Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Jij en je forumnaam

<<

Anoniem119

Bericht 20 Jan 2015 18:39

Re: Jij en je forumnaam

Waarom heb je dan voor deze naam gekozen AnnaK?
Het is wel een mooie literaire referentie maar had je dan niet liever een andere naam gekozen die dichter bij je staat?
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 20 Jan 2015 18:58

Re: Jij en je forumnaam

Ik identificeer me er best mee, als ik het nummer hoor of als ik de naam ergens zie staan, denk ik wel ff: 'hey!' :P Verder noemen mensen me niet zo bij meetings volgens mij (hoewel, Carrie zegt wel eens Blissert haha).
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem117

Bericht 20 Jan 2015 19:02

Re: Jij en je forumnaam

Marin schreef:Waarom heb je dan voor deze naam gekozen AnnaK?
Het is wel een mooie literaire referentie maar had je dan niet liever een andere naam gekozen die dichter bij je staat?



Ik had op dat moment niet zoveel inspiratie en toevallig stond die film op toen ik een account aanmaakte. En ik vond boek mooi, de film wat minder. En ik heb ook totaal geen inspiratie voor weer een andere naam. Dus ik houd het maar zo.
<<

Anoniem149

Bericht 20 Jan 2015 19:21

Re: Jij en je forumnaam

Nee totaal niet. Ik zocht een naam voor hier en zag toen ergens Elize voorbij komen.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 20 Jan 2015 19:24

Re: Jij en je forumnaam

Pompoen, bij jou heb ik dat ook heel erg. Als ik iemand hoor zeggen "ik hou van pompoen" bijvoorbeeld. Dan denk ik ja ze is ook heel tof. Haha.

Ik voel me wel een Spencer maar meer ook niet :)
R. 2013
D. 2016
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 20 Jan 2015 19:24

Re: Jij en je forumnaam

Ik voel me geen echte Parisienne of zo. Maar ik zag laatst een trui met 'Parisienne' erop en dacht gelijk: "Die móet ik hebben!" :smile:
<<

Zero

Bericht 20 Jan 2015 21:07

Re: Jij en je forumnaam

Ik ben niet iemand die snel een andere naam neemt, want ik hecht me soort van wel aan mijn 'Zero' identiteit. Maar niemand noemt me verder Zero naast het forum. Dus als ik op aankomende forummeeting binnen kom met "wazzup bitches, Z is in tha house!" dan word ik waarschijnlijk gewoon genegeerd.

En terecht natuurlijk.

Wazzup zeggen kan écht niet meer...
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 20 Jan 2015 21:12

Re: Jij en je forumnaam

Ik voel me niet echt gemaakt van kaneel of zo, haha, maar ik vind kaneel wel erg lekker!
Het is niet zo dat als ik ergens Cinnamon lees/hoor, ik gelijk aan mezelf denk.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem88

Bericht 20 Jan 2015 21:44

Re: Jij en je forumnaam

Haha, mijn forumnaam zal ik hier in Nederland niet zo gauw tegenkomen, ik denk dat ik dan wel even raar op zou kijken en hem inderdaad wel even aan het forum zou linken, maar dat ik het vooral raar zou vinden die naam hier tegen te komen. Ik noem mezelf in m'n hoofd trouwens geen Dundas. Dan 'gebruik' ik gewoon m'n voornaam of een afkorting daarvan.
<<

Anoniem181

Bericht 20 Jan 2015 21:47

Re: Jij en je forumnaam

Reva schreef:
Alex schreef:Ik heb mijn forumnaam alweer zo lang dat ik overal waar ik Alex zie staan denk: hey, dat gaat over mij! Stofzuiger en Reva noemen mij ook haast nooit bij mijn echte naam, eerder Lex of Lexie.


Whahah ja daar moest ik ook laatst aan denken, dat ik op L'dag hier ook alleen maar Lex heb geroepen de hele dag :laughcry: :palm:


Ja ach, ik luister er nog naar ook :laughcry:
<<

Anoniem88

Bericht 20 Jan 2015 21:48

Re: Jij en je forumnaam

Ik vind het trouwens wel zo raar om tijdens meetings ofzo forumnamen te noemen. Dat klinkt dan ineens zo verschrikkelijk suf. Laatst kwam ik Inge tegen (die hier vroeger regelmatig kwam) en toen hadden we het nog even over het forum, maar toen gebruikten we eigenlijk vooral voornamen van forummers. We waren ook bij de hema en dan vind ik die forumnamen helemaal zo idioot klinken haha, zo in het openbaar.
<<

Anoniem315

Bericht 20 Jan 2015 23:07

Re: Jij en je forumnaam

Ik voel me wel verbonden met mijn naam. Hij is perfect. Exogenesis staat voor mij voor de interesse in de aarde én het heelal en mijn liefde voor Muse. En hij bekt lekker.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 20 Jan 2015 23:25

Re: Jij en je forumnaam

Dundas schreef:Ik vind het trouwens wel zo raar om tijdens meetings ofzo forumnamen te noemen. Dat klinkt dan ineens zo verschrikkelijk suf. Laatst kwam ik Inge tegen (die hier vroeger regelmatig kwam) en toen hadden we het nog even over het forum, maar toen gebruikten we eigenlijk vooral voornamen van forummers. We waren ook bij de hema en dan vind ik die forumnamen helemaal zo idioot klinken haha, zo in het openbaar.


kijk.. met lejow is dat zo gek nog niet :P
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 20 Jan 2015 23:26

Re: Jij en je forumnaam

(Tenzij t uitgesproken wordt als liedjow.... :bounce: )
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 20 Jan 2015 23:32

Re: Jij en je forumnaam

Ik voel me ook wel een Elliot. Als ik die naam ergens zie dan denk ik toch altijd even: he, dat ben ik!
Maar ik sluit niet uit dat ik ooit nog eens van naam wissel, zoveel betekenis heeft deze naam niet voor me.

♥♥
<<

Anoniem88

Bericht 20 Jan 2015 23:35

Re: Jij en je forumnaam

Lejow schreef:
Dundas schreef:Ik vind het trouwens wel zo raar om tijdens meetings ofzo forumnamen te noemen. Dat klinkt dan ineens zo verschrikkelijk suf. Laatst kwam ik Inge tegen (die hier vroeger regelmatig kwam) en toen hadden we het nog even over het forum, maar toen gebruikten we eigenlijk vooral voornamen van forummers. We waren ook bij de hema en dan vind ik die forumnamen helemaal zo idioot klinken haha, zo in het openbaar.


kijk.. met lejow is dat zo gek nog niet :P

Haha, nee, jou spreek ik wel altijd gewoon uit, en Alex ook. Maar CBL bijvoorbeeld is dan weer een beetje suf, haha!
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 21 Jan 2015 00:09

Re: Jij en je forumnaam

Mijn forumnaam is mijn doopnaam in het Latijn, het is een heel bewuste keuze geweest. Het is geen naam die ik in het dagelijks leven gebruik. Mijn vorige was wel een bijnaam die mensen voor mij gebruikten (en dan vooral een specifiek merk). Dat laatste wordt nog steeds veel gebruikt, mijn neefje heeft zelfs een fase gehad dat hij boos werd als mensen mijn echte naam gebruikten, dat was niet waar, ik was tante 'Bijnaam'.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 21 Jan 2015 02:42

Re: Jij en je forumnaam

Niet echt. Met de vorige meer, omdat ik soms ook wel met de afkorting ervan werd aangesproken door andere forumsters.
<<

Anoniem140

Bericht 21 Jan 2015 08:34

Re: Jij en je forumnaam

Nee, niet zoals Pompoen haha. Ik heb wel echt moeten lachen om je stukje.
Ik vind Miley leuk klinken maar ik heb er niet echt iets mee.
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 21:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 21 Jan 2015 23:13

Re: Jij en je forumnaam

Babyboy omdat ik een prachtig zoontje heb :-)
Zoon *
<<

Anoniem118

Bericht 23 Jan 2015 16:31

Re: Jij en je forumnaam

Ik heb dat meer met andere forumnamen dan met die van mezelf. Pas zag ik ergens 'Bliss' op staan en dan denk ik toch 'hé, forum!'. Met mijn eigen forumnaam heb ik dat minder.
<<

Anoniem216

Bericht 23 Jan 2015 16:38

Re: Jij en je forumnaam

Ik heb niks met mijn forumnaam. Ik heb een woord bedacht omdat ik een naam nodig had voor hier, maar dat is dan ook alles.
<<

Wolfinschaapskleren

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2141

Geregistreerd: 22 Apr 2014 10:27

Bericht 23 Jan 2015 17:30

Re: Jij en je forumnaam

Parel schreef:Haha pompoen, ik moest lachen om je stukje!

Ik identificeer me niet echt-echt met mijn forumnaam eigenlijk. Enige is dat mijn zwager mijn schoonzus heel vaak ´Parel´ noemt als we met de familie bij elkaar zijn. Dan denk ik wel ´hee eikel! Zo heet ik al..´ of ´Jullie moesten eens weten´.

Hier moest ik even om lachen!

Ik heb er niet heel veel mee, maar als iemand wolf zou zeggen, zou ik wel even omkijken.
<<

Anoniem164

Bericht 24 Jan 2015 13:46

Re: Jij en je forumnaam

Ik heb bij mijn eerste stage een tweeling in de klas gehad en zij heetten Willemijn en Jacobien, het waren schatten van meisjes en als ik ooit dochters krijg, hoop ik dat mijn vriend zwicht voor 1 van de 2 namen :love:
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers