Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Creatieve ideeen gezocht bestaand schilderij

<<

Anoniem219

Bericht 17 Jan 2015 15:16

Creatieve ideeen gezocht bestaand schilderij

Wij hebben deze twee schilderijen hangen, en daar wil ik iets anders voor in de plaats. Alleen als je ze van de muur haalt dan moet of het volgende wat er komt te hangen even groot zijn, of we moeten de hele muur witten, en daar hebben we even geen zin in... Dus ik dacht dan misschien wat met deze schilderijen te doen...

Het is hout dus kan gewoon over geschilderd worden...

Kom maar door met die creatieve ideeen!!

Afbeelding
<<

Chickster

Noob

Berichten: 208

Geregistreerd: 26 Okt 2013 15:29

Bericht 17 Jan 2015 17:02

Re: Creatieve ideeen gezocht bestaand schilderij

Een mooi printbehangetje erop? Met spuitlijm is dat zo gepiept.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 17 Jan 2015 17:11

Re: Creatieve ideeen gezocht bestaand schilderij

Wil je de schilderijen bewaren? In de zin dat de afbeeldinen die erop staan heel blijven.

Ander kan je ze verven en met lint een fotohouder van maken zoals ik wel eens voorbij heb zien komen. Je kan de foto's afwisselen of er kaarten in hangen die je dierbaar zijn. Deze vervang je zo nu en dan en dan blijft het 'nieuw'.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

anoniem203

Bericht 18 Jan 2015 11:17

Re: Creatieve ideeen gezocht bestaand schilderij

Ik weet niet hoe groot ze zijn maar is zo'n groot steigerhout wandbord niks voor in de plaats?
En anders idd een mooie stof of stuk behang erop nieten.

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers