Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hardloophorloge

<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 15:45

Bericht 16 Jan 2015 09:36

Hardloophorloge

Voor de hardlopers onder ons, gebruiken jullie een hardloophorloge? En zo ja, welke gebruiken jullie?
Ik train/loop nu altijd met alleen een hartstlagmeter maar deze laat me steeds vaker in de steek dus ben me nu aan het orienteren op een hardloophorloge met hartslagmeter en ingebouwde GPS.

Ik zie door de bomen het bos niet meer, moet ik nou voor een Garmin Forerunner, een Polar M400 of een TomTom gaan?? :confused:
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 16 Jan 2015 21:07

Re: Hardloophorloge

lastig he,ik lees ook even mee,ben ook op zoek!
<<

Anoniem335

Bericht 16 Jan 2015 21:17

Re: Hardloophorloge

Mijn vriend heeft deze net nieuw: http://www.futurumshop.nl/garmin-foreru ... AshR8P8HAQ

Hij is erg tevreden erover. HIj heeft hem zonder hartslagmeter maar die is er wel bij te koop geloof ik. Het is een duidelijk scherm, touchscreen werkt perfect en je kan zelf instellen wat je op het begin scherm te zien wilt hebben. Bevalt hier dus erg goed. Batterij gaat ook redelijk lang mee, keer of 5 met 8 km rennen lukt wel. Daarna moet je hem gewoon weer opladen in het stopcontact :)
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 15:45

Bericht 17 Jan 2015 10:29

Re: Hardloophorloge

Ik heb uiteindelijk voor de Polar M400 gekozen. Is het nieuwste hardloop horloge Polar met allemaal nieuwe snufjes. Hoop hem volgende week in huis te hebben.
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Anoniem313

Bericht 17 Jan 2015 10:41

Re: Hardloophorloge

Ik heb de Garmin, deze om precies te zijn:

http://www.bol.com/nl/p/garmin-forerunn ... 011528759/

Bevalt mij heel goed, de software is supermakkelijk en hij doet wat ie moet doen.

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers