Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


oorpijn

<<

maia

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 918

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:01

Bericht 12 Jan 2015 22:41

oorpijn

Even als eerste: vrijdag gaan we naar de KNO arts. Maar dit topic is meer even om ervaringen te lezen.

J heeft geregeld oorpijn, het komt steeds weer terug en ze heeft daar behoorlijk last van. Na heeft ze ook gigantische amandelen in haar keel, ze raken beide bijna haar huig. Op die amandelen zag ik van de week ool gelige ontstoken vlekjes. J is niet lekker, eet minder, huilt en moppert meer en ziet bleek. En dus die oorpijn, de laatste week hoor ik haar er elke dag wel over.
Oja en ze hoort slechte, de tv moet harder en als ik haar iets vraag van afstand hoort ze me gewoon echt niet.

Verder is ze wel actief. Speelt, knutselt, ruzietje en speelt met haar broer dus echt ziek ziek is ze niet.

herkend iemand dit? En wat is daar toen aan gedaan? Of ging het vanzelf over? Ik maak me zorgen om mijn meisje :-(
Mother of 3 adorable children
<<

Anoniem180

Bericht 12 Jan 2015 22:43

Re: oorpijn

Ik herken het niet, maar lees dit soort verhalen ook vaak op de facebook van vaccin vrij. Misschien kun je je vraag daar ook eens stellen?
<<

Fiene

Bericht 12 Jan 2015 22:43

Re: oorpijn

N had ook iedere keer oorontstekingen en keelpijn. Wij zijn toen doorverwezen naar de KNO-arts. Daar bleken idd haar amandelen vergroot en rood maar omdat ze nog zo jong is deden ze er niets aan. Wel heeft ze 3 weken geleden buisjes gekregen.

Ik denk als ik je verhaal zo lees dat haar amandelen er wel uit zullen gaan. Eventueel met buisjes erbij.
<<

maia

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 918

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:01

Bericht 12 Jan 2015 22:45

Re: oorpijn

Ik heb geen fb (meer). Ik zat toen ik nog wel fb had trouwens wel een tijdje bij die groep maar voelde me er niet helemaal thuis... ik vond de meeste daar te stellig. Weinig ruimte voor discussie.
Mother of 3 adorable children
<<

Fiene

Bericht 12 Jan 2015 22:46

Re: oorpijn

Ik snap de link met vaccin vrij eigenlijk niet zo? Bij het gros van de kinderen gaan de amandelen er uit geloof ik dat heeft toch niets met vaccinaties te maken.
<<

maia

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 918

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:01

Bericht 12 Jan 2015 22:48

Re: oorpijn

Fiene, dank voor je reactie. Ik ben benieuwd wat de arts zegt.

edit: de link met al dan niet vaccineren snap ik ook niet direct.
Mother of 3 adorable children
<<

Fiene

Bericht 12 Jan 2015 22:50

Re: oorpijn

Ik merkte hier overigens meteen enorm veel verschil. N is veel en veel meer, en duidelijker, gaan praten. Dat kind hoorde dus ook helemaal niet goed. En dat had ik echt niet in de gaten. Haar passieve woordenschat is enorm en ik had ook nooit het idee dat ze iets niet hoorde.

Succes vrijdag! Hier waren we 1 minuut binnen ongeveer. Hij had ons verhaal al gelezen in het dossier vd huisarts, bekeek haar oren en keel en zei meteen buisjes.
<<

Anoniem180

Bericht 12 Jan 2015 22:51

Re: oorpijn

Ja klopt, er zitten fanatiekelingen tussen. Je moet er de dingen uit halen die goed voor je voelen.

Fiene; er schijnt een verband te liggen tussen vaccineren en (chronische) oorontstekingen.
<<

Fiene

Bericht 12 Jan 2015 22:52

Re: oorpijn

ow oke dat wist ik niet.

Het enigste verband wat ik zie, en wist, was de combinatie oorontstekingen en verkoudheid.
<<

maia

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 918

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:01

Bericht 12 Jan 2015 22:55

Re: oorpijn

Ah op die manier. Ze heeft alle vaccinaties gehad alleen de laatste dktp bij 4jaar niet. Ze is overigens niet verkouden, geen snotneus oid.
Mother of 3 adorable children
<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 23:54

Bericht 12 Jan 2015 23:00

Re: oorpijn

Ik herken het meeste gelukkig niet (meer). Maar als het weer zo ver is dat de tv harder moet dan weet ik direct dat Isam zijn oren uitgespoten moeten worden. Zitten haar oren niet verstopt? Ontstekingen heeft hij tegenwoordig niet meer, voor zo ver ik het opmerk tenminsten.

Ik had vroeger ook van die enorme amandelen en die mochten er op mijn 14de eindelijk pas uit, wat een hel, ik zat al die jaren om de haverklap met keelklachten ziek thuis. Ik zou dus proberen om daar zo vroeg mogelijk wat aan te laten doen, het is echt heel rot als ze ontstoken zijn en je het gevoel hebt dat je niet meer kunt slikken omdat ze alle ruimte in beslag nemen, om over de pijn maar te zwijgen.
Afbeelding

I & N juni 2010
<<

maia

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 918

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:01

Bericht 12 Jan 2015 23:03

Re: oorpijn

Hee chaos! Ik ben niet meer zo actief hier dus ben grotendeels kwijt wie wie is maar door de naam van je zoontje weet ik het weer! Gefeliciteerd met de geboorte van je dochter, mooie naam!
Mother of 3 adorable children
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 12 Jan 2015 23:12

Re: oorpijn

Mijn oudste had ook van die enorme amandelen. Idd ook tegen de huig aan. Ze hebben alles verwijderd (keel en neus) en buisjes gezet. Wereld van verschil.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10389

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 13 Jan 2015 08:09

Re: oorpijn

Ik had dat vroeger ook, heb nu nog super gevoelige oren. Bij mij lag het toen aan mn neusamandelen.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem112

Bericht 13 Jan 2015 08:26

Re: oorpijn

Ja alles herkenbaar van mijn oudste, ook naar de kno gestuurd en hij kreeg buisjes (heeft ze al twee keer gehad inmiddels) en zijn neusamandelen zijn verwijderd, daarna waren zijn klachten voorbij!
<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 23:54

Bericht 13 Jan 2015 10:35

Re: oorpijn

Dank je, Maia!
Afbeelding

I & N juni 2010

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers