Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Thee drinken

<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 05 Jan 2015 09:05

Re: Thee drinken

Zodra ergens aroma aan toe is gevoegd zit er ook vaak wel wat suiker in geloof ik.
#teammaple🍁
<<

Anoniem147

Bericht 05 Jan 2015 11:15

Re: Thee drinken

Daarom drink ik heel veel losse thee van de Ekoplaza. Dan heb je echt alleen de blaadjes of kruiden (of hoe je dat ook noemt). Het is in het begin wel wennen, want die paardebloemthee vond ik zo ranzig. Maar nu is het zakje op en ben ik de smaak echt gaan waarderen haha.
<<

Zeester

Bericht 05 Jan 2015 11:17

Re: Thee drinken

Dan moet ik even zo'n thee ei kopen!
<<

Anoniem147

Bericht 05 Jan 2015 11:19

Re: Thee drinken

Zeester schreef:Dan moet ik even zo'n thee ei kopen!


Ja super handig. Sommige mensen vinden dat metaal dan niet zo lekker (blijkbaar geeft dat ei zo'n smaak. Ik heb er geen last van.) Je kunt ook van die losse T-sacs kopen.

Afbeelding
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17368

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 05 Jan 2015 20:39

Re: Thee drinken

Die zakjes vind ik het meest handig. Die eitjes vind ik altijd zo'n kliederkleffe boel, deze dingen zijn ideaal!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem315

Bericht 05 Jan 2015 21:11

Re: Thee drinken

Ja, ik ben ook zakjes-liefhebber. Die thee-eieren gaan bij mij altijd open :face: En de drab achteraf is wat jammer. Maar ik gebruik ze wel zo nu en dan.
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:20

Bericht 05 Jan 2015 21:36

Re: Thee drinken

Hé die zakjes kende ik nog niet! Ik gebruik regelmatig een thee-ei, maar soms is de thee zo fijn dat het er tussendoor glipt. Bijsmaak van metaal herken ik niet trouwens.
Verder maak ik ook vaak thee met gewone theezakjes. Ik gebruik heel af en toe een theepot, niet vaak.
<<

Zeester

Bericht 05 Jan 2015 22:10

Re: Thee drinken

Ik ga in het weekend eens kijken voor losse gezonde thee. Met lekkere smaak! Ik hou niet van sterke thee. Dacht aan groene thee en dergelijke.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6229

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 05 Jan 2015 22:12

Re: Thee drinken

Theezeefjes van de Ikea zijn in ieder geval niet aan te raden!! Met losse thee gebruik ik vaak zo'n zakje en soms een ei.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Anoniem304

Bericht 09 Jan 2015 11:31

Re: Thee drinken

Winegum schreef:Ja! Gewoon van Pickwick, erg lekker. Ik ben hem toen gaan kopen omdat ik vorig jaar zag dat iemand daarover poste. Volgens mij was het Koko, maar dat weet ik niet meer zeker. Echt heel erg lekker.

Ik heb het gekocht voor op m`n werk. Bedankt voor de tip. Echt enorm lekker!
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 09 Jan 2015 20:17

Re: Thee drinken

Cotton schreef:
Winegum schreef:Ja! Gewoon van Pickwick, erg lekker. Ik ben hem toen gaan kopen omdat ik vorig jaar zag dat iemand daarover poste. Volgens mij was het Koko, maar dat weet ik niet meer zeker. Echt heel erg lekker.

Ik heb het gekocht voor op m`n werk. Bedankt voor de tip. Echt enorm lekker!

Wat fijn dat je het lekker vindt! Smakelijk drinken :banaan:
Vorige

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers