Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Goooedemorgen op deze vrijdag.

<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 27 Sep 2013 12:01

Re: Goooedemorgen op deze vrijdag.

Lacey schreef:@Koko: ik ga naar Curaçao.

Wow, dan ben ik jaloers!! Supergaaf! Lekker van genieten :dance:
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 27 Sep 2013 12:05

Re: Goooedemorgen op deze vrijdag.

Goedemorgen!

Vanochtend lekker niks gedaan. Zo boodschappen halen, lunchen en een rondje hardlopen. Vanavond koken voor 8 personen en dat bij mijn ouders opeten. Vanavond bij mijn zus en zwager koffie drinken met mijn zelfgemaakte cheesecake.

Fijne dag allemaal!
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Pinkel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1555

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:25

Bericht 27 Sep 2013 13:32

Re: Goooedemorgen op deze vrijdag.

SarahKey schreef:Goedemorgen!

Ik ga straks met S naar de ballenbak, daar ontmoeten we ook meisjesmama, pinkel en MADDIE en hun meiden. (Wat zal S het leuk hebben met al dat vrouwelijk schoon en hij als koning ertussen in :^^: )

Vanmiddag het huis schoonmaken en om half 5 gaat S voor het eerst naar een echte kapster ipv mama kapster.
Vanavond law and order kijken. :cheers:


Die womenizer van jou had het maar druk met "zijn" 2 meiden! :razz: Echt zo leuk hoe hij elke keer weer een balletje kwam brengen.
Wij zijn dus ook vanmorgen naar Fun Festijn geweest, en het was erg gezellig!! Mijn kleine aapje heeft zich goed vermaakt daar. Nu ligt ze alweer een uurtje te slapen. Ze zal zo wel wakker worden voor een fles. Straks nog even wat in huis rommelen en eind van de middag mijn man van het station halen, want ik had vandaag de auto nodig, dus nu komt hij met de trein naar huis.

Vanavond lekker relaxen en een beetje computeren en tv kijken en voor de rest lekker op tijd naar bed! Heb de laatste paar nachten niet echt lekker geslapen en L wordt nu ook 1x per nacht wakker omdat er tandjes doorkomen.
Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem73

Bericht 27 Sep 2013 13:37

Re: Goooedemorgen op deze vrijdag.

wat leuk jullie mini meeting!

Ik ben aan het verven. Maar moet er nog een keer overheen blehhh.

Mijn schoonmoeder is aan het behangen en dat ziet er goed uit!
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers