Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


hoe kies jij de kleding voor jouw kinderen?

<<

Anoniem154

Bericht 11 Jan 2015 20:54

hoe kies jij de kleding voor jouw kinderen?

Ach, Kan nog wel een topic over kleding bij :smile:

Hoe kies jij elke dag de kleding van jouw kinderen?
Kies je toch vaak weer dezelfde leukste kleertjes, of gewoon huppa snel wat bovenop ligt ? Of...?

Ik heb wel een aantal voorkeurskleertjes, omdat die zo leuk staan. Maar over het algemeen kies ik wel iedere keer weer iets anders (behalve dan de bovenkleding voor de jongste thuis :smile: ) . Ik zorg dat de oudste elke dag iets anders aan heft naar school. Broeken draagt hij vaak 2 dagen, maar dan bijvoorbeeld de maandag en de donderdag. En dan dinsdag en vrijdag een andere.
<<

Anoniem255

Bericht 11 Jan 2015 21:07

Re: hoe kies jij de kleding voor jouw kinderen?

Nou... Precies zoals bij jou :)
<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:49

Bericht 11 Jan 2015 21:08

Re: hoe kies jij de kleding voor jouw kinderen?

Met de oudste kies ik meestal samen wat uit de dag ervoor, de middelste ligt er een beetje aan of we weg gaan of bezoek krijgen dan zoek ik wat extra leuks en anders pak ik gewoon wat uit de kast. Hij past alles en alles ziet er netjes uit.
Bij de jongste zelfde verhaal als de middelste.

De oudste en de middelste hebben als het schoon is wel gewoon 2 dagen het zelfde aan. Ik blijf aan het wassen anders..
november 2010-januari 2013-november 2014
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3282

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 11 Jan 2015 21:10

Re: hoe kies jij de kleding voor jouw kinderen?

Hier kiezen de kinderen wat ze aan willen (mijn dochter kiest de jurk, ik kies de legging/maillot erbij. Mijn zoon kiest meestal zelf welke broek of shirt hij aan wil).
Mijn dochter heeft een paar jurken die ik heel leuk vind maar die zij wat minder fijn vindt zitten, die heeft ze dus niet vaak aan.
<<

Anoniem331

Bericht 11 Jan 2015 21:14

Re: hoe kies jij de kleding voor jouw kinderen?

Mijn kindern kiezen voornamelijk zelf.
<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 11 Jan 2015 21:15

Re: hoe kies jij de kleding voor jouw kinderen?

Hier draagt D. eigenlijk alles wel met regelmaat, de leukere kleding dan net wat meer dan de rest, met name als we ergens heen gaan.
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5101

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 11 Jan 2015 21:22

Re: hoe kies jij de kleding voor jouw kinderen?

Ik doe mijn best voor een beetje afwisseling dus ik probeer er voor te zorgen dat ze alle setjes aan hebben. Maar als ik weet dat we ergens heen gaan dan kies ik vaker het net iets leukere setje :)
:heart: :heart: 2011
<<

Anoniem127

Bericht 11 Jan 2015 21:23

Re: hoe kies jij de kleding voor jouw kinderen?

Ik heb wel wat kleding voor alle kinderen die ik leuker vind dan andere. Jongste heeft nog veel van de oudste, da's dus inmiddels vier of vijf jaar oud, dan kies ik toch eerder voor de nieuwe kleren. Dus ik kies uit wat ik leuk vind en wat uit de was is. Oudste maakt het niet veel uit wat ze draagt, tweede dochter wil graag zelf kiezen. Dan geef ik wel beperkte keus, anders zijn we om negen uur nog niet op school.
<<

Anoniem286

Bericht 11 Jan 2015 21:48

Re: hoe kies jij de kleding voor jouw kinderen?

Per dag verschillend maar er zijn wel enkele succes combinaties die ze wat vaker aan heeft. Ze draagt kleding gerust 2 dagen achter elkaar als het schoon is gebleven. Sommige shirtjes draagt ze nooit, die heb ik altijd teveel op een of andere manier :S
<<

Fiene

Bericht 11 Jan 2015 21:50

Re: hoe kies jij de kleding voor jouw kinderen?

Iedere dag andere kleren, ik leg het de avond ervoor klaar. Mijn kinderen hebben lichtelijk te veel kleren maar toch kies ik redelijk vaak hetzelfde setje omdat dat mooi staat.

Edit; ik denk dat N zeker wel 3 weken andere kleren aan kan zonder dat ik hoef te wassen :redface:
Bij R denk ik een week of 1,5.
Laatst gewijzigd door Fiene op 11 Jan 2015 22:05, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Fearie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1428

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 11 Jan 2015 21:56

Re: hoe kies jij de kleding voor jouw kinderen?

D draagt hier vaak kleding 2 dagen als het gewoon nog schoon is. Zoveel kleding heeft hij niet en anders kan ik tegen de klippen op wassen bij iedere dag een schoon setje.
Qua keuze van kleding, kies ik toch vaker de leuke kleding. Deels afhankelijk van waar we naartoe gaan, als hij naar de kdv gaat is t wat makkelijk qua trui enzo. En als we op visite gaan, een leuk shirt met vest ofzo.
D. 16-8 en J. 27-11
<<

fashionmommy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1141

Geregistreerd: 30 Mrt 2014 20:05

Bericht 11 Jan 2015 22:31

Re: hoe kies jij de kleding voor jouw kinderen?

Ze kiezen zelf. We hebben "school" kleding en "nette weekend" kleding.
You'll be her first role model, her first friend, her first love. You're her mom and she's you're whole world. She's you're little girl. ❤





Afbeelding
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 11 Jan 2015 22:58

Re: hoe kies jij de kleding voor jouw kinderen?

Ik kies tot nu toe eigenlijk altijd, wel mag ze weleens kiezen tussen twee shirts of rokjes bijvoorbeeld. Naar school gaat ze altijd netjes gekleed, geen vieze, oude of kapotte kleding. Ik zoek altijd echt wat bij elkaar, pak zeker niet iets van bovenop de stapel. Het moet goed bij elkaar passen. Uiteraard heb ik wat favorieten, maar daar is zij het tegenwoordig niet mee eens. Het wordt nu wel steeds lastiger.
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 11 Jan 2015 23:41

Re: hoe kies jij de kleding voor jouw kinderen?

Ik kies eigenlijk altijd de kleding van de kinderen.
Bij de oudste wat er schoon in de kast ligt (of wat ik het eerst vind in de schone was berg op zolder :redface: )

Bij de jongste vaak wel de leukste setjes in de kast, vooral die ik zelf heb gekocht. Heb nl ook veel tweedehands gekregen. En ik let tegenwoordig op dat de broekjes wijd genoeg zijn. Nu ze wasbare luiers aanheeft past niet alles meer.

Ze dragen als het schoon blijft de kleding allebei wel 2 dagen, heel soms 3.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 11 Jan 2015 23:43

Re: hoe kies jij de kleding voor jouw kinderen?

Als Yrsa gaat zwemmen dan draagt ze een broek, want een maillot aantrekken na het zwemmen is echt onhandig. Als ze heel graag een rokje aan wil mag dat wel, dan stop ik gewoon een joggingbroek in de zwemtas. Verder heb ik niet echt bepaalde voorkeuren voor bepaalde dagen, hooguit een dikker vest of dikkere trui als het erg koud is. Ezra draagt in de winter vaak een vest met daaronder een longsleeve omdat het binnen in zijn lokaal vaak erg warm is, dan kan hij de bovenste laag uitdoen.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 12 Jan 2015 00:13

Re: hoe kies jij de kleding voor jouw kinderen?

Ik probeer af te wisselen. Alleen betrap ik me er op dat ze de leukere kleding eigenlijk het minst aan krijgt..
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Patsy

Bericht 12 Jan 2015 09:33

Re: hoe kies jij de kleding voor jouw kinderen?

Ik heb wel favoriete setjes die hij meer draagt dan andere dingen. Ik probeer wel om niet altijd diezelfde shirts en broeken bij elkaar aan te doen. M redt het nooit om een shirt 2 dagen te dragen, aan het eind van de dag is het vies. Broeken draagt hij wel 2 keer. Ik zorg altijd dat zijn sokken bij zijn kleren passen, zeker nu hij meestal geen slofjes draagt.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers