Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kapper

<<

Engeltje31

Noob

Berichten: 146

Geregistreerd: 10 Sep 2014 11:11

Bericht 04 Nov 2014 09:09

Kapper

Wat ik me afvroeg. Ik heb vorig jaar mijn aar laten permanenten bij een gerenomeerde zaak die door heel het land zit en in het centrum van de stad waar ik woon. Het was best prijzig
Nu ben ik 1 maand geleden bij een andere kapper geweest om mijn puntjes te laten knippen en wat meer laagjes in mijn haar. Deze zit buiten het centrum van waar ik woon. Deze kapper doet ook permanent voor de helft van de prijs dan bij de kapper waar ik toen mijn haar heb laten permanenten.
Dan vraag ik me af waar het prijsverschil dan in zit. Zo de duurdere dan beter zijn dan die voor de helft van het geld doet?
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3397

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:35

Bericht 04 Nov 2014 12:50

Re: Kapper

Nee, vast niet, je betaalt natuurlijk gewoon voor de naam. Die bekende kapper zal waarschijnlijk ook meer kosten hebben voor huur van zijn pand in het centrum, veel personeel, reclame ed.

Ik ga bv nu al een paar jaar naar een officiële kapster die een eigen salon in haar huis heeft maar verder geen personeel ed. Ze heeft dus gewoon veel minder kosten en ik betaal nu dan ook ruim 1/3 minder dan wat ik eerder betaalde bij de kapsalon waar ze toen in dienst was.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Anoniem251

Bericht 04 Nov 2014 14:45

Re: Kapper

Een pand in het centrum is natuurlijk ook een stuk duurder, dat moet ook betaald worden.

Zelf ga ik wel naar een keten. Toen ik hier net kwam wonen koos ik toch voor een bekende naam en het bevalt me prima. Ik denk dus dat ketens ook meer kunnen vragen omdat mensen het er gewoon voor over hebben, als je begrijpt wat ik bedoel.
<<

SDL

Kletskop

Berichten: 906

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:27

Bericht 04 Nov 2014 15:30

Re: Kapper

Het is denk ik een stukje naam en locatie maar de prijs kan hem ook zitten in de kwaliteitseisen die de kapsalon stelt, bijv. regelmatig cursussen, goed materiaal etc.
<<

Engeltje31

Noob

Berichten: 146

Geregistreerd: 10 Sep 2014 11:11

Bericht 17 Jan 2015 14:08

Re: Kapper

Nou dat heb ik nu geweten met mijn goedkoper permanent, mijn haar klit nu enorm en is veel droger dan de vorige keer.
De volgende keer toch maar weer naar de duurdere, oh nee nog beter, voor de komende 2 jaar geen permanent meer in ieder geval,
Ander oplossing zoeken voor krullen dan maar... Iemand nog ideeën?

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers