Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Een dubbeltje op zijn kant

<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 21:40

Bericht 23 Okt 2014 12:53

Re: Een dubbeltje op zijn kant

Het was een herhaling.
Er werd niks gezegd over roken, maar er stond wel een asbak buiten op tafel, vol met peuken erin.
04-2014
10-2015
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 21:14

Bericht 23 Okt 2014 19:26

Re: Een dubbeltje op zijn kant

Er stond ook een terrarium in de huiskamer dacht ik, daar werd ook niks over gezegd.

Hoewel het herhaling was had ik deze aflevering nog niet gezien. Ik had wel een vermoeden dat het herhaling was aangezien vorige week werd aangegeven dat het seizoen afgelopen was. Ze hadden voor 1 week opvulling nodig :)
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 23 Okt 2014 20:12

Re: Een dubbeltje op zijn kant

Ja want bij uitstel van executie was het ook de eerste aflevering. Hij ging overal lullen voor spullen :)
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5464

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 23 Okt 2014 21:58

Re: Een dubbeltje op zijn kant

Milou schreef:Het was een herhaling.
Er werd niks gezegd over roken, maar er stond wel een asbak buiten op tafel, vol met peuken erin.


Dat viel mij nou ook op!
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Chocolate Cookie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:12

Bericht 20 Jan 2015 22:10

Dubbeltje op z'n kant

Ik zit op dit moment weer naar dit programma te kijken. Zit me enorm te verbazen (en te irriteren) aan de houding van de man in kwestie. Hoe kun je zo laconiek zijn als je al in de schuldsanering hebt gezeten?! Dan zou je er toch iets van geleerd moeten hebben?
Sowieso kan ik er slecht tegen als mensen geen moeite doen om werk te vinden als ze wel kunnen en moeten werken...
<-- Met mijn avatar hoop ik stiekem dat iedereen trek krijgt :razz:

Blog.
<<

Anoniem154

Bericht 20 Jan 2015 22:14

Re: Een dubbeltje op zijn kant

Up...zag nieuw topic. Zijn allemaal herhalingen momenteel.
<<

Chocolate Cookie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:12

Bericht 20 Jan 2015 22:15

Re: Dubbeltje op z'n kant

Oh ik zie dat er al een topic van is... Deze mag dus weg.
<-- Met mijn avatar hoop ik stiekem dat iedereen trek krijgt :razz:

Blog.
<<

Anoniem148

Bericht 20 Jan 2015 22:39

Re: Een dubbeltje op zijn kant

Verschrikkelijk Hoe die man was. Belastingdienst scheldt gewoon 2000 euro weg, wij betalen dus voor die luie vent.
Sorry maar dat vind ik gewoon niet kunnen.

Wil wel eens een update zien. Hoe is het na een jaar of 2.
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 14:45

Bericht 21 Jan 2015 11:12

Re: Een dubbeltje op zijn kant

Dandelion schreef:Verschrikkelijk Hoe die man was. Belastingdienst scheldt gewoon 2000 euro weg, wij betalen dus voor die luie vent.
Sorry maar dat vind ik gewoon niet kunnen.

Wil wel eens een update zien. Hoe is het na een jaar of 2.


Ik ben gewoon moe, weet je... :palm:

echt, ik heb me mateloos geërgerd aan die vent, get a Job!
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 21 Jan 2015 12:57

Re: Een dubbeltje op zijn kant

Ik snap ook nooit waarom die mensen niet willen werken.
Nu heb ik vorig jaar lang erge hoofdpijn gehad en toch bleef ik werken. Waarom om die paar rot centen. Zelfde geld voor mijn man die heeft nooit wat en kreeg vorig maar een baan en kreeg ineens reuma klachten kon amper lopen. Maar wel werken.

Misschien niet altijd slim om door te werken maar bij ons was de keuze of geen geld of wel
Afbeelding
<<

Anoniem148

Bericht 21 Jan 2015 13:13

Re: Een dubbeltje op zijn kant

Inderdaad. Die vent was echt lui. Zijn dochters zullentrots zijn. En al 2 keer in de schulden. Sorry hoor maar dan doe je dit jezelf toch allemaal aan? totaal geen inzicht of iets.
Wij hebben geen schulden maar houden wel goed in de gaten waar het geld naar toe gaat. Ik wil toch kunnen sparen.
<<

Burgemeester Esmee

Bericht 21 Jan 2015 21:54

Re: Dubbeltje op z'n kant

Chocolate Cookie schreef:Oh ik zie dat er al een topic van is... Deze mag dus weg.
In 1e instantie was jouw topic gesloten maar ik heb je reactie aan dit topic toegevoegd aangezien je hier niet meer apart gereageerd hebt :wink:.
<<

Fjell

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1579

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:27

Bericht 21 Jan 2015 22:10

Re: Een dubbeltje op zijn kant

Heb gister ook weer vol verbazing zitten kijken.. Dan heb je 3-4 jaar in de schuldsanering gezeten en maak je gelijk daarna er weer zo'n chaos van.. Ik snap dat echt niet!! Dat je weer iets meer gaat uitgeven en weer eens op een terrasje gaat zitten kan ik best begrijpen maar €300 per week?!? Vond die man ook heel erg lui.. zo wil je toch niet leven?
-Jeg har det som plommen i egget-
Vorige

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers