Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Sexting

Doe jij aan sexting?

Zijn er naaktfoto's van jou
19
14%
Zijn er naaktfilmpjes van jou
7
5%
Zijn er foto's / filmpjes van jou waarin je sexuele handelingen doet
9
6%
Doe jij aan sexting
13
9%
Heb je weleens een naaktfoto / filmpje van anderen doorgestuurd
5
4%
Verstuur jij wel eens sexueel getinte berichtjes via de telefoon
36
26%
Niets van dit alles
51
36%
 
Aantal stemmen : 140
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3397

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:35

Bericht 21 Dec 2014 15:32

Sexting

Nav. de berichten die gisteren weer in het nieuws waren over het verspreiden van naaktfoto's door jongeren is het tijd voor een peiling.

Steeds vaker versturen jongeren zelfgemaakte naaktfoto's en blootfilmpjes via hun mobiele telefoon. Die beelden worden met hun smartphone via sociale media razendsnel verder verspreid. En dan hebben al je vrienden, klasgenoten of andere onbekenden ineens je borsten of meer gezien.

Het fenomeen heet sexting. In een peiling van bureau Sense en Rutgers WPF, de voormalige Rutgersstichting, onder 1000 scholieren zeiden zeker 600 van hen dat ze wel eens zo'n filmpje of foto ontvangen. Het verspreiden van andermans foto blijkt strafbaar, maar daarvan zijn de jongeren zich niet bewust.

Een op de drie Nederlanders verstuurt wel eens een seksueel getint bericht via de mobiele telefoon. In de meeste gevallen gaat dat bericht naar de vaste partner.

En wat vind je hiervan?
Laatst gewijzigd door rapa nui op 21 Dec 2014 15:39, in totaal 2 keer gewijzigd.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 21 Dec 2014 15:36

Re: Sexting

Misschien moet je je poll anders indelen, met een optie 'niets van dit alles', zodat iedereen mee kan stemmen.
#teammaple🍁
<<

Anoniem125

Bericht 21 Dec 2014 15:57

Re: Sexting

Ja hoor, wel eens een seksueel getint bericht naar mijn man, is vaak meer als halve grap bedoeld, maar toch. Naaktfoto's en filmpjes doe ik niet. Vind ik toch geen prettig idee, je kan niet alles kan controleren wat daarmee gebeurt. Stel bijvoorbeeld dat mijn man de foto niet meteen wist, zijn telefoon wordt gestolen, etc.
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 21:14

Bericht 21 Dec 2014 16:02

Re: Sexting

Not my cup of tea, je weet nooit waar het ooit terecht komt.
<<

Anoniem124

Bericht 21 Dec 2014 16:05

Re: Sexting

Ik ben blij dat ik puberde in het voor-sms en internet tijdperk anders was ik gegarandeerd zo'n doos geweest die online terecht was gekomen.
<<

Anoniem140

Bericht 21 Dec 2014 16:06

Re: Sexting

Ik heb een vriend waar ik wel eens dubbelzinnige berichtjes mee stuur. Eigenlijk echt voor de grap want er is nooit iets gebeurd.
<<

Fayebella

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 774

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:57

Bericht 21 Dec 2014 16:47

Re: Sexting

Van mij is er niks qua filmpjes, foto's. Ik heb wel eens een seksueel getint appje/smsje gestuurd, maar dan tekst dus.
Ik heb wel eens naaktfoto's ontvangen van iemand.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11503

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 21 Dec 2014 16:58

Re: Sexting

opvallend dat er zo weinig mensen aanvinken dat je sexueel getinte berichten stuurt. Kan me niet voorstellen dat je nog nooit een bericht hebt gestuurd met heb zin in (je) vanavond oid.
2015 💙
<<

Anoniem315

Bericht 21 Dec 2014 17:03

Re: Sexting

Berichtjes wel. Maar foto's en filmpjes nooit!
<<

Anoniem331

Bericht 21 Dec 2014 17:14

Re: Sexting

Het staat er in tegenwoordige tijd, verstuur jij wel eens...? Ik heb het ooit wel gedaan, zal wel minsten 10 jaar geleden zijn. Daarom kies ik niet voor die optie.
<<

Anoniem125

Bericht 21 Dec 2014 20:05

Re: Sexting

Haha, ja ik dacht ook dat het wel meer voorkwam. Bij ons zijn het echt geen heel expliciete berichtjes hoor, maar gewoon een beetje teasen. Natuurlijk is het privé, maar als dat soort berichten ooit openbaar worden, dan kan ik daar niet echt mee zitten. Nou, oeh, oeh, oeh, ik zei op 10 november om 19.32 dat ik zin had in mijn man waarmee ik al jaren ben getrouwd. Denk wel dat er een rel over zal ontstaan.
<<

Anoniem148

Bericht 21 Dec 2014 22:38

Re: Sexting

Volgens mij ben ik te braaf of te preuts maar ik doe dat dus nog nooit. Krijg wel ooit een filmpje of plaatje doorgestuurd die dan grappig moet zijn via een groepsapp maar ik hou daar gewoon niet van. Nee mij niet gezien met zoiets.
Ook geen berichtje naar mijn man, wie weet wie dat allemaal ziet en vind een telefoon nou eenmaal niet betrouwbaar. Als je al die voorwaarden ziet van die apps dan vraag ik mij af of er iets privé blijft op een mobiel. Dus als ik iets wil zeggen dan niet via een berichtje of foto.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 21 Dec 2014 22:45

Re: Sexting

Ja hoor, dat heb ik zeker wel eens gedaan. Met m'n ex, maar vooral met een paar ex-scharrels. Droeg wel bij aan de 'feestvreugde'. Filmpjes doe ik niet aan en ik heb wel eens een foto verstuurd, maar daar was nauwelijks iets op te zien (en m'n hoofd al helemaal niet haha). Ik heb trouwens wel eens vrij expliciete foto's ontvangen.
❤ 7 juni 2018
<<

Meg

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1750

Geregistreerd: 20 Sep 2013 10:14

Bericht 21 Dec 2014 23:18

Re: Sexting

Verder dan 'Ik heb zin in je' gaat het bij ons niet. Hebben we allebei ook geen behoefte aan.
🩷 jan '16
💙 nov '18

instagram.com/draag_handgemaakt
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9737

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 22 Dec 2014 12:23

Re: Sexting

Hier kan ik hele romannetjes vol geschreven hoor met pikante dingen. Altijd leuk :D

Maar foto's van mezelf NEE. Foto's van anderen die naar mij gestuurd worden, ja die wel. Maar ik gooi die netjes weg.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9454

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 22 Dec 2014 14:44

Re: Sexting

Seksueel getinte berichtjes worden hier wel gestuurd. Zie hier ook niet echt kwaad oid in.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem193

Bericht 22 Dec 2014 14:51

Re: Sexting

Ja hoor mijn man en ik doen dat wel.
<<

Anoniem92

Bericht 26 Dec 2014 09:11

Re: Sexting

Seksueel getinte berichtjes heb ik wel gestuurd, maar verder dan duckface selfies ben ik nooit gekomen. Mijn schoonzus bijv stuurt wel regelmatig naaktfoto's (of nou ja met haar handen voor haar boezem of iets) en daarvan hoor ik altijd dat iedereen dat weet of gezien heeft, ik vind dat eigenlijk een beetje ordinair.
<<

SuperGrover

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 710

Geregistreerd: 10 Sep 2013 22:33

Bericht 29 Dec 2014 23:09

Re: Sexting

Berichtjes wel, foto's ook wel, maar niet echt pikant. Het is meer een doorlopende grap, topless foto sturen, en dan letterlijk een topless foto, van alleen mijn benen (met broek aan dus hè). Of een full body naaktfoto, maar dan 's nachts met het licht uit, dus alleen een zwarte afbeelding.
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 29 Dec 2014 23:30

Re: Sexting

Ik verstuur foto's van mezelf naar mijn man maar dat is niet naakt, wel pikant. En regelmatig een spicey appje. Hij vond het leuk om te krijgen. Ik om te maken/sturen. Foto's gooit hij weg zodra hij thuis is en die appjes kan ik niet mee zitten.
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

M-G

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1158

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:39

Bericht 30 Dec 2014 00:16

Re: Sexting

Ja dat gebeurd hier weleens. Ik kan er niet wakker van liggen. Ik zorg altijd dat mijn hoofd niet in beeld is en als mijn hoofd in beeld is, is er verder weinig bijzonders te zien.
Afbeelding
<<

Anoniem78

Bericht 30 Dec 2014 11:12

Re: Sexting

Mijn vriend en ik stuurden in het begin wel eens snap chatjes naar elkaar die anderen niet hoefden te zien. Wel onschuldig hoor, een stuk van mijn borst ofzo.
Was wel grappig, ik had een keer zo'n snapschatje gestuurd aan het einde van de middag en 's avonds hadden we afgesproken met vrienden en toen zag hij pas dat hij een snapchatje had, hij keek ff en keek mij toen echt zo aan van: waaaaattt?? Dat vond ik dan wel weer grappig.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 02 Jan 2015 12:25

Re: Sexting

SuperGrover schreef:Berichtjes wel, foto's ook wel, maar niet echt pikant. Het is meer een doorlopende grap, topless foto sturen, en dan letterlijk een topless foto, van alleen mijn benen (met broek aan dus hè). Of een full body naaktfoto, maar dan 's nachts met het licht uit, dus alleen een zwarte afbeelding.

:kersthaha:
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 20:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 26 Jan 2015 23:19

Re: Sexting

Ik heb wel wat fotos die ik hier of ergens anders niet zal plaatsen en filmpjes niet echt

Ik heb ook fotos in bikini maar dat is normaal lijkt mij
Zoon *

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers