Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zwangerschap & kinderen biechttopic

<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 23 Jan 2015 11:49

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Mijn ouders zijn na lang proberen spontaan zwanger geraakt van mij, tijdens een weekendje weg. Ik weet precies waar ik ben verwekt, in het Charing Cross hotel in Londen. En ik hoor/lees nog wel meer succesverhalen.

Nogmaals succes, Carrie!
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem301

Bericht 23 Jan 2015 12:00

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Haha cool, al die succesverhalen, bedankt! Er is nog hoop :cheering:
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15897

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 23 Jan 2015 13:07

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Goede stap Carrie, zet hem op!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem166

Bericht 23 Jan 2015 13:29

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Spannend, Carrie. Hopelijk is het uiteindelijk niet nodig en heb je ook een mooi succesverhaal waarbij het enkel wat langer heeft geduurd. En anders hoop ik dat er een per werkende oplossing voor jullie is.
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:55

Bericht 23 Jan 2015 14:06

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Ik ken ook een succesverhaal. Zij waren lange tijd bezig met zwanger worden. Ze leefde zo gezond mogelijk, hield veel rekening met eten en drinken, dronk nagenoeg geen alcohol meer, enzovoorts. Ze gingen op vakantie en daar heeft ze alles een beetje losgelaten, ze heeft echt genoten. Niet lang na thuiskomst bleek ze zwanger te zijn. Toeval of niet, maakt niet uit. Maar het kan dus na lange tijd zeker nog spontaan gebeuren.

Heel veel succes Carrie! Spannend!

Edit: met haar verhaal doel ik overigens niet op jou Carrie, als in dat jij heel erg bezig bent met zwanger worden qua voeding, alles zo gezond mogelijk, etc. Dat weet ik namelijk helemaal niet. Wil er dus niet mee zeggen dat je alles 'los' moet laten hoor. Wilde alleen even het complete verhaal vertellen hoe het bij hun gegaan was.
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 23 Jan 2015 15:04

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Carrie schreef:
_Lana_ schreef:Heel veel succes Carrie. Spannend!
Bij ons is ook nooit een verklaring gevonden, maar het is uiteindelijk wel gelukt, het had alleen even langer nodig ;).
Ik dacht even een succesverhaaltje :).


Succesverhaaltjes zijn altijd goed! Ben jij alsnog zonder hulp gewoon zwanger geworden? Ik verwacht deze elk ook mijn eisprong, (doe ovulatietesten) dus we gaan er ook dit keer natuurlijk gewoon voor :D


Nee dat helaas niet, sorry :wink: . Ik ben met de 10e IUI zwanger geraakt. Maar ik werd dan ook wel dubbel beloond :smile: .

En het kan ook altijd nog spontaan hoor! Je hoort veel positieve verhalen.
Afbeelding
<<

Anoniem123

Bericht 23 Jan 2015 20:12

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Spannend carrie, heel veel succes! Ik vond het toen ook spannend allemaal. En hier een succesverhaal :love: zowel met de mmm als spontaan.
<<

Anoniem315

Bericht 23 Jan 2015 20:22

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Succes Carrie! Ik ken ook veel succesverhalen die voornamelijk met 'loslaten' te maken hebben. Maar ik kan me voorstellen dat jullie er vol voor gaan en dat 'loslaten' nu gewoonweg niet lukt. Hopelijk vinden ze geen gekke dingen en komt jullie droom gauw uit!
<<

Knillis

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2237

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:50

Bericht 23 Jan 2015 20:39

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Succes Carrie!

Hier ook een succesverhaal (3x zelfs). Na 1,5 jaar proberen ook de stap naar het ziekenhuis genomen. Diagnose PCOS en ik was meteen zwanger toen alles eenmaal liep. En zie mijn onderschrift voor de andere succesverhalen :smile:
2009 ~ 2011 ~ 2014

Morgen is vandaag...
<<

Anoniem180

Bericht 23 Jan 2015 20:49

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Ik ken meerdere mensen die m.b.v. acupunctuur zwanger zijn geworden. Ook mensen waarbij er volgens de medische wereld niks meer mogelijk was. Succes Carrie.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15897

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 24 Jan 2015 08:34

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Ik ben afgelopen zomer in Italië zwanger geraakt. Het zal er ongetwijfeld mee te maken hebben dat ik daar wat relaxter was. Daardoor was de seks ook veel en relaxed en niet zo 'moeten'.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 24 Jan 2015 11:37

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Succes lieve Carrie.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 24 Jan 2015 11:47

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Succes Carrie, spannende grote stap!!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem87

Bericht 24 Jan 2015 12:56

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Heel veel succes Carrie! Mijn moeder is ook spontaan zwanger geraakt (van mij) na zo'n 3 jaar geloof ik, precies toen ze opgeroepen werd voor een kijkoperatie. Daarna is ze nog 2x snel zwanger geworden. Nog een succesverhaal :-)
Ben je ook al gestopt met roken? Misschien is dat wel de oorzaak uiteindelijk..
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9736

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 24 Jan 2015 13:01

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Succes Carrie! Komt vast allemaal goed en jullie verdienen het ook gewoon!
<<

Anoniem301

Bericht 24 Jan 2015 17:49

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Elin schreef:Heel veel succes Carrie! Mijn moeder is ook spontaan zwanger geraakt (van mij) na zo'n 3 jaar geloof ik, precies toen ze opgeroepen werd voor een kijkoperatie. Daarna is ze nog 2x snel zwanger geworden. Nog een succesverhaal :-)
Ben je ook al gestopt met roken? Misschien is dat wel de oorzaak uiteindelijk..



Bedankt voor jullie lieve reacties! :heart:

Elin, ik heb een poging gedaan te stoppen met roken inderdaad. Is niet gelukt. Wel ben ik geminderd van ongeveer 8-10 sigaretten naar 4 per dag. Maar eerlijk gezegd kan ik het me niet voorstellen dat dat dé oorzaak is. Ik weet dat het zeker niet goed is en ik lees ook dat het niet goed is als je zwanger wilt worden. Echter heb ik nog nooit een verhaal gehoord van iemand die zwanger wilde worden, en het niet lukte. Stopte met roken en zwanger is geworden. Al mijn vriendinnen roken of rookten ook toen ze zwanger wilden worden en hebben nu allemaal kinderen.

Dit klinkt misschien een beetje stom en zelfverdedigend. Maar ik wilde het toch even zeggen.
<<

Anoniem87

Bericht 24 Jan 2015 20:05

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Zonde dat het niet gelukt is. Ik vind je denkwijze wel wat naief en eigenlijk snap ik ook niet dat je het niet kunt opbrengen als je kinderwens zo sterk is. Dat klinkt heel hard, maar ik kan het niet anders verwoorden, sorry. Ik wens je heel veel kracht toe en hoop dat je alsnog kunt stoppen, eventueel met hulp van de huisarts bijvoorbeeld. Al is het alleen maar voor je eigen gezondheid.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 24 Jan 2015 20:06

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Van een andere orde dan zwanger worden, maar m.b.t. mijn been. Er was geen botgroei, niks al die maanden niet. Weer geopereerd toch dringend het advies gekregen te stoppen met roken. En idd, nu na 7 weken was er wél botgroei. Ik dacht ook dat dat nooit het probleem kon zijn, maar ben er nu wel op terug gekomen eigenlijk.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:42

Bericht 24 Jan 2015 20:11

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Mijn zusje heeft een slecht uitstrijkje gehad, pap3a, en nu is het dus zo dat roken ervoor kan zorgen dat eventuele slechte cellen daar beneden kunnen blijven woekeren of erger kunnen worden.

Ik kan me sinds ik dit hoorde dus ineens wel voorstellen hoe roken invloed kan hebben op je vruchtbaarheid. Ze is nu gestopt met roken en ze achten de kans aanwezig dat over een half jaar haar uitstrijkje minder slecht is of wellicht wel gewoon goed. En roken is roken, of het er nu 4 zijn of 2 pakjes per dag....

Succes lieve Carrie!
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11502

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 24 Jan 2015 23:43

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Succes, ik hoop dat je snel een positieve test in je hand hebt :).

En ook nog ff een positief verhaal. Een ex collega van mij kon lastig zwanger worden. Op een hele verdrietige manier haar eerste kindje verloren. Ze had alle spullen voor de nieuwe ivf poging al in huis toen ze spontaan zwanger bleek. Binnen 14 maanden kreeg ze uiteindelijk twee kindjes want na nr 2 was ze ook zo ineens zwanger van nr 3.
2015 💙
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 25 Jan 2015 07:24

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Een vraag aan de mama's.. Hoe gaan bij jullie de nachten en ochtenden? Wie gaat er uit van jullie twee? En gaat dit altijd goed?

Nu is het hier zo dat ik er altijd uit ga snachts omdat mijn vriend niks hoort..... En voordat ik hem wakker heb..
Maar in de vroege ochtend stuur ik hem er vaak uit omdat ik er dan vaak in de nacht ook al uitgeweest ben.. Maar echt mijn vriend heeft nogal een ochtendhumeur en hij kan niks oplossen met de kinderen.. Hij vraagt vaak niet eens aan ze wat er is en snauwt maar wat waardoor de kinderen vaak gaan huilen of blijven huilen en hij met een hoop gevloek nog eens terug kan waardoor vaak iedereen wakker word, en uiteindelijk ik er zelf weer uit kan om het op te lossen...
:eyes:

Helemaal nu ik hoogzwanger ben breekt dit me echt ontzettend op... Waarom lukt het hem niet op zijn eigen gevoel (vermoeidheid blijkbaar, terwijl hij wel een hele nacht gewoon geslapen heeft....) aan de kant te zetten.... Ik ben er echt verdrietig om en ben zelf echt op nu.. :(
<<

Anoniem97

Bericht 25 Jan 2015 07:48

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Biechtje. In t weekend hebben we allebei een uitslaapdag, hij de zaterdag ik de zondag. Ik zou absoluut niet tegen kunnen als hij zijn humeur niet aan de kant kan zetten om voor de kinderen te zorgen.
Doordeweeks gaat hij er de ene keer eruit en ik de andere keer, meestal hij nu omdat ik anders de dagen niet meer trek.
De nachten doen we samen maar ze slapen nu eigenlijk altijd door en is hooguit een knuffel of slok water.

Straks met de baby word t wel weer anders.
Ik zou het is met je man bespreken en wat dingen afspreken. Ik ben ook niet altijd even vrolijk wakker geworden maar om structureel niet de ochtenden kunnen doen omdat je een humeur hebt..
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 25 Jan 2015 07:54

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

De ochtenden door de weeks doe ik allemaal al alleen omdat hij om zes uur de deur al uit is..
Zelfs nachts een slok water of een knuffel geven wat het vaak ook gewoon is kan hij niet want hij ziet het gewoon niet..... T enige wat hij doet is de kamer in vliegen en roepen: wat is er? En daardoor zeggen ze niks meer en gaan ze vaak huilen waardoor hij dus kwaad word.

Als ik het met hem bespreek zegt hij dat hij dat echt niet expres doet... :12:
<<

Anoniem97

Bericht 25 Jan 2015 08:08

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

pff en dan heb je straks ook nog de baby.
<<

Patsy

Bericht 25 Jan 2015 08:22

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Biechtje, wat lijkt me dat lastig.

Ik doe het ook alleen omdat mijn man 's morgens tussen 4 en 5 naar zijn werk gaat. In het weekend is het net wie hem het eerste hoort, meestal ben ik dat omdat ik, ondanks oordoppen, heel licht slaap. Als mijn man hem eerder hoort gaat hij er wel uit, maar meestal slaapt hij er doorheen.
Voordat onze zoon er was hebben we hier ook duidelijke afspraken over gemaakt omdat het door de werktijden van mijn man, en de mate van alertheid die vereist is bij zijn werk, nodig is dat hij aan zijn nachtrust toe komt.

Nou moet ik wel zeggen dat ik laatst half ingestort ben omdat onze zoon een tijdje erg slecht sliep door tandjespijn. Dan zorgt mijn man dat hij een paar dagen vrij is of veel later begint zodat ik bij kan tanken.
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers