Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Spoedvraagje kinderalimentatie (niet voor mij)

<<

Anoniem140

Bericht 21 Jan 2015 10:31

Spoedvraagje kinderalimentatie (niet voor mij)

Weggehaald wegens privacy
Laatst gewijzigd door Anoniem140 op 21 Jan 2015 12:58, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem173

Bericht 21 Jan 2015 10:52

Re: Spoedvraagje kinderalimentatie (niet voor mij)

Volgens mij moet dat altijd via de rechter.
<<

Anoniem321

Bericht 21 Jan 2015 10:54

Re: Spoedvraagje kinderalimentatie (niet voor mij)

Nee dat kan zij niet zomaar bepalen, dat moet inderdaad via de rechter.
Je hebt jaarlijks wel te maken met een indexatie, maar dan spreek je voor dit jaar maar over 0.8 % (heb het toevallig eerder deze week beroepsmatig moeten opzoeken).
<<

Anoniem110

Bericht 21 Jan 2015 10:57

Re: Spoedvraagje kinderalimentatie (niet voor mij)

Dat moet idd via de rechter en dan zal zij toch moeten aantonen waarom ze meer alimentatie nodig heeft. Dat gaat zomaar niet.
<<

Anoniem140

Bericht 21 Jan 2015 11:06

Re: Spoedvraagje kinderalimentatie (niet voor mij)

Ze ontvangt maandelijks al een heel bedrag. En ze heeft alle voordelen plus, zoon is om de week 7 dagen bij hem. En toch wil ze meer.
Ragazza, de alimentatie is al 6 jaar niet meer gewijzigd. Dus de (trema) norm die toen geldde hanteren ze nu nog. Hij is bang doordat de norm omhoog is gegaan ze in haar recht staat om meer te vragen.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17385

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 21 Jan 2015 11:09

Re: Spoedvraagje kinderalimentatie (niet voor mij)

Zou wel mooi zijn. "Ja Henk, vanaf nu is het uhh 500,- meer. Tja, wat zal ik zeggen" :D
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem193

Bericht 21 Jan 2015 11:09

Re: Spoedvraagje kinderalimentatie (niet voor mij)

Is de allimentatie ook niet aangepast ivm index?
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 21 Jan 2015 11:12

Re: Spoedvraagje kinderalimentatie (niet voor mij)

Zelfs al moet hij meer betalen, ik neem aan dat ze toch ook kijken naar of hij dat kan betalen?
<<

Anoniem140

Bericht 21 Jan 2015 11:14

Re: Spoedvraagje kinderalimentatie (niet voor mij)

Nee zo makkelijk is het niet, dat weet hij ook wel. Zij wil dat hij rond de 100 euro meer gaat betalen. De trema norm was vastgesteld op 560, dus zij betaalt een minder deel. De norm is nu omhoog en hij vraagt zich af of daar dan ook rekening mee gehouden word.
Hij kan het geld missen maar het is een principe kwestie. Voor haar ook, ze hebben pas een huis gekocht van 6 ton, dus ze heeft het geld niet eens nodig. Maar kijkt een rechter daarnaar?
<<

Anoniem110

Bericht 21 Jan 2015 11:18

Re: Spoedvraagje kinderalimentatie (niet voor mij)

Huh zijn zoon is om de week 7 dagen bij hem en toch moet hij zoveel alimentatie betalen???
Werk zij niet dan?

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers