Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe dit rokje te combineren?

<<

Zelda

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 675

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:22

Bericht 27 Jan 2015 16:58

Hoe dit rokje te combineren?

Ik heb al best lang een heel leuk peplum (?) rokje in mijn kast liggen. De foto is niet heel duidelijk, maar de stof is glanzend en een soort van lichtbruin/grijs. Nu ben ik blij dat ik dit rokje weer pas alleen...ik weet niet hoe ik hem moet combineren haha. Ik kom niet verder dan een dunne zwarte panty, zwarte pumps en een zwart truitje...iemand andere ideeën?

Afbeelding
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 20:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 27 Jan 2015 17:03

Re: Hoe dit rokje te combineren?

Ik zou het heel anders aandoen

Onder zou ik geen panty dragen anders heel doorzichtig met hoge hakken en boven zou ik gewoon topje met trui en riem aandoen
Zoon *
<<

Zelda

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 675

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:22

Bericht 27 Jan 2015 17:09

Re: Hoe dit rokje te combineren?

Geen panty dragen vind ik net iets te koud met dit weer :P ik zat zelf al te denken aan een leuke witte blouse ofzo erboven.
<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1960

Geregistreerd: 18 Nov 2013 20:57

Bericht 27 Jan 2015 17:12

Re: Hoe dit rokje te combineren?

Denim blouse erin!
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

ChiQ

Bericht 27 Jan 2015 17:16

Re: Hoe dit rokje te combineren?

Opzich combineer je het prima, het lijkt me een lastige kleur. Peplum is ook leuk met meest simpele combi's!
<<

Marjolein

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 141

Geregistreerd: 19 Nov 2014 23:13

Bericht 27 Jan 2015 17:54

Re: Hoe dit rokje te combineren?

Leuk rokje! Geen idee trouwens wat je er op aan zou moeten trekken haha. Ik ben wat dat betreft heel slecht in combineren :laughcry:
<<

Anoniem86

Bericht 27 Jan 2015 18:21

Re: Hoe dit rokje te combineren?

Rokje staat je wel sexy!
<<

Lara

Kletskop

Berichten: 560

Geregistreerd: 29 Dec 2013 12:45

Bericht 27 Jan 2015 18:53

Re: Hoe dit rokje te combineren?

Ik vind hem zo ook het leukst denk ik. Staat je goed! In de zomer zou je misschien een wit of lichtgrijs truitje erop kunnen dragen, en dan met blote benen.
<<

Zelda

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 675

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:22

Bericht 27 Jan 2015 20:30

Re: Hoe dit rokje te combineren?

Ik heb nu een zwarte blouse met strik gevonden die er wel op past. De blouse is helaas alleen wel te groot, maar ik vind het niet storend. Ik vind het zo wel leuker :)

Afbeelding


Afbeelding
<<

Marjolein

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 141

Geregistreerd: 19 Nov 2014 23:13

Bericht 27 Jan 2015 21:04

Re: Hoe dit rokje te combineren?

Die staat leuk op dat rokje! Je hebt ook van die crop tops, bij de H&M zie je ze veel. Dat zou er denk ik ook leuk bij staan. Niet zo'n geval dat tot ver boven je navel uitkomt :laughcry: maar zo'n topje dat aansluit op je rok.
<<

Anoniem156

Bericht 27 Jan 2015 21:09

Re: Hoe dit rokje te combineren?

Ik vind de eerste foto mooier dan de blouse, Zelda!
Mooie ketting erbij, statement of juist subtiel, pumps eronder en je bent klaar!
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 20:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 27 Jan 2015 22:27

Re: Hoe dit rokje te combineren?

Owja dat staat wel leuk! :-) die onderste foto
Zoon *
<<

Kitkat-chuncky

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 249

Geregistreerd: 03 Okt 2013 08:41

Bericht 28 Jan 2015 09:21

Re: Hoe dit rokje te combineren?

Ik vind de eerste combinatie het mooiste. Inderdaad misschien nog een ketting erbij zoals poubelle zegt.

Staat je trouwens erg goed deze outfit!

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers