Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wist je dat...

<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 09 Jan 2015 14:24

Re: Wist je dat...

Dandelion schreef:
Jij zat met jouw been toch? normaal herken in avatars maar die zie ik niet op de mobiel.
Ik ben ook compleet iets anders gaan doen. Kan je niet een interessetest doen? Ik ben gewoon gaan nadenken wat ik leuk vond en wat voor beroepen er allemaal bij passen. Bij mij is dat gelukkig snel besloten en goed uit gepakt. Heb eerst in die branche meegelopen om er zeker van te zijn dat het een goede keus was.
Ik weet niet hoe het nu met jou gaat maar kan je niet een thuis studie doen?

Het is moeilijk en een frustrerend proces voordat je iets gevonden hebt wat je iets lijkt. Ik zou proberen om nu die stap al beginnen te zetten.


Dat klopt. Ik heb een been wat, zoals het er nu uitziet, nooit meer helemaal gaat doen wat het zou moeten doen. Ik heb een staand en lopend beroep, wat zittend nagenoeg niet uit te oefenen is. Thuisstudie heb ik ook aan gedacht, maar ik weet niet wát. Ik vind heel veel leuk, maar allemaal net niet leuk genoeg en dan is het gewoon een duur grapje om zomaar een thuisstudie te gaan doen. Ik vind het gewoon moeilijk dat ik niet kan blijven doen wat ik wil, want eigenlijk wil ik niks anders. Dit vind ik leuk en is gewoon waar ik blij van word. Een interessetest is een goede tip. Bedankt voor je reactie.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Anoniem148

Bericht 09 Jan 2015 14:39

Re: Wist je dat...

Strekte. Ik weet dat acceptatie het moeilijkste is!
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers