Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Biechttopic

<<

ChiQ

Bericht 08 Jan 2015 21:26

Re: Biechttopic

Maar dat ruik je toch op een gegeven moment? Wel heel dom, ik snap niet dat dit kan. Je maakt jezelf toch schoon? Was je je niet een klein beetje van binnen?
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 09 Jan 2015 08:41

Re: Biechttopic

Huh ik snap echt niet hoe dit kan gebeuren. Als je naar het toilet gaat om je tampon te verwisselen is het toch de eerste handeling die je verricht, het verwijderen van de vieze tampon? En als je dat dan toch vergeet, dan voel je toch een touwtje of in ieder geval redelijk wat weerstand als je de tweede tampon inbrengt? En drie tampons inbrengen past volgens mij niet eens (in ieder geval niet zonder dat je merkt dat er al iets in zit).
Heel raar verhaal.

♥♥
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 09 Jan 2015 09:34

Re: Biechttopic

Misschien is Biechtje iemand die niet zo vaak tampons gebruikt en voor wie dat dus geen automatisme is? Ik weet het ook niet hoor, maar ik heb wel vaker gehoord van mensen die het is overkomen, dus zo'n raar verhaal vind ik het niet. Het lijkt me wel vervelend.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 09 Jan 2015 09:59

Re: Biechttopic

Ik heb dat, dronken, ook eens gehad. Iets met moeten overgeven tussendoor. Volgende ochtend kwam ik er wel gelijk achter.
R. 2013
D. 2016
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 12 Jan 2015 14:28

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Niet quoten AUB, haal straks waarschijnlijk weer weg.

Ik ben al een hele tijd (zo'n 8 jaar) heel goed bevriend met een jongen. We hebben elkaar leren kennen op school, deelden echt alles, heel af en toe een kleine ruzie.
Aantal maanden geleden is hij verhuisd naar een grote stad, maar we bleven elkaar spreken en zien. Nu is er iets voorgevallen, ik vind het echt een beetje bizar.

Ik had tijd terug een NS kaart van de Kruidvat gekocht, met het idee die te gebruiken naar hem. We hebben datum geprikt, maar op die dag zelf was ik die kaart vergeten. Stom van mij(ben nogal chaotisch), heb de volle prijs betaald.Toen ik bij hem was die dag vertelde ik het en zei ik van: maar nu heb ik die kaart nog, die is tot eind januari geldig, misschien kan ik nog een keer komen die maand. Vond hij leuk idee.
Vorige week vroeg ik dus op whatsapp of hij tijd had om af te spreken in januari. Dus hij zo, ik kan de 29e. Dus ik zo, ahh shit dan gaat het niet lukken, en een smiley erbij die huilt.
Ik wachtte op een reactie maar ik hoorde niks, het was begin van de week de dag erna en was heel erg druk met werk(had week daarvoor vakantie). Ik dacht van, hij zal ook wel erg druk zijn nu, ik stuur hem wel bericht volgend weekend. Dat deed ik dus, werd eerst paar dagen straal genegeerd. Toen kwam het waarom hij zo boos werd:

Wat ik bedoelde te zeggen met die (ahhh dan gaat het niet lukken), dat ik die kaart dan niet kon gebruiken om hem te zien. Hij vat het op alsof ik alleen maar naar hem wilde komen vanwege die kaart, alsof het hem niet om de persoon ging.
Zo is het absoluut niet hoe ik het bedoelde, ik vond juist jammer dat ik hem dan niet kon zien. Neemt niet weg dat ik hem alsnog zou kunnen zien de 29e, dat ik bijv weer de volle prijs zou betalen.
Wil hij allemaal niet van me aannemen, hij gelooft me niet, vind dat ik de schijn ophoud en dat ik moet stoppen met liegen. Dus ik heb nog gestuurd dat dat nogal beschuldigingen zijn. Waarop ik terugkrijg dat het een feit is.
(Feit is iets anders, maar dat terzijde)
Ik vind zijn reactie een beetje overtrokken? En dit alles voor een stomme TREINKAART
<<

Anoniem304

Bericht 12 Jan 2015 14:29

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Wat een jankerd, die zou ik idd niet meer willen zien nee.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9736

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 12 Jan 2015 14:32

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Jeetje zeg, waar slaat die reactie op zeg. Lekkere vriendschap.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 12 Jan 2015 14:33

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Eens met Cotton, wat een jankerd inderdaad. Ik zou mezelf ook echt niet zo gaan verdedigen, ik zou de discussie meteen afkappen en zeggen dat ik wel gewoon helemaal niet meer kom. Wat een dramaqueen.

Lekker wat leuks gaan doen met die kaart en hem in zijn sop gaar laten koken.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8451

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 12 Jan 2015 14:36

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Nou inderdaad! Laat hem lekker naar jou treinen en de volle prijs betalen als hij je zo graag na januari wil zien. Het lijkt alsof hij een reden heeft gezocht om zo bot te doen want dit gaat natuurlijk nergens over.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 12 Jan 2015 14:50

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Nou.. ik snap heus wel dat het hier gaat om iemand die dichtbij je staat maar je geeft het zelf ook al aan: dit slaat nergens op. Het gaat om een treinkaart en een stom misverstand. Als hij te idioot is om dat in te zien, dan is dat zijn probleem. En hoe moeilijk het ook is: kap het af en zeg dat hij óf normaal doet en je beter moet kennen dan dit óf dat hij dan maar in zijn sop gaar gaat koken. Niet in meegaan, of je verdedigen voor iets dat je totaal niet fout hebt gedaan.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 12 Jan 2015 14:53

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Sowieso is de logica ook gewoon heel raar, want stel dat het je helemaal niet om hem zou gaan, dan zou je wel gewoon helemaal niet komen, dat is het allergoedkoopste. Die kaart bij het Kruidvat kostte immers ook geld. Het is niet zo dat je er geld bij krijgt als je op 29 januari naar hem toe gaat.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 12 Jan 2015 15:04

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Susan schreef:Sowieso is de logica ook gewoon heel raar, want stel dat het je helemaal niet om hem zou gaan, dan zou je wel gewoon helemaal niet komen, dat is het allergoedkoopste. Die kaart bij het Kruidvat kostte immers ook geld. Het is niet zo dat je er geld bij krijgt als je op 29 januari naar hem toe gaat.


Hahahahah! Heerlijke, simpele beredering. Gooi die idd maar voor zijn voeten :-D
<<

Anoniem321

Bericht 12 Jan 2015 15:04

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Ik vind het ook een jankerd en een dramaqueen. Waar gaat het inderdaad in hemelsnaam over???
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 12 Jan 2015 15:13

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Dankjullie wel :)
Ik begon al aan mezelf te twijfelen. Ik zei tegen hem dat ik het niet zo bedoelde, en dat ik het juist jammer vond dat ik hem niet kon zien. Dat via whatsapp anders over kon komen dan dat ik bedoelde.Ik zei nog tegen hem:
stel nu dat het alleen maar om het geld ging, dan had ik niet eens de volle prijs betaald! Dan had ik gestuurd op dat moment: sorry maar ik ben die kaart vergeten, zullen we andere keer gaan?
Maar, ik heb de volle prijs betaald, omdat het geld me gewoon niet kan schelen, ik wilde hem gewoon zien omdat de vriendschap veel waard is. Hij vindt raar dat ik gelijk begin over die Kruidvat kaart, en hij viel nog over die huilende smiley. Een smiley :palm: via whatsapp :palm:
Ik bel hem vanavond, als hij niet opneemt kan hij me terugbellen wanneer hij er klaar voor is.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 12 Jan 2015 15:14

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Ik zou dit echt even bij hem laten. Jij hetb niks fout gedaan, hij is misschien ongesteld ofzo. Maar verontschuldig je dus niet vanavond via de telefoon. Zeg alleen dat je dit zonde vindt van de energie. Dan mag hij er lekker mee doen wat hij wil.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 12 Jan 2015 15:16

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Ik zou ook niet meer bellen, hooguit nog een berichtje sturen: je kunt contact opnemen als je weer normaal kan doen.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem301

Bericht 12 Jan 2015 16:44

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Eens met de rest. Niet bellen hoor, je hoeft niet voor hem te kruipen, voor niemand niet.
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 12 Jan 2015 17:45

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Stomme is, dat ik al heb gezegd dat ik hem zal bellen...
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 12 Jan 2015 18:04

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Zou ik alsnog niet doen. Of hooguit zeggn: 'Ik heb erover nagedacht, maar ik heb weinig zin om in te gaan op jouw vreemde en onterechte verwijten, dus ik hou het hier verder bij en je kunt contact opnemen als je weer tot rede bent gekomen. Tabee!'
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9736

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 12 Jan 2015 18:07

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Even een vraag hoor: maar is het een gewone vriend, of een ex, of toch iets meer dan een vriend...
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 12 Jan 2015 18:14

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Susan schreef:Zou ik alsnog niet doen. Of hooguit zeggn: 'Ik heb erover nagedacht, maar ik heb weinig zin om in te gaan op jouw vreemde en onterechte verwijten, dus ik hou het hier verder bij en je kunt contact opnemen als je weer tot rede bent gekomen. Tabee!'

Dankje :) ik wist niet goed hoe te verwoorden, heb dat inderdaad gestuurd.

Het is mijn beste vriend, hij valt op mannen, er is dus niks meer..
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9736

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 12 Jan 2015 18:56

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Nou dan is het overduidelijk een echte Drama Queen!

Ik zou hem lekker laten, hij komt maar naar jou als hij je zo graag wil zien pfff
<<

Burgemeester Bo

Bericht 12 Jan 2015 19:06

Re: Biechttopic

Ik heb de laatste biecht met reacties verplaatst, omdat het over een vriendschap gaat. Dit om verwarring te voorkomen.
<<

Anoniem301

Bericht 12 Jan 2015 22:11

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Biechtje schreef:
Susan schreef:Zou ik alsnog niet doen. Of hooguit zeggn: 'Ik heb erover nagedacht, maar ik heb weinig zin om in te gaan op jouw vreemde en onterechte verwijten, dus ik hou het hier verder bij en je kunt contact opnemen als je weer tot rede bent gekomen. Tabee!'

Dankje :) ik wist niet goed hoe te verwoorden, heb dat inderdaad gestuurd.

Het is mijn beste vriend, hij valt op mannen, er is dus niks meer..

Nou inderdaad een dramaqueen! Hoe reageerde hij op je berichtje?
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 13 Jan 2015 07:28

Re: Biechttopic

Nog niks gehoord. Hem kennende blijft hij me dan ook negeren, omdat hij nogal koppig is en vast blijft houden aan zijn waarheid.
Ik heb gisteravond nog eens de whatsappjes doorgelezen want ik kan gewoon niet begrijpen waarom je boos bent vanwege een treinkaart.
Ik denk dat niet eens om het woord treinkaart gaat, maar om het woordje 'het' :palm:

Ik vroeg hem af te spreken, omdat ik dus nog die kaart had(wat ik dus ook zei). Hij zegt: kan je de 31e?
Ik reageerde met, ah shit, kaartje is maar geldig t/m de 25e, dan gaat het niet lukken (huilende smiley)
Ik bedoelde dus te zeggen van, jammer dat ik die kaart niet kan gebruiken, want had je graag willen zien.
Hij vatte het op als: oke dus omdat die kaart niet geldig is wil je niet naar me toe komen de 31e.
Zo heb ik het niet bedoeld, heb hem dat later ook uitgelegd, en sowieso, hij had me ook om verduidelijking kunnen vragen toen hoe ik dat bedoelde en of ik nou de 31e wel of niet kon.
Maar als ik uitleg geef hoe ik het bedoelde krijg ik terug dat hij me niet gelooft, het feiten zijn (blijkbaar dus geen feit omdat er over gediscussieerd kan worden) en ik niet moet liegen.


Ik vind het nogal kinderachtig als hij nu besluit om me in de negeermodus te zetten. Ik vind het heel erg verdrietig als hij dat ook zou besluiten en in feite de vriendschap dood te laten bloeden. Maarja goed dat is dan zijn keuze in dit geval..
VorigeVolgende

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers