Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hotel in Londen

<<

Anoniem313

Bericht 15 Jan 2015 13:45

Hotel in Londen

Waarschijnlijk gaan mijn vriend en ik in april een weekend naar Londen met z'n tweeen, en ik ben nog op zoek naar een leuk hotel of appartement. Qua budget denk ik aan zo'n €100 per nacht. We zullen een Oyster card nemen; ik hoef dus niet perse super downtown te zitten, maar wel graag in de buurt van een metrostation. Qua buurt dacht ik zelf aan Hampstead Heath, Kensington, Chelsea enzo. Maar ik sta ook open voor suggesties in andere wijken!
<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2198

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:49

Bericht 15 Jan 2015 13:50

Re: Hotel in Londen

The Rembrandt! Super mooie kamers, geweldig ontbijt.
Vlakbij een metrostation/national history museum, tegenover Victoria&Albert museum, 500m van Harrods af, 1 km (gok ik) van Hyde Park en dan loop je zo naar Buckingham Palace.
<<

Anoniem313

Bericht 15 Jan 2015 14:27

Re: Hotel in Londen

Die ziet er inderdaad prachtig uit, maar wel ver boven ons budget!
<<

Laced

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 956

Geregistreerd: 27 Mei 2014 12:18

Bericht 15 Jan 2015 14:36

Re: Hotel in Londen

Ik kies altijd voor hotel Fairway in Londen. De hoek om en je staat al bij het Kings Cross St Pancras. De locatie is echt perfect. De kamer is klein en simpel, maar verder een prima hotel.
Liefde voor het leven; 27-08-2011 & 22-10-2015
<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2198

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:49

Bericht 15 Jan 2015 15:14

Re: Hotel in Londen

Ja ik bedacht me net dat ik niet eens weet hoe duur die was... Sorry!
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 15 Jan 2015 15:16

Re: Hotel in Londen

En je wilt geen airbnb? Dat is ons de vorige keer erg goed bevallen. Wij zaten op Canary Wharf, wel iets verder van het centrum af maar goed het was ons niet perse om het centrum te doen dus dat maakte ook niets uit. Wij hebben bij het zoeken wel goed gekeken naar de nabijheid van undergroundstations.
#teammaple🍁
<<

Anoniem313

Bericht 15 Jan 2015 15:41

Re: Hotel in Londen

Oh ja, dat wil ik ook wel. Degene die ik tot nu toe heb gezien zijn niet veel goedkoper dan hotels. Maar hotel, appartement , ik vind alles prima. Doe eens een link van die op CW?
<<

Anoniem313

Bericht 15 Jan 2015 15:44

Re: Hotel in Londen

Laced, die van jou ziet er prima uit, heel erg centraal inderdaad! Die gaat op de lijst, dankjewel!
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 15 Jan 2015 15:45

Re: Hotel in Londen

Caulfield schreef:Oh ja, dat wil ik ook wel. Degene die ik tot nu toe heb gezien zijn niet veel goedkoper dan hotels. Maar hotel, appartement , ik vind alles prima. Doe eens een link van die op CW?

https://www.airbnb.nl/rooms/3254920
Gaaf huis was dat, een oud pakhuis. Nouja een studio eigenlijk, en de badkamer deelden we dan met nog 2 andere appartementen (maar die waren nauwelijks thuis dus ik ben niemand tegengekomen).
#teammaple🍁
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Berichten: 5453

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:30

Bericht 15 Jan 2015 16:51

Re: Hotel in Londen

Wij kregen deze tip via twitter, een vergelijkingssite. http://hotels.tripdiscount.net/Place/Ci ... ndon_1.htm
<<

Ster

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 572

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:19

Bericht 19 Jan 2015 17:31

Re: Hotel in Londen

Wij hebben met kerst in B&B Belgravia gezeten. Voelde niet als een B&B, maar kleinschalig hotel. De kamer viel iets tegen na alle goede recenties, maar verder prima.
R: oktober 2016
M: april 2018
S: juni 2020
<<

Anoniem313

Bericht 19 Jan 2015 18:37

Re: Hotel in Londen

Ik heb inmiddels via airbnb een appartement gevonden in de wijk waar we wilden zitten, hampstead/camden. Bedankt!
<<

NerdChic

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 813

Geregistreerd: 20 Sep 2013 10:49

Bericht 20 Jan 2015 10:02

Re: Hotel in Londen

Wij zijn in het Aloft hotel verbleven. Niet erg centraal, maar ik vond het een fijn nieuw hotel en er zit een DLR station achter.
Don't let the fear of striking out keep you from playing the game!
<<

Roos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1664

Geregistreerd: 09 Sep 2013 09:59

Bericht 23 Jan 2015 17:56

Re: Hotel in Londen

Oh ik lees ook even mee, wij hebben ook het idee om weer even naar Londen toe te gaan.
Vaak geweest omdat mijn zwager er woonde, nu helaas niet meer. Destijds alleen tickets, nu dus ook hotel.

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Lexi