Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Bureau pimpen

<<

FruttiTutti

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 105

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:43

Bericht 26 Sep 2013 11:53

Bureau pimpen

Dames ik heb een beetje jullie advies nodig. Ik ben mijn bureau een beetje zat, en hij oogt zo donker. Het is zo'n simpel blad van de ikea, in het zwart-bruin (zo'n dik blad). Nu heb ik in mn hoofd gehaald om hem te 'bekleden' met plakplastic.
Hij is 150×75. De rest van de ruimte waarin hij staat heeft ook al donkere vloerbedekking en witte en grijze muren.

Deze zou het moeten worden;
Afbeelding

Wat denken jullie, is dat te druk of juist leuk?
<<

Anoniem123

Bericht 26 Sep 2013 12:02

Re: Bureau pimpen

Ik zou het leuk vinden, dat breekt een beetje zo met het wit/grijze muren.
En als je het zat bent haal je het er weer af :)
<<

Anoniem253

Bericht 27 Sep 2013 12:07

Re: Bureau pimpen

Leuk!
<<

FruttiTutti

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 105

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:43

Bericht 27 Sep 2013 12:36

Re: Bureau pimpen

SarahKey schreef:Ik zou het leuk vinden, dat breekt een beetje zo met het wit/grijze muren.
En als je het zat bent haal je het er weer af :)


Zou dat kunnen, zonder het blad te beschadigen, en zonder lijmresten?
<<

Henque

Kletskop

Berichten: 607

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:20

Bericht 27 Sep 2013 12:44

Re: Bureau pimpen

Kan je er dan niet beter zo'n plastic tafelkleed overheen doen?
Of wel dat plakplastic kopen, maar dan groter zodat je het ook als tafelkleed kan gebruiken.
Ik denk dat als je het erop gaat plakken het bij de randen snel lelijk gaat worden omdat je daar natuurlijk vaak met je armen overheen gaat, als je snapt wat ik bedoel
<<

Lune

Kwebbel

Berichten: 457

Geregistreerd: 10 Sep 2013 13:04

Bericht 27 Sep 2013 12:47

Re: Bureau pimpen

Ik denk niet dat het te druk wordt, zoals jij de rest van de kamer omschrijft is het vrij neutraal dus kan een vrolijk bureau daar prima bij.

Kan je er (ook) leuke nieuwe poten onder zetten?
<<

Anoniem123

Bericht 27 Sep 2013 14:11

Re: Bureau pimpen

FruttiTutti schreef:
SarahKey schreef:Ik zou het leuk vinden, dat breekt een beetje zo met het wit/grijze muren.
En als je het zat bent haal je het er weer af :)


Zou dat kunnen, zonder het blad te beschadigen, en zonder lijmresten?

Oh dat weet ik niet. :(
<<

Anoniem260

Bericht 27 Sep 2013 15:23

Re: Bureau pimpen

Je kunt ook zo'n bureaumat kopen en daar stof/kaarten/gekleurd papier onder leggen

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron