Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weight Watchers

<<

Anoniem219

Bericht 13 Jan 2015 15:53

Re: Weight Watchers

Zo parel! Dat gaat hard zeg!


Hier gaat het ook goed. Ik heb een start gewicht en ik ga mar 1x per maand wegen. Wil geen obsessie voor de weegschaal meer. Als ik me aan mijn punten hou en ik beweeg er lekker bij dan moet het afvallen wel gaan denk ik zo :)
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 14:55

Bericht 13 Jan 2015 17:16

Re: Weight Watchers

Goede instelling Aagje!!
Parel, wow, wat een resultaat. Voel je je ook al wat beter in je vel?

Hier gaat het wel goed. Doordeweeks vind ik het allemaal wel makkelijk te doen, gewoon normaal eten en that's it.

O: 200 ml magere yoghurt + 30 gram havervlokken, banaan en verse jus
L: heldere groentesoep, 2 roggebrood met kipfilet
T: volkorenbrood met kipfilet, 2 krackers met 30+ kaas
D: nasi (zonder vlees) met 2 eieren

Vanavond neem ik denk ik nog kwark met kaneel en appel na mijn volleybaltraining.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 13 Jan 2015 17:22

Re: Weight Watchers

Green_Pepper schreef:Goede instelling Aagje!!
Parel, wow, wat een resultaat. Voel je je ook al wat beter in je vel?

Hier gaat het wel goed. Doordeweeks vind ik het allemaal wel makkelijk te doen, gewoon normaal eten en that's it.

O: 200 ml magere yoghurt + 30 gram havervlokken, banaan en verse jus
L: heldere groentesoep, 2 roggebrood met kipfilet
T: volkorenbrood met kipfilet, 2 krackers met 30+ kaas
D: nasi (zonder vlees) met 2 eieren

Vanavond neem ik denk ik nog kwark met kaneel en appel na mijn volleybaltraining.


Green pepper.
Tot 250 ml is het 2 punten voor de yoghurt :D Je mag er du wat bijschenken!
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 14:55

Bericht 13 Jan 2015 17:25

Re: Weight Watchers

Lejow, smart ass ;) maar ik heb hier eigenlijk wel genoeg aan.
Misschien wel een idee als ik ooit terug moet in mijn punten :p
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 13 Jan 2015 18:57

Re: Weight Watchers

Green_Pepper schreef:Lejow, smart ass ;) maar ik heb hier eigenlijk wel genoeg aan.
Misschien wel een idee als ik ooit terug moet in mijn punten :p


Oh ja, jij deed groen he..

Ja, onze coach heeft ons gewezen echt onze punten op te maken. Dus niet alleen letterlijk.. maar ook figuurlijk zeg maar.
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 14:55

Bericht 13 Jan 2015 19:07

Re: Weight Watchers

Lejow schreef:
Green_Pepper schreef:Lejow, smart ass ;) maar ik heb hier eigenlijk wel genoeg aan.
Misschien wel een idee als ik ooit terug moet in mijn punten :p


Oh ja, jij deed groen he..

Ja, onze coach heeft ons gewezen echt onze punten op te maken. Dus niet alleen letterlijk.. maar ook figuurlijk zeg maar.


Groen? Nee hoor!
Hmm misschien heb je ook wel gelijk dat het beter is om je punten echt op te maken...ik zal er eens over nadenken.
<<

Anoniem164

Bericht 13 Jan 2015 19:08

Re: Weight Watchers

Hey,

Ik heb een nieuwe naam, omdat ik meelezers had, maar ik heb al eens iets gepost in dit topic, dus ik kom niet zomaar binnenvallen met mijn frustratie hoor;-)

Ik sta namelijk al 3 weken stil en dat vind ik frustrerend!! Gisteren naar de cursus geweest en zelfs een ons aangekomen, ongelofelijk kut want het gaat echt lekker. Ik ben wel vandaag ongesteld geworden dus misschien dat ik daardoor wat vocht vasthoud nu. In het verleden was dit het moment om op te geven, maar nu zet ik door. Ik ben al 9 kilo kwijt en dat is natuurlijk super, maar men wat zou ik graag elke week resultaat zien.....

Vanavond is mijn tartaartje mislukt, ik heb hem in de grill gestopt en was de tijd vergeten, hij was gort en gort droog, dus ik hem weggegooid, scheelt weer punten;-) Gelukkig was de boerenkool heerlijk, lekker augurkje erbij!

Wat is jullie motivatie om door te gaan als het even niet lukt?
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:43

Bericht 13 Jan 2015 21:44

Re: Weight Watchers

Ik ben pas net begonnen, maar als ik trek in iets heb dan denk ik aan mijn punten aantal en het wegen op maandag haha.
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 13 Jan 2015 21:53

Re: Weight Watchers

Ohhh die groef waar je soms in blijft hangen is echt killing!

Ik had als motivatie om strak in mijn trouwjurk te gaan, en wilde dit keer gewoon niet falen voor mezelf. Dat heeft het bij mij voor elkaar gekregen om toch door te zetten...
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5084

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:19

Bericht 14 Jan 2015 19:16

Re: Weight Watchers

Nog even een vraagje..

Hadden jullie in het begin ook s'avonds een "honger" gevoel. Ik heb dat sinds deze week wel(ben sinds maandag echt gaan opletten) Eerst dacht ik dat is goed want ik ben natuurlijk minder en anders gaan eten. Zeker mijn avondeten is minder geworden.
Maar nu denk ik.. mmmm is het wel goed en eet ik dan weer niet te weinig? Denk toch nog wel steeds het eerste maar af en toe twijfel ik. Dus ik vraag me af of het herkenbaar is voor jullie?
:heart: :heart: 2011
<<

Anoniem219

Bericht 14 Jan 2015 19:37

Re: Weight Watchers

Heb je dat gevoel dan de hele avond, ook als je nog niets kleins neemt? want je mag gewoon nog iets eten natuurlijk.
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:44

Bericht 14 Jan 2015 20:00

Re: Weight Watchers

Wat goed dat je zo een balans vindt Aagje! Je doet alleen de online cursus toch?

Jacobien, vervelend voor je, die stilstand. Ik ken je niet dus ik weet niet hoe lang je WW al volgt enzo, maar misschien is je etenspatroon nu in balans en is het tijd om aan (meer) beweging te doen? Nogmaals, ik ken je niet dus misschien sta je al elke dag in de sportschool of ga je 2 uur per dag wandelen met een hond ofzo. Je kunt letten op voldoende drinken, maar ook dat je je tenminste de helft van je verdiende active points op die dag consumeert. Ik heb ook wel gemerkt dat WW even 'loslaten' ook weleens helpt, alsof je lichaam dan weer even reset. Dus gewoon even uit eten zonder op te letten ofzo. Je bent in elk geval op de goede weg! Moet je nog veel tot je streef?

Studiebol, let jij toevallig ook op hoeveel je drinkt? Ik heb horen zeggen dat de honger en dorstprikkel in de hersenen zo dicht bij elkaar liggen dat honger ook weleens dorst kan zijn. Als je denkt aan je 'maximum' te zitten, kun je daarom misschien ook eens proberen om eerst eens wat te drinken. Houd je honger aan dan kun je altijd nog wat eten. Hongerig blijven is niet de bedoeling. Kies voor een verzadigende snack; fruit, een beetje yoghurt.
L2014 & H2017
<<

Anoniem164

Bericht 14 Jan 2015 20:32

Re: Weight Watchers

Lejow, bij mij op de cursus noemen ze het geen groef, maar een plateau, haha! Het helpt mij ook heel erg om aan het feit te denken dat ik gezond zwanger wil raken over een tijd.

Studiebol, ik herken het gevoel wel, ik denk ook wel eens dat het te maken heeft met het feit dat je ’s avonds vaak snaaide vroeger, tenminste ik deed dat wel. Soms denk ik echt: ik wil nu wat eten, gewoon voor het lekkere, niet eens voor de honger die ik denk te hebben. Nu eet ik vaak 2 mandarijnen, dat vult mij wel.

MzCharlotte, ik ben bezig sinds eind oktober. Ik sport 2 keer per week en dat vind ik echt meer dan genoeg eigenlijk haha. Ook drink ik meer dan genoeg…..Ik wacht maandag maar even af, is het weer een slecht resultaat, dan ga ik maar eens bij mijn coach te rade wat ik nog meer zou kunnen doen. Ik ben wel weer over mijn dipje heen gelukkig, ik ga maandag weer knallen;-) Ik wil in totaal zo'n 37 kilo afvallen, dus ik heb nog een lange weg te gaan.
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:44

Bericht 14 Jan 2015 20:40

Re: Weight Watchers

Hoeveel ben je nu kwijt dan Jacobien? Je komt er vast wel!

Ik woog nu twee jaar geleden 112,3kg. In het beste geval wil ik naar 75, dus uiteindelijk ook 37kg. Ik zit nu op -25kg. Maar mijn eerstvolgende doel is om onder de 85 te komen. Ik voel mezelf al zo veel beter. Complimentjes doen het ook goed. Vriendin zei van de week: de meeste mensen zijn na de middelbare school aangekomen, alleen jij bent juist slanker.
L2014 & H2017
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5084

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:19

Bericht 14 Jan 2015 21:00

Re: Weight Watchers

Ik heb dat gevoel, best snel na het eten. Zo'n twee uurtjes na het eten de afgelopen dagen dan, maar vanavond heb ik gezwommen (ander nieuw voornemen) en had daarna ook nog echt zin in wat, dus heb net een cracker met kipfilet en komkommer op, dat helpt al.

Misschien moet ik de volgende keer idd nog iets van fruit pakken, ik moet nog ff in het ritme komen, niet alles ontzeggen maar goede keuze's maken.

Of ik aan mijn max zit weet ik niet, ik moet nog ff in het tellen komen :-)
:heart: :heart: 2011
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 14 Jan 2015 21:06

Re: Weight Watchers

Ik heb altijd trek rond 20.00 's avonds..
Probeer dan wat fruit te pakken, of iets van 1 of 2 punten ofzo.

Bakje komkommer, met tomaatjes en lepeltje honing mosterd.
Doosje rozijntjes
Of gewoon bak druiven, of een kiwi ofzo of mandarijn!

Jacobien, ja eigenlijk noemde wij m altijd de gleuf hahahaha :D
Soms kan het zijn dat je lichaam even opgeschud moet worden, door bijv met iets anders te ontbijten.
En soms is het echt een kwestie van doorbijten en doorpakken.

Ik heb de app 'drink water' op mijn telefoon gezet, omdat ik ook vergat te drinken. Die geeft om de zoveel tijd een alarmpje af, dat je dus wat moet drinken :D
Zit de afgelopen dagen nu steeds tussen de 1,5 en de 2 liter water!
(en voorheen kon het zo 2 glazen maximaal zijn..)
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 14:55

Bericht 14 Jan 2015 21:09

Re: Weight Watchers

Goed bezig allemaal!
Jacobien, hopelijk kan je coach je helpen en val je binnenkort weer wat af. Mij zou het ook demotiveren denk ik, als ik niks zou afvallen.
Stofzuiger, mij helpt het ook om regelmatig iets te eten. Dus voor ik honger krijg zeg maar. En iets van fruit mag altijd, dus dat is dan wel een goede keus.

Hier ging het vandaag weer goed:
O: yoghurt met havervlokken
L: mosterdsoep, 2 roggebrood met 30+ kaas, karnemelk
T: boterham met rookvlees, 2 krackers met avocado, appel, druiven
D: 3/4 tartaar, stamppot van zoete aardappel, spinazie, ui en doperwt

Lejow, ik had je tip toch maar opgevolgd en heb 250 ml yoghurt gehad!
<<

Anoniem164

Bericht 14 Jan 2015 22:04

Re: Weight Watchers

mzcharlotte schreef:Hoeveel ben je nu kwijt dan Jacobien? Je komt er vast wel!

Ik woog nu twee jaar geleden 112,3kg. In het beste geval wil ik naar 75, dus uiteindelijk ook 37kg. Ik zit nu op -25kg. Maar mijn eerstvolgende doel is om onder de 85 te komen. Ik voel mezelf al zo veel beter. Complimentjes doen het ook goed. Vriendin zei van de week: de meeste mensen zijn na de middelbare school aangekomen, alleen jij bent juist slanker.


Whoooo je bent al echt goed op weg, wat superknap zeg! Ik ben nu 9 kilo kwijt, daar ben ik ook al erg blij mee hoor:-)
Ik ben 1.82 en woog bij het begin van WW 126,7, ik zou het heel gaaf vinden om 89,9 te wegen. Een gezond BMI betekent dat ik 83 kilo moet wegen, ik weet niet of ik dat ga halen, ik woog in groep acht al 78 kilo :palm:
Heb jij al veel nieuwe kleren moeten kopen? Dat lijkt me zo gek, dat je je kleren gewoon niet meer past. Ik heb wel een nieuwe broek gekocht, een maat kleiner, dat was wel heerlijk hoor. Heb al jaren maat 48 en nu dus 46!
Complimentjes zijn echt fijn ja, ik heb de eerste complimenten gekregen toen ik 8 kilo kwijt was, toen zagen een paar mensen het, ook die het niet wisten dat ik afgevallen was.
Heb jij vaak vastgezeten een periode op een bepaald gewicht?
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:43

Bericht 14 Jan 2015 22:25

Re: Weight Watchers

Super goed Jacobien! Dat moet vast al een geel goed gevoel geven. Ik ben ook 1,82 en weeg nu 103,8.

En mz, man wat goed van jou! Ik vind jou wel een inspirerend voorbeeld zeg. Ik ga voor min 20 kg.

Ik had vandaag een wat mindere dag,

O: yoghurt met dorset granen (2 eetlepels ipv 3 wat ik eerst deed) en cappuccino met magere melk
L: 2 pistoletjes, 1 met light mozzarella en pesto en 1 met kaas en salami
D: ww recept met tartaar, ui en champignons en zilvervliesrijst, toetje van yoghurt
Daarna ben ik 65 min gaan zwemmen en toen had ik natuurlijk trek, heb ik nog wat mozzarella met pesto gegeten. Iets over mijn dag totaal punten heen.
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:44

Bericht 15 Jan 2015 06:55

Re: Weight Watchers

Je kunt het niet helemaal met mij vergelijken hoor. Toen ik op een plateau terecht kwam, zat ik op min 15 en bleek ik zwanger te zijn. In de zwangeschap ben ik gestopt en ik geef mijn kindje borstvoeding mede waardoor de kilo's eraf vlogen! Ik heb wel heel erg aan WW gedacht, alleen de laatste drie maanden van vorig jaar heb ik me laten gaan.

Maar het is wel de reden waarom ik WW zo fijn vind; het is een lifestyle en je krijgt inzicht in porties. Ook als je ermee stopt, kun je de principes nog steeds toepassen en dus eigenlijk doorzetten.

Ik kan zelf bijna niet geloven dat er zoveel af is hoor! Ik schrijf het, ik zeg het, maar het landt niet. Inderdaad ik heb met kleding heel erg. Ik heb wat nieuwe kleding gekocht, maar niet te veel omdat ik nog verder wil. Na mijn verlof heb ik oude pantalons aan gepast, ik keek gewoon naar de vloer. Zelfs met een riem was het niet te fatsoeneren.

Siep, op zich is er niets mis hoor met je dagschema! Heb je wel gedacht aan je active points? Die 'moet' je ook voor minimaal de helft opmaken hè? Ten eerste, het is logisch dat je honger hebt na het verbruiken van zoveel energie, ten tweede ben je niet rete trots dat je gezond hebt gekozen in plaats van een reep chocola ofzo!
L2014 & H2017
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 15 Jan 2015 13:14

Re: Weight Watchers

Siep: Mijn weeketra maak ik in principe niet op hoor. Dat is echt voor de extraatjes. Anders is het inderdaad wel moeilijk om alles op te krijgen.

Green_Pepper: Ik ben heel benieuwd naar het recept van de Turkse pizza :). Wat handig hoe je dat doet met de punten toevoegen, ik wist helemaal niet dat dit kon.

MzCharlotte: Op de 1e verjaardag mag jij best lekker genieten hoor, haha. Dat is juist het mooie van WW :), als je je ook bewust bent van wat je gegeten hebt, is het toch prima! En anders ook, haha.

Mirthe: Hoeveel was je afgevallen? Wat balen dat het je tegenviel en dat het je zwaar valt. Misschien is het ook gewoon nog een beetje wennen. Oja en heb je je brood wel eens afgewogen? Want het is minder zwaar dan in de app staat, dus minder punten. Je zou ook meer fruit en groente tussendoor kunnen eten.

Alibi: Jij maakt echt altijd gezonde keuzes, blijf vooral je lijstjes posten, want daar heb ik wat aan, haha. Het 'groene' kan hier nog wel wat beter ;). En je bent er gewoon bijna qua gewicht, wat heerlijk zeg!

Studiebol: Het aantal punten wordt bepaald aan de hand van je gewicht, lengte en leeftijd. Het is wel de bedoeling dat je je dagpunten opmaakt. Hoe zwaarder je bent, hoe meer punten. Dat is ook wel logisch, want iemand van 60 kilo hoeft minder te eten dan iemand van 80 kilo. Hoe meer je afvalt, hoe minder punten je mag. Daarnaast heb je dus nog extra punten voor bijvoorbeeld een keer een taartje op een verjaardag, of iets lekkers tussendoor. Deze hoef je niet op te maken.
Als ik je eetlijstje zo zie, ben je al goed bezig, dus ik weet niet of je WW handig vindt. Het helpt je wel bewust worden en ook dat je af en toe echt wel eens iets lekkers kunt nemen, maar dat je dus keuzes moet maken.
Nou ja, ik lees even verder en wat Alibi zegt dus ;).
Ik heb trouwens nooit echt hongergevoel. Maar misschien kun je 's avonds wat groente, fruit, yoghurt nemen?

Parel: Steun en toeverlaat, haha, superknap van je 3,7 kilo! Echt een geweldig begin!

Haha Lejow: Ervaren WW ganger! Goede tips heb je :). Hoe gaat het bij jou? En bij je man?

Jacobien: Ik weet even niet wie je was. Maar wat vervelend dat je al zo lang stil staat. Maar je eet dus niets extra's, alleen je dagpunten? Het schijnt dat je je dan eens 1 dagje wat meer moet laten gaan, om het even een boost te geven. Maar dan niet alleen met chocolade en chips dus ;). Succes, ik hoop dat je snel weer wat afvalt.

Over inschatten van de punten. Ik schrok echt van de punten voor een pistoletje. Als je het afweegt, kom je echt op heel veel punten uit voor een stuk stokbrood. Soms is het het wel waard hoor, maar toch.
Wat ik trouwens ook vreemd vind, is dat ovenfriet per 100 gram 4 punten is en gefrituurd 8 punten per 100 gram? Zou dat echt zoveel schelen??

Verder gaat het hier prima. Vorige week was ik 1 kilo afgevallen, van dinsdag tot vrijdag. En morgen weer wegen.
Ik ben benieuwd.
Ik moet alleen echt veel meer water drinken, het blijft lastig! Oja en nog een leuke sport vinden die bij me past.

Mijn lijstje van vandaag:

O ( nou ja brunch eigenlijk ): 4 volkorenbeschuit met 40 gram kaas 30+.
T: WW reep ( peanut butter crunch, dat is een nieuwe en echt héérlijk! ).
L: 200 gram magere Franse kwark, 2 walnoten en 1 El honing.
T: Banaan, 2 mandarijnen en een appel ( niet allemaal tegelijk hoor ).

En verder weet ik het nog niet. Mijn lijstje heb ik van tevoren gemaakt, dus de kwark ga ik zo nemen.
Ik vind jullie lijstjes echt leuk om te lezen. Zo doe je toch wat inspiratie op.
Afbeelding
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 15 Jan 2015 13:40

Re: Weight Watchers

Lana, download de app 'drink water' Helpt bij mij ook erg!!!
Mijn man is zo knap om tussendoor niet te wegen, dus we zullen het zien zaterdag. Best wat rare dagen gehad, zaterdag uit eten, dinsdag patat, gister stond er spinazie op t plan, maar hij had toch koopavond, dus dat werd macaroni. Vandaag dan weer goed strak in de punten, met nu dan echt de spinazie :)

Haha goed gedaan GP, met de 250 ml yoghurt :)

Jacobien, tuurlijk gaat dat je lukken, gewoon in kleine stapjes tegelijk denken. Elke kilo is er een!
En je zelf tussendoor gewoon belonen met cadeautjes als je je tussendoel gehaald hebt.


Ik heb voor vandaag
O: 250 ml yoghurt, 45 gram havervlokken, verse frambozen (5 punten)
T: druiven
L: 2 bruine boterhammen met een gebakken ei (van 2 eieren) (8 punten)
T: of iets van een koekje, of iets van fruit
D: 175 gram aardappels (3 punten), spinazie, een ei (2 punten) en een kipburger (6 punten)

Zonder tussendoortje zit ik dan op 24 punten, dus ik mag vanmiddag of vanavond nog een koekje.
<<

Anoniem193

Bericht 15 Jan 2015 15:53

Re: Weight Watchers

Lana, niet altijd hoor. Ik heb nu sinds maandag al 12 weekextra punten op, terwijl ik vorige week alles nog had tot zaterdag middag.
Ben nu ook ongesteld, dan gaat het sowieso altijd iets minder goed.

Vandaag wel een redelijke dag.

O. Kwark met banaan, cacaopoeder en kokos
t. Zon ww reep, 2 salmiak dropjes en een koffiekoekje
L. Salade van veldsla, andijvie, gerookte zalm, een gekookt eitje en wat avocado (rondje door de koelkast en restjes opgemaakt)
T. Peer
d. Pasta met tomatensaus en magere rundergehakt.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 15 Jan 2015 15:56

Re: Weight Watchers

Het enige wat ik lastig vind, is bijv met macaroni.
Dat meng ik altijd met de saus en dus ook met het gehakt enzo.
Ik weet dan nooit hoeveel precies ik van wat op mijn bord heb.
Dus eigenlijk gok ik dat vaak maar wat..
<<

Anoniem162

Bericht 15 Jan 2015 18:42

Re: Weight Watchers

Ik kom lekker even egoïstisch melden dat ik 3 kilo ben afgevallen nu :hulde:
Zelfs mijn mama kon het zien zei ze. *zo nu terug aan het werk*
VorigeVolgende

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers