Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


hoeveel kinderen heb jij vroeger gewild

<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 25 Jan 2015 15:07

Re: hoeveel kinderen heb jij vroeger gewild

Het was nooit echt mijn droom om moeder te worden en het heeft dus best lang geduurd voordat ik überhaupt klaar was voor nummer 1. Ik vond 2 wel altijd een mooi aantal maar op dit moment weet ik het echt niet.
Ik vind zo'n klein hummeltje helemaal geweldig en had nooit gedacht dat ik het zo leuk zou vinden maar weer 9 maanden zo misselijk en zo'n bevalling ... pfff ... daar moet ik nu echt even niet aan denken ;)
<<

Wolfinschaapskleren

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2141

Geregistreerd: 22 Apr 2014 10:27

Bericht 25 Jan 2015 15:09

Re: hoeveel kinderen heb jij vroeger gewild

Vroeger twee, hebben er nu een en waarschijnlijk blijft het daar ook bij. Maar ik sluit het nog niet volledig uit.
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 25 Jan 2015 15:12

Re: hoeveel kinderen heb jij vroeger gewild

Ik wilde altijd 2 kinderen.
Die heb ik nu ook, maar ik sluit voor mijn gevoel geen derde uit over een paar jaar. Mijn vriend wil zoals hij er nu over denkt geen 3e.
Dus we zien het nog wel.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Noor

Major Yipyapper

Berichten: 2834

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:24

Bericht 25 Jan 2015 15:20

Re: hoeveel kinderen heb jij vroeger gewild

2. We hebben er 2 en daar blijft het ook bij.
Luuk: 07-09-2012
Nora: 15-07-2014
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 25 Jan 2015 15:24

Re: hoeveel kinderen heb jij vroeger gewild

Ik wist altijd al dat ik moeder wilde worden, maar een aantal heb ik nooit echt bedacht. Nu grappen we vaak dat wel een elftal willen, maar ik denk dat we het gewoon per kind en gezinssituatie bekijken.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7295

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 25 Jan 2015 15:41

Re: hoeveel kinderen heb jij vroeger gewild

Vroeger wilde ik er zes of zo, vervolgens had mijn man al twee kinderen uit zijn eerste huwelijk en hij wilde er eigenlijk niet meer, bovendien was hij al ouder. Uiteindelijk wilde hij nog wel met mij een kindje en inmiddels wist ik ook dat ik ADHD heb en toen heb ik mijn idee bijgesteld naar 1, heel misschien 2. Toen hij overleed ging ik er vanuit dat het inderdaad bij 1 zou blijven maar mijn vriend heeft dus een meisje van 14 maanden ouder dus ik heb er eigenlijk nu toch twee en de kans zit er dik in dat wij samen ook nog een kindje willen. Meer dan drie worden het er waarschijnlijk niet, tenzij het heel erg goed bevalt of zo.

Dus ik ging van 6 naar 1 naar misschien 3 ;-).
<<

Anoniem85

Bericht 25 Jan 2015 15:46

Re: hoeveel kinderen heb jij vroeger gewild

4 of 2, nu ik weet hoe 1 kind en wat het kost zullen het we waarschijnlijk 2 worden en daarbij blijven.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers