Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Moeite met schoolritme

<<

Anoniem186

Bericht 18 Jan 2015 21:40

Re: Moeite met schoolritme

Dat had me hier ook echt super geleken!
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 18 Jan 2015 21:49

Re: Moeite met schoolritme

Voor mijn zoon zou de woensdag vrij zijn ook fijn zijn als hij naar school gaat. Voor mijn dochter was 5 keer naar school in groep 1/2 juist goed, zij ging het liefst elke dag en kon daar ook goed tegen. En dan kon ze op woensdag ook nog afspreken, dat doen ze toch minder snel als ze elkaar niet op school zien die dag.
<<

Fiene

Bericht 18 Jan 2015 21:51

Re: Moeite met schoolritme

Er wordt juist veel afgesproken op die dag. Oudere broertjes/zusjes worden op school gebracht en de kleuters gaan samen spelen. Hier mag R juist vaak op woensdag afspreken omdat je dan alle tijd hebt. Maar dat is dus ook zo omdat we het hier zo gewend zijn, die vrije woensdag.
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 18 Jan 2015 21:53

Re: Moeite met schoolritme

Spreek je dan de dag van tevoren al af? Hier weet mijn dochter vaak pas de dag zelf met wie ze af wil spreken. Een dag eerder afspreken werkt niet want dan wil ze de dag erop toch liever met iemand anders.
<<

Fiene

Bericht 18 Jan 2015 21:58

Re: Moeite met schoolritme

Wisselend eigenlijk. De ene keer is het al afgesproken en een andere keer wordt het dus op school afgesproken.

R spreekt ook wel eens op maandag af voor de woensdag. Dan heeft hij niet altijd even veel zin maar afspraak = afspraak.
<<

Anoniem331

Bericht 18 Jan 2015 22:11

Re: Moeite met schoolritme

Kleuters gaan hier maandag en dinsdag hele dagen. Woensdag donderdag en vrijdag een halve. Een vrije ochtend zou niet echt nuttig zijn.
Maar goed, gelukkig is iedereen daarin anders. Bij ons op de openbare school kan ze maandag dinsdag en donderdag de hele dag, woensdagochtend en de vrijdag vrij. Lijkt me ook zo vervelend. In mijn geval dan.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers