de strot uit. Ook ik ben al vaak genoeg op vakantie geweest, heb juist helemaal niet op mijn eisprong gelet, enz. Helpt niet hoor. Mijn moeder zei iets in het begin wat ik nog steeds moeilijk vind "jij wilt altijd alles plannen, en dat gaat nou eenmaal niet, je moet het loslaten". Ik wil altijd alles plannen? Ik wil al heel lang een kindje, en als we er dan eindelijk voor gaan, ja dat zou ik het leuk vinden dat het lukt binnen een half jaar. Heeft niks met plannen te maken. Ik bespreek het maar niet meer met haar, ze zegt steeds het verkeerde. Wat ze ook niet expres doet natuurlijk, maar na zo'n gepsrek waar ik ik gewoon even mijn hart wil luchten en geen 'oplossingen' hoef te horen voel ik me alleen maar nog rotter. Gelukkig begrijpen mijn vriendinnen me wel. En mijn man natuurlijk.
Laatst gewijzigd door Anoniem301 op 30 Jan 2015 11:24, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 30 Jan 2015 11:06

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Dat is ook een onzinnige opmerking, iedereen die kinderen wil, wil dat min of meer plannen, niemand heeft zoiets van: we zien wel of we dit jaar, over vijf jaar, over tien jaar of gewoon helemaal geen kinderen krijgen. Mensen zeggen altijd wel zo mooi: kinderen neem je niet, kinderen krijg je, maar in deze tijd gaan mensen nou eenmaal niet zitten afwachten of en wanneer het een keer gebeurt.

Die opmerkingen over loslaten en op vakantie gaan heb ik trouwens zelfs gekregen toen we net een of twee maandjes bezig waren, volgens mij is dat voor veel mensen zo ongeveer het eerste wat ze zeggen als ze horen dat iemand graag een kind wil.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem301

Bericht 30 Jan 2015 11:25

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Susan schreef:Dat is ook een onzinnige opmerking, iedereen die kinderen wil, wil dat min of meer plannen, niemand heeft zoiets van: we zien wel of we dit jaar, over vijf jaar, over tien jaar of gewoon helemaal geen kinderen krijgen. Mensen zeggen altijd wel zo mooi: kinderen neem je niet, kinderen krijg je, maar in deze tijd gaan mensen nou eenmaal niet zitten afwachten of en wanneer het een keer gebeurt.

Die opmerkingen over loslaten en op vakantie gaan heb ik trouwens zelfs gekregen toen we net een of twee maandjes bezig waren, volgens mij is dat voor veel mensen zo ongeveer het eerste wat ze zeggen als ze horen dat iemand graag een kind wil.


Haha jeetje echt Susan? Sjonge, je kunt ook gewoon niks zeggen, of 'wat leuk voor jullie dat jullie bezig zijn'.
Ik zal jou eens loslaten! Pff
<<

Anoniem301

Bericht 30 Jan 2015 11:40

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Wat is eingenlijk een goede come back als iemand zoiets tegen je zegt? Het enige wat ik kan bedenken is 'hoe dan? weet jij waar het knopje zit?'
<<

Ayla

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1830

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:06

Bericht 30 Jan 2015 17:12

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Ik ben het juist wel eens met de opmerking dat je kinderen krijgt. Je neemt de beslissing om te stoppen met ac, je hebt geluk als je (al dan niet met medische hulp) een kindje mag krijgen. Sommige mensen krijgen namelijk nooit een kindje, ondanks alle medische hulp. Ook iemand hier van het forum, blauwwitrood oid? die heeft toch geen kindje mogen krijgen? Of loop ik achter.
<<

Anoniem154

Bericht 30 Jan 2015 20:29

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Carrie schreef:Wat is eingenlijk een goede come back als iemand zoiets tegen je zegt? Het enige wat ik kan bedenken is 'hoe dan? weet jij waar het knopje zit?'



Maar waarom wil je bot doen? Ik denk dat de meesten niet stilstaan bij zo'n opmerking, omdat ze geen ervaring hebben met 'moeilijk kindereren krijgen'.
<<

Lady starstruck

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1725

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:18

Bericht 30 Jan 2015 20:44

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Carrie schreef:AnnaK omschrijf het inderdaad goed. Maar AnnaK ik ben zo blij voor jou dat het uieindelijk toch is gelukt. Ik leefde altijd met je mee.

LS, oh het ligt bij je man. Is er helemaal geen beweging of gewoon te weinig? Kom ik toch met een succesverhaal :D Mijn vriendins man had nagenoeg geen levend zaad. Met ICSI is ze de eerste keer zwanger geraakt! (ICSI is IVF alleen bij IVF laten ze de zaadjes zelf naar het eitje zwemmen en bij ICSI injecteren ze het zaadje direct in de eicel, verder is het hetzelfde) Maar, succesverhalen daargelaten, je hoopt gewoon dat je op de natuurlijke manier zwanger wordt, binnen een half jaar. En dan is het soms echt moeilijk om positief te blijven.

De woorden 'je moet het loslaten' komen mij ook de strot uit. Ook ik ben al vaak genoeg op vakantie geweest, heb juist helemaal niet op mijn eisprong gelet, enz. Helpt niet hoor. Mijn moeder zei iets in het begin wat ik nog steeds moeilijk vind "jij wilt altijd alles plannen, en dat gaat nou eenmaal niet, je moet het loslaten". Ik wil altijd alles plannen? Ik wil al heel lang een kindje, en als we er dan eindelijk voor gaan, ja dat zou ik het leuk vinden dat het lukt binnen een half jaar. Heeft niks met plannen te maken. Ik bespreek het maar niet meer met haar, ze zegt steeds het verkeerde. Wat ze ook niet expres doet natuurlijk, maar na zo'n gepsrek waar ik ik gewoon even mijn hart wil luchten en geen 'oplossingen' hoef te horen voel ik me alleen maar nog rotter. Gelukkig begrijpen mijn vriendinnen me wel. En mijn man natuurlijk.


Van de 20 miljoen (die heb je nodig geloof ik om natuurlijk zwanger te worden) had mijn man er maar 5 miljoen. Dat is natuurlijk schrikbarend weinig. We scoorde een 4 op de 10 op natuurlijk zwanger te worden. Dus die hoop heb ik echt opgegeven. Of er moet een hemels wonder ofzo gaan gebeuren. Maar ja dan moet het wel zo'n toevalstreffer zijn. Maar het verhaal van jouw vriendin geeft me wel hoop hoor Carrie :)

En oh ja die opmerkingen. Nou volgens mij kan ik wel 100 jaar op vakantie gaan en komt er nog niks. Mensen weten vaak niet wat ze zeggen het. Het is ook goed bedoeld natuurlijk. Maar het schiet bij jou totaal in het verkeerde keelgat. En dat van je moeder komt me ook zo bekend voor. Mijn moeder heeft dan ook van die adviezen die goedbedoeld zijn maar totaal verkeerd vallen. Ze probeert me steeds mensen aan te smeren waarmee ik moet gaan praten die het ook mee hebben gemaakt (zoals mijn tante). Ze kan het zelf denk ik niet aan. En ik voel me daarna ook nooit beter helaas :( Ik hoor vaak de dooddoener: Nou je bent niet de enige die in de medische molen zit. Ja dat weet ik ook wel. Maar ik wil gewoon zwanger worden.

En jeetje Susan zeiden ze dat tegen jou al na 2 maanden? Dat is wel heel erg zeg.
L. 02-03-2016
A. 15-01-2018
♥️♥️
<<

Fiene

Bericht 30 Jan 2015 22:40

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Ik snap dat '' het loslaten''' niet zomaar kan en toch... toch ken ik meerdere verhalen van echtparen die weet ik hoe lang probeerden zwanger te raken, echt er enorm veel mee bezig waren zonder resultaat opeens zwanger werden toen ze er niet meer zo mee bezig waren. Hoe het dan precies zit geen idee maar je hoort het echt best vaak dat het dan opeens wel lukt.
<<

ChiQ

Bericht 30 Jan 2015 22:43

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Fiene schreef:Ik snap dat '' het loslaten''' niet zomaar kan en toch... toch ken ik meerdere verhalen van echtparen die weet ik hoe lang probeerden zwanger te raken, echt er enorm veel mee bezig waren zonder resultaat opeens zwanger werden toen ze er niet meer zo mee bezig waren. Hoe het dan precies zit geen idee maar je hoort het echt best vaak dat het dan opeens wel lukt.


Denk dat die gewoon geluk hadden. Het valt immers niet te bewijzen, wie weet was het ook wel gelukt als ze er elke 2 minuten aan dachten en op alle mogelijke manieren seks hadden.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 30 Jan 2015 22:48

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Het lijkt mij ook onzin dat het er iets mee te maken heeft.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Mouette

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 536

Geregistreerd: 02 Sep 2013 20:07

Bericht 31 Jan 2015 06:05

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Er is inderdaad 0,0 bewijs voor dat niet bezig zijn met zwanger worden helpt bij het zwanger worden. Het tegenovergestelde is zelfs waar: het kennen van je cyclus door temperatuurcurves of ovulatietesten en vervolgens gericht seks hebben helpt, anders zouden fertiliteitsspecialisten dat niet adviseren.

Bovendien heeft het iets onaardigs om dat verhaal over 'loslaten' tegen iemand die al lang bezig is om zwanger te raken af te steken. Het impliceert namelijk toch dat diegene het aan zichzelf te wijten heeft dat het tot dan toe niet gelukt is.


Oh en Carrie en Lady Starstruck: Heel veel sterkte en ook succes met jullie medische traject. Hopelijk wordt jullie inzet en geduld binnenkort beloond met positief nieuws!
Afbeelding
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers