Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weight Watchers

<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 19 Jan 2015 12:36

Re: Weight Watchers

Ik heb op de site heel veel recepten gezocht, ook lekkere tussendoortjes en deze heb ik allemaal bij mijn favorieten gezet.
Ook heb ik het 365 dagen kookboek van weight watchers en dit is echt een aanrader. Er staan heel veel lekkere, makkelijke recepten in en ook voorbeelden van dagmenu's voor het hele jaar. Het begint in januari en de menu's zijn ook een beetje aangepast aan de seizoenen.
Echt een heel leuk boek!
Afbeelding
<<

Anoniem219

Bericht 19 Jan 2015 13:21

Re: Weight Watchers

Ga vanavond even bij mijn nichtje de kookboeken ophalen.. Die heeft er een aantal :).

Ik ben op een shopstop dus komt mooi uit zo haha
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 19 Jan 2015 13:28

Re: Weight Watchers

Oeh, ik kwam deze tegen:
http://www.weightwatchers.nl/food/rcp/R ... =%20222139

Orzo is erg lekker, het lijkt op rijst, maar qua smaak gaat het meer richting pasta.
Ik denk dat ik deze van het weekend ga maken!
<<

Anoniem162

Bericht 19 Jan 2015 17:24

Re: Weight Watchers

Isabel, ik ga mijn thee inderdaad lichter drinken.

Mz Charlotte, bedankt voor de tip van de ranja. Waarom ik suiker dronk in mijn thee, lekker hahahaha en gewoonte hoor, ik heb het laatst perongeluk in mijn kopje gekiept, de thee toch maar weg gegooid en braaf weer zonder suiker op.

Goed zo Lejow! Je man achterna he!
Wij hadden gisteren ook een feest, zit mijn man nog vanaf de andere kant van het cafe (daar was het feest) ‘kijk schat lekker he dat gebak! Wil jij deze want dit was de laatste’…zucht neeeeeeeee ik wil geen gebak. (dus kreeg meteen de hele familie over me heen)

Lana, goed zeg 2.3 kilo!

Greenpepper, netjes toch binnen je weekpunten als je zo’n dag bij iemand anders hebt meegegeten.

Oeh een kookboek wil ik ook!! Hoe kan ik die kopen?
<<

Anoniem193

Bericht 19 Jan 2015 17:30

Re: Weight Watchers

Via de cursus en via de webshop kun je boeken kopen. http://www.weightwatchersshop.nl/boeken

Misschien ook via marktplaats ofzo.
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:43

Bericht 19 Jan 2015 19:13

Re: Weight Watchers

Wij krijgen ook bij de cursus boekjes met recepten, afgelopen keer een boekje van Powerstart gehad waar het recept van het schaslickpannetje in stond. Ik heb net de pittige mie met kip op, smaakt goed en lekker snel klaar.

Vanavond weer weegavond, ik ben benieuwd.
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 19 Jan 2015 20:32

Re: Weight Watchers

Ik heb me gisteren gewogen en boom! Weer een halve kilo eraf! Nog 1,7kg tot mijn eerstvolgende doel!

We zijn gisteren op bezoek geweest en roze koek gegeten. Bij de lunch heb ik nog een kwark gegeten, die meerr punten kostte dan een kwark die ik zelf samen zou stellen.

Ik vind recepten best lastig zoeken op de app, maar ik weet ook niet goed hoe ik wel zou willen zoeken. Boeken wil ik even niet kopen, we willen later dit jaar verhuizen en dus heb ik mezelf beloofd om zo min mogelijk spullen te kopen.

Ik ben benieuwd Siep, wie weet sta je op de weegschaal as we spreak :)
L2014 & H2017
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 19 Jan 2015 20:39

Re: Weight Watchers

Mzchralotte, jeej goedzo!
Ik ben benieuwd Siep, hoop dat je lekker wat afgevallen bent.
Mirthe, wat moeilijk zulke opmerkingen van je man!

Ik ben de week weer goed begonnen. Geen ongezonde dingen, op de fiets naar supermarkt geweest (toch weer 20 min fietsen) en netjes binnen mijn punten gebleven. Straks nog een bakje kwark.
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:43

Bericht 19 Jan 2015 21:19

Re: Weight Watchers

Er is een halve kilo van af, minder dan had ik verwacht om eerlijk te zijn maar de coach geeft aan dat dit tempo super is en het dan langdurig eraf is.

Mz, ik vind het zoeken in de app ook niet fijn, ik zoek gewoon op de website of in de boekjes die ik krijg op de cursus.

Ik heb een paar van die weight watchers repen gekocht, voor af en toe een lekkere snack. Ook even overlegd met mij coach want had vandaag nog 14 punten over. Maar hoef het niet op te maken als ik maar minimaal 26 punten op een dag eet.
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 19 Jan 2015 21:28

Re: Weight Watchers

Super MZ!

En GP ook goed gedaan!!

Ik vond ook nog dit recept, maar euh.. doe ik de eieren er nou gekookt, of ongekookt bij?
http://www.weightwatchers.nl/plan/mli/M ... id=180430#


En Siep, dat is juist super, een halve kilo er af!
<<

Anoniem193

Bericht 19 Jan 2015 21:40

Re: Weight Watchers

Lejow: Ongekookt :)

Super resultaten!!
Bij mij ook. 0.7 eraf. Nu op mijn laagste gewicht ooit. 77,8 :)
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 19 Jan 2015 21:47

Re: Weight Watchers

Haha, goeie vraag Lejow. Geen idee, sorry! ;)

Siep, toch weer een halve kilo! Ik heb vandaag ook 11 punten over ( net toch maar even een ww reep gegeten ) en ik heb helemaal geen trek meer. Maarja, zo vaak komt dat hier niet voor, haha.

Mzcharlotte: Bij het kopje 'voeding en recepten' bovenin de balk, heb je heel veel lekkere recepten staan. Daar heb ik ze ook vandaan gehaald.

Green_Pepper, super, lekker weer in het gareel!

Hier een lekker dagje gehad. Heb ook even lekker een uur stevig door gewandeld, heerlijk. Het was lekker fris buiten.
Heb dus nog punten over, maar dat kan ook een keer gebeuren. Luxeprobleem, haha.
Afbeelding
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 19 Jan 2015 21:48

Re: Weight Watchers

Super goed Alibi!


Ok, dit wordt ook een recept wat we vandeweek maar eens gaan uitproberen :D
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 19 Jan 2015 21:48

Re: Weight Watchers

Super Alibi!!
Afbeelding
<<

Anoniem92

Bericht 19 Jan 2015 21:52

Re: Weight Watchers

Goed bezig allemaal! Ik doe mee met de trend, ik was 0.6 kilo kwijt!

Wat fijn Alibi, je laagste gewicht ooit!
<<

Anoniem193

Bericht 19 Jan 2015 21:52

Re: Weight Watchers

Inderdaad een luxe probleem dames :) ik mag weer 1 punt minder. Zit nu op 28.

Een tip ivm het punten over hebben. Van te voren plannen. Bijvoorbeeld de avond van te voren. Dan kom je de volgende dag niet voor verrassingen te staan.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 19 Jan 2015 21:53

Re: Weight Watchers

Goed zo Parel!

Dat doe ik trouwens ook zo Alibi!
<<

Anoniem193

Bericht 19 Jan 2015 21:55

Re: Weight Watchers

Zaten wij trouwens 6 januari met 30 in de groep, waren het er vanavond nog maar 12. Dus ik ben heel trots op jullie dat jullie ook gewoon doorgaan!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 19 Jan 2015 21:59

Re: Weight Watchers

Alibi schreef:Zaten wij trouwens 6 januari met 30 in de groep, waren het er vanavond nog maar 12. Dus ik ben heel trots op jullie dat jullie ook gewoon doorgaan!


blue monday :laughcry:
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:43

Bericht 19 Jan 2015 22:12

Re: Weight Watchers

Ah dank meiden! Ik had er zelf en beetje de balen van maar nu toch wel blij mee.

Bij ons was het vandaag ook rustiger maar ik heb de smaak te pakken en wil er echt voor gaan. Die spreekwoordelijke knop is echt om.

Morgenavond heb ik school. Ik heb net een salade met quinoa en feta gemaakt. Ik zat er een beetje mee wat ik 's avonds moest eten, de dames op de cursus hebben veel tips gegeven.
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Anoniem193

Bericht 19 Jan 2015 22:12

Re: Weight Watchers

Wel zonder schil he lejow :)

Voor mij geen bluemonday. Toen ik het hoorde vanmorgen op de radio besloot ik daar niet aan mee te doen :p
ach de eerste keer kon ik al wel een selectie maken van wie valer zou komen en wie niet.
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 19 Jan 2015 22:53

Re: Weight Watchers

Jeetje Siep, Parel en Alibi, wat super ook! Alibi op je laagste gewicht ooit, fijn gevoel of wat?

Joh ik had nog niet eerder van blue monday gehoord. Wat een onzin zeg!

Lana wat lijkt me dat heerlijk zeg, een uur wandelen. Dat zal ik niet snel doen in mijn woonomgeving, ik vind er niet zo veel aan. Ik heb die recepten via de zoekfunctie bovenin gezien, maar ik vind het niet zo lekker werken. Wat ik ook niet fijn vind, is dat je niet echt makkelijk terug kan naar een random dag van vorige week of maand ofzo. Dat je alleen een pijltje hebt zeg maar.

Volgende week chinees eten bij mijn zus, tips? Wat zijn de do's en don'ts? Do is in elk geval veel kletsen hahaha!
L2014 & H2017
<<

Anoniem193

Bericht 20 Jan 2015 10:39

Re: Weight Watchers

Ja tuurlijk is het een fijn gevoel! Ik ga voor volgende week een nog lager gewicht ;)

Chinees. Volgens mij is alles drama van de chinees :P Ik eet het niet meer, omdat ik er niet tegen kan. Maar alle sausjes etc zit van alles in. Maar als ik dan toch de minst slechte zou moeten kiezen. Misschien Ajam pangang (dat is kip met rode saus) Dat is mijn gevoel. En dan gewoon witte rijst erbij, want bij de nasi en bami zit weer van alles bij in.
Ik ga even kijken wat WW ervan zegt op de site.
<<

Anoniem193

Bericht 20 Jan 2015 10:44

Re: Weight Watchers

Hmm ik kan het niet echt vinden.
Ik weet niet wat je zelf het lekkerste vind van de chinees?
Maar dan zou ik daar gewoon voor gaan, maar dan een kleinere portie dan dat je pakweg 2 jaar geleden zou doen.
<<

Anoniem304

Bericht 20 Jan 2015 10:53

Re: Weight Watchers

Ik weet niet hoe het met vetten bij WW zit, maar foe yong hai is opzich ook niet heel slecht. De goede vetten van ei en dan zo weinig mogelijk saus (want daar zit toch altijd wel suiker in) nemen.
VorigeVolgende

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron