Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Filmpje; dit is pas een ballenbak.

<<

Fiene

Bericht 21 Jan 2015 21:23

Filmpje; dit is pas een ballenbak.

Ik zou hier nog wel erg om kunnen lachen. Er staat nog een filmpje vd zelfde papa op waar ik echt woest om zou worden.

Edit; dat andere filmpje kan ik dus niet vinden maar dan zie je moeder de trap opkomen en hij speelt met het kind een vliegspelletje. Hij gooit het kind ( wat dus een pop blijkt te zijn) zo over de reling naar beneden. Moeder totaal in paniek natuurlijk..ze komt beneden en ziet dat het een pop is.



http://www.famme.nl/geintje-papa-maakt- ... ballenbak/
Laatst gewijzigd door Fiene op 21 Jan 2015 21:32, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem122

Bericht 21 Jan 2015 21:30

Re: Filmpje; dit is pas een ballenbak.

Die is tof!

Deze is ook leuk trouwens van hun, vraag me alleen af hoe echt al die pranks zijn.
https://www.youtube.com/watch?v=R7AXBOT8KzU
<<

Anoniem166

Bericht 21 Jan 2015 21:34

Re: Filmpje; dit is pas een ballenbak.

Lijkt me best eens heerlijk om zo'n groot huis te hebben dat je midden in de woonkamer kan trampoline springen en dan zo hup de ballenbak in, ik zou me echt weer kind voelen.
<<

Anoniem181

Bericht 22 Jan 2015 10:21

Re: Filmpje; dit is pas een ballenbak.

Fiene schreef:Edit; dat andere filmpje kan ik dus niet vinden maar dan zie je moeder de trap opkomen en hij speelt met het kind een vliegspelletje. Hij gooit het kind ( wat dus een pop blijkt te zijn) zo over de reling naar beneden. Moeder totaal in paniek natuurlijk..ze komt beneden en ziet dat het een pop is.


Oh mijn man en ik hebben slap gelegen van het lachen, maar ja, wij wisten natuurlijk al dat het niet echt het kind was dat over die reling vloog. Als ik de moeder in kwestie was geweest had ik mijn man waarschijnlijk wat aangedaan :laughcry:
<<

Anoniem181

Bericht 22 Jan 2015 10:27

Re: Filmpje; dit is pas een ballenbak.

Dit is een link naar het filmpje trouwens:

http://www.metronieuws.nl/koffiepauze/2 ... -grap-ooit
<<

Framboos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1810

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:13

Bericht 22 Jan 2015 11:55

Re: Filmpje; dit is pas een ballenbak.

Krijg meteen zin om een ballenbak in te duiken, geweldig!

Dat filmpje met die pop is wel echt erg, zou echt zo boos zijn!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem124

Bericht 22 Jan 2015 13:11

Re: Filmpje; dit is pas een ballenbak.

Ik vind het een beetje een suf filmpje eigenlijk. Ja, het lijkt me leuk enzo maar ik vind het niet grappig ofzo en vooral veel verspilling van materiaal.

*zure modus weer uit*
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:28

Bericht 22 Jan 2015 21:52

Re: Filmpje; dit is pas een ballenbak.

Voor 1 dag lijkt me dat wel wat, als iemand anders het dan wel even op wil ruimen :wink:
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Anoniem88

Bericht 22 Jan 2015 22:00

Re: Filmpje; dit is pas een ballenbak.

zonneschijn schreef:Voor 1 dag lijkt me dat wel wat, als iemand anders het dan wel even op wil ruimen :wink:

En dan in andermans huis. Al was het alleen maar omdat ik gelijkvloers woon en ik een glijbaan van de trap af wil, de ballenbak in. En ik ben bang dat m'n spullen sneuvelen.
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:28

Bericht 22 Jan 2015 22:29

Re: Filmpje; dit is pas een ballenbak.

Dundas schreef:
zonneschijn schreef:Voor 1 dag lijkt me dat wel wat, als iemand anders het dan wel even op wil ruimen :wink:

En dan in andermans huis. Al was het alleen maar omdat ik gelijkvloers woon en ik een glijbaan van de trap af wil, de ballenbak in. En ik ben bang dat m'n spullen sneuvelen.


Oh ja een glijbaan van de trap af maken is wel leuk dan inderdaad. En andermans huis zou helemaal ideaal zijn.
Trots op mijn stoere ventje!

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers